Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik blijf van veel DVP's de prijszetting raar vinden.

30 min = 100€ (of 200€/u)
60 min = 150€.

Voor mij wil dat zeggen dat ik voor een half uur langer 50 € extra betaal of 100 € extra per uur.

Maar dan de prijzen:
90min = 250€ (of 167€/u)
120m = 300€

Nu het zijn dames zelf die de tarieven bepalen.
Maar bij langere dates lijkt het me eerder normaal dat het gemiddelde uurtarief dan daalt :).

Lijkt n beetje op ...........


Wat zal ik nemen......



En kleine of een grote portie 🍟


🤣🤣🤣
 
Ik blijf van veel DVP's de prijszetting raar vinden.

30 min = 100€ (of 200€/u)
60 min = 150€.

Voor mij wil dat zeggen dat ik voor een half uur langer 50 € extra betaal of 100 € extra per uur.

Maar dan de prijzen:
90min = 250€ (of 167€/u)
120m = 300€

Nu het zijn dames zelf die de tarieven bepalen.
Maar bij langere dates lijkt het me eerder normaal dat het gemiddelde uurtarief dan daalt :).
De prijzen die je bovenaan opnoemt zijn heel normaal hoor. Die gebruikt het huis al 8 jaar en zelf vind ik het een goede basis.
 
Ik zou het ook veel logischer vinden als alle dames (en er zijn uitzonderingen die dit wel doen) gewoon 1.5u als 1.5x de uurprijs zouden prijzen. Echter is het meestal de prijs van 1u + 0.5u, dus in dat voorbeeld 150 + 100. Logischer zou mijns inziens 225 zijn hier, daar 2u toch ook 300 kost dan... Ik snap dat het eerste halfuur extra kost, maar bij 1.5u en verder niet. Tenzij het natuurlijk het klassieke idee is van mensen dan maar naar 2u te pushen wegens maar iets duurder (gelijk de relatief veel duurdere medium popcorn in de bioscoop zeg maar, om mensen naar de large te krijgen)... Spijtig either way, want 1.5u is voor mij vaak al een ideale lengte gebleken.

Enfin, de dames in dit huis zijn het overigens wel waard.
 
Ik zou het ook veel logischer vinden als alle dames (en er zijn uitzonderingen die dit wel doen) gewoon 1.5u als 1.5x de uurprijs zouden prijzen. Echter is het meestal de prijs van 1u + 0.5u, dus in dat voorbeeld 150 + 100. Logischer zou mijns inziens 225 zijn hier, daar 2u toch ook 300 kost dan... Ik snap dat het eerste halfuur extra kost, maar bij 1.5u en verder niet. Tenzij het natuurlijk het klassieke idee is van mensen dan maar naar 2u te pushen wegens maar iets duurder (gelijk de relatief veel duurdere medium popcorn in de bioscoop zeg maar, om mensen naar de large te krijgen)... Spijtig either way, want 1.5u is voor mij vaak al een ideale lengte gebleken.

Enfin, de dames in dit huis zijn het overigens wel waard.
Je hebt de 'hint' dus begrepen... Dame heeft dus liever dat je gelijk twee uur boekt. En... met een leuke dame vliegen die twee uur zo voorbij!

Maar het staat jou vrij te kiezen wat je wil.
 
Dan komt de vraag wel op:

1x 2u

Of

2x 1u
...
Toch niet moeilijk!

Ken je de dame al en vind je haar leuk... dan boek je meteen twee uur.
Is het een eerste afspraak... dan kan je natuurlijk ook meteen twee uur boeken. Of... je boekt 1 uur... en als het tussen jullie 'klikt' kan je al snel vragen 'zullen we meteen twee uur doen?'

En dan... stoeien maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan