• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand ervaring met Seraphine die blijkbaar meer bdsm/kinky dates aanbiedt?

Nog nooit bijgeweest maar eerste foto's (die niet meer op de site staan) doen mij denken aan deze domina

Ik kan mij vergissen natuurlijk maar ik vermoed dat het deze dame is. Dan vermoed ik dat ze wat ouder is… toen adv ze ook al rond zelfde leeftijd.

Nog nooit bijgeweest maar eerste foto's (die niet meer op de site staan) doen mij denken aan deze domina

Ik kan mij vergissen natuurlijk maar ik vermoed dat het deze dame is. Dan vermoed ik dat ze wat ouder is… toen adv ze ook al rond zelfde leeftijd.

Nogmaals ik kan mij vergissen maar als ze effectief die dame is, liegt ze over haar leeftijd.

Als wandelaar geen enkel probleem mee, meeste dames liegen of "zeuren" een paar jaar. Allemaal niet zo erg…

Maat gezien Instituut René een strikt beleid voert inzake leeftijden, tot het vragen van ID toe… zou ik het wel heel degoutant vinden als deze dame zich jonger voordoet dan ze is. Dus als wandelaar mogen we misschien ook een ID vragen om leeftijd te checken?

[...] gezien Instituut René een strikt beleid voert inzake leeftijden, tot het vragen van ID toe… zou ik het wel heel degoutant vinden als deze dame zich jonger voordoet dan ze is. Dus als wandelaar mogen we misschien ook een ID vragen om leeftijd te checken?
Strikt wettelijk gezien mag Instituut René geen ID vragen met dit doel. Ze zouden het enkel mogen vragen bij twijfel over meerderjarigheid.
Anderzijds, ook wij mogen geen ID vragen, tenzij om uitsluitsel te geven over meerderjarigheid van de dame met wie we afspreken.

Strikt wettelijk gezien mag Instituut René geen ID vragen met dit doel. Ze zouden het enkel mogen vragen bij twijfel over meerderjarigheid.
Anderzijds, ook wij mogen geen ID vragen, tenzij om uitsluitsel te geven over meerderjarigheid van de dame met wie we afspreken.

Klopt, was gewoon een statement omdat zij het doen bij twijfel over leeftijdsgrenzen wat ik wel begrijp… maar omgekeerd moeten dames ook eerlijk zijn.

Echt? Er zijn in de loop der jaren wel meer rechtszaken geweest over minderjarige meisjes in de prostitutie, en als daar iemand zich eruit wou lullen met deze opmerking, werd daar bij mijn weten nooit akkoord mee gegaan.

Probeer het maar eens, ik zal je komen bezoeken in de cel :-) LOL

Echt? Er zijn in de loop der jaren wel meer rechtszaken geweest over minderjarige meisjes in de prostitutie, en als daar iemand zich eruit wou lullen met deze opmerking, werd daar bij mijn weten nooit akkoord mee gegaan.
Lees mijn opmerking nog eens : bij vermoeden van minderjarigheid zou je de ID wel moeten vragen. Als je het niet doet, is het een reden om je te veroordelen !

Hoi lieverds, 💛

Binnenkort onderga ik een operatie die ik al veel te lang heb uitgesteld. Daarna neem ik bewust de tijd om rustig te herstellen.

Dat betekent dat mijn ontmoetingen de komende tijd er nét iets anders zullen uitzien.

Je bent nog steeds bij mij welkom voor een heerlijke erotische massage of een uitgebreide tantrasessie. Een moment om de drukte van het dagelijks leven even achter je te laten en volledig te ontspannen, met alle aandacht, warmte en zachte vrouwelijke energie die je van mij gewend bent.

Ik kijk ernaar uit om je binnenkort te mogen verwelkomen en samen een heerlijk ontspannen moment te creëren.

Bedankt voor jullie begrip en het vertrouwen. 💛

Liefs,
Roxanne 💋

Terug
Bovenaan Onderaan