Intense tantra massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

daryl

Newbie
23
10/01/22
14
ben nog steeds op zoek naar een degelijke tantra massage op futon en de masseuse ook volledig naakt is en ook haar body laat voelen . Iemand die echt op het gevoel werkt en je niet systematisch en synchroon voorspelbaar gaat masseren. Heb al wat mindere ervaringen.... zowel in de massage zelf en prijs die het echt niet waard is of overdreven duur. Voorkeur Oost-West-Vlaanderen.
 
Sanne in Oostkamp gaf steeds haar massages op een futon. Maar haar laatste advertentie dateert van november vorig jaar dus twijfel ik of ze nog ontvangt dus het lijkt me wel aangewezen om te bellen om snel te weten te komen of ze nog ontvangt.
Voor de rest heb ik verder in Oost-West Vlaanderen nooit een tweede adres kunnen vinden met een futon. Wel heb ik in december een top adres gevonden in Doornik, zie mijn recensie in massage topic.
 
Dank VVD914. Ik ben reeds bij Sanne geweest. Is inderdaad goed adres voor een erotische massage maar naar mijn ervaring niet voor een tantra.
Je hebt nog Manon Papillon in Zwalm maar kreeg ik reeds van meerdere ervaren liefhebbers de raad om er weg te blijven, sommigen zijn dan wel tevreden...
Heb telefonisch contact gehad met Manon . Ze dringt nogal aan op de sessie van 270 euro waarvan de massage slechts 90 minuten is..... Conclusie voormij : heel duur, zou een wachtlijst hebben van 10 weken (?) , meer negatieve referenties dan positieve, is ouder dan op de foto's zover dat dit belangrijk is, is wel op futon en tantra ( geen intiem mogelijk tenzij ..... volgens een positieve klant , je een vaste klant bent en na de massage wat behoorlijk € extra). Geen optie voor mezelf.
Jill in Deinze: is op massage tafel. Is een lieve en aangenaam persoon, beetje te preuts en als tantra niet echt top.
Shakira Wetteren is ok maar is op massage tafel.
Enfin in Oost&West-Vlaanderen niet eenvoudig om een echt goed adres te vinden met een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een tantramassage op futon.
 
Tantrananda in Zottegem is echt wel goed hoor, ik ben er meermaals geweest, altijd bij Anna, maar ik ben vorig jaar verhuisd waardoor het nu echt wel belachelijk ver is.
Joema (ook bij Tantrananda) heb ik in december bezocht in Antwerpen (in haar eigen zaak) en dat was heel goed.
 
Wat ik mij nou altijd afvraag... Mag je bij tantra nou wel of niet een hoogtepunt beleven? Of hangt van de masseuse af?

Ik heb zelf vooral ervaring met erotische massagesalons en daar zit het altijd standaard bij inbegrepen, maar bij tantra lees je soms verschillende verhalen. Zoals op deze site: https://tantramassage-nederland.nl/home/

Daar benoemen ze ook dit punt:

"Een Tantramassage is niet gericht op seks maar op de seksuele stroming. Het is dan ook niet de bedoeling om een orgasme te krijgen. Als het gebeurt dan is het oke maar er wordt niet naartoe gewerkt" …… Dus eigenlijk liever niet klaarkomen wordt begrepen uit deze uitleg. Vertel dit aan iemand die voor de 1e keer een Tantramassage ondergaat en deze zal tijdens de duur van de massagesessie in het hoofd bezig zijn met de vraag; mag ik nu wel of niet klaarkomen? Hoe remmend kan dit werken in het verzoek van de Tantrika om je maar volledig over te geven aan wat er komt.

Ik zou dan denk ik ook met die vraag bezig zijn.

Vergeef het me als het een beetje offtopic is hier, maar ik vraag het me al wat langer af.
 
Wat ik mij nou altijd afvraag... Mag je bij tantra nou wel of niet een hoogtepunt beleven? Of hangt van de masseuse af?

Dat hangt erg van de masseuse af, ja. En soms ook van de klant (dwz, ze doet het niet bij iedereen. )

Ik heb zelf vooral ervaring met erotische massagesalons en daar zit het altijd standaard bij inbegrepen, maar bij tantra lees je soms verschillende verhalen. Zoals op deze site: https://tantramassage-nederland.nl/home/

Daar benoemen ze ook dit punt:



Ik zou dan denk ik ook met die vraag bezig zijn.

Vergeef het me als het een beetje offtopic is hier, maar ik vraag het me al wat langer af.

Er zijn een hoop verschillende stromingen/filosofieen in de tantra wereld .
In elk geval willen degenen die er "serieus" in zitten zichzelf niet als sekswerker of erotische masseuse zien - zelfs als ze wel een orgasme "laten gebeuren".
En bij anderen krijg je inderdaad een massage, teasen - maar geen ontlading. (dat is de stijl die gelooft in de kracht van seksuele energie, en die vast te houden ) .

Het is gewoon een kwestie van proberen - nadrukkelijk ernaar vragen heeft de kans dat ze al meteen geen afspraak wil maken.

Daarnaast is tantra natuurlijk ook als "premium massage stijl" opgepakt door vrouwen die gewoon een beetje zachtjes aaien en een een happy end geven .
 
Dat hangt erg van de masseuse af, ja. En soms ook van de klant (dwz, ze doet het niet bij iedereen. )



Er zijn een hoop verschillende stromingen/filosofieen in de tantra wereld .
In elk geval willen degenen die er "serieus" in zitten zichzelf niet als sekswerker of erotische masseuse zien - zelfs als ze wel een orgasme "laten gebeuren".
En bij anderen krijg je inderdaad een massage, teasen - maar geen ontlading. (dat is de stijl die gelooft in de kracht van seksuele energie, en die vast te houden ) .

Het is gewoon een kwestie van proberen - nadrukkelijk ernaar vragen heeft de kans dat ze al meteen geen afspraak wil maken.

Daarnaast is tantra natuurlijk ook als "premium massage stijl" opgepakt door vrouwen die gewoon een beetje zachtjes aaien en een een happy end geven .

Dank voor de toelichting. Komt dan toch wel een beetje overeen met het idee dat ik had. Gewoon maar eens proberen dan en nergens op rekenen.
 
Ik kan mij volledig aansluiten bij gm_b, gewoon genieten van de massage en als het gebeurt, dan gebeurt het, gebeurt het niet, dan heb je hopelijk een hele fijne massage beleefd.
@Juk Had je al een masseuse/tantrika op het oog?

Nog niet meteen. Ik denk wel het liefst via die site uit het eerdere bericht, dat komt wel vertrouwd over ook. Even een beetje zoeken wie er dan in de buurt zit of wiens profiel mij daar het meest aanspreekt. Maar ik houd me aanbevolen voor tips, bij voorkeur in Zuid-Holland of een beetje in het noordwesten van Brabant.
 
Nog niet meteen. Ik denk wel het liefst via die site uit het eerdere bericht, dat komt wel vertrouwd over ook. Even een beetje zoeken wie er dan in de buurt zit of wiens profiel mij daar het meest aanspreekt. Maar ik houd me aanbevolen voor tips, bij voorkeur in Zuid-Holland of een beetje in het noordwesten van Brabant.

Milena uit Roosendaal , en Anna (was Roosendaal, recentelijk Made) adverteren op SJ en doen een tantrische massage waarbij je ook gaat klaarkomen.
Nalini uit Breda ook , trouwens.
Zij zijn er - ook gezien de advertentie site - wel duidelijk over.

Net als met Chinese salons - degenen die "gewoon" adverteren , of er erg vaag over zijn - laten we die niet publiek bespreken als er eens wat mogelijk bleek.
Over het algemeen is de tantrische wereld ook erg eenrichtings verkeer qua massage - de kans op wederzijds aanraken is klein.
 
Geen hoogtepunt, maar wel adverteren op Sexjobs. Ligt het aan mij dat ik dat niet begrijp.....
Dat ligt dan inderdaad aan jouw opvattingen dat seks onlosmakelijk verbonden moet zijn met een hoogtepunt. Tantra is de tegenhanger daarvan waarom gezegd wordt dat seks net zo goed, of beter juist, is zonder hoogtepunt. Zelf zou ik een tantra massage toch echt wel willen afsluiten met hoogtepunt, lijkt me frustrerend als dat er niet is xD
 

Echte Tantra, goeie massage met hoogte punt voor een normale prijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan