Recensie Ioana, Antwerpen, Villa Tinto 34 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alweer een bewijs van wat ik bedoel, met belachelijke commentaren en aanvallen de 'sfeer' grimmig maken dat is je sterkste punt.
Terwijl het gewoon een heel leuk meisje is. Dus is het toch normaal dat mensen hier informeren naar haar. Of mag dit forum daar niet voor dienen? Je kunt haar ook sturen als je haar nummer hebt uiteraard.

Niet iedereen woont tenslotte om de hoek. En sommige voelen zich ook beter bij een vaste dame. Lijkt me niets mis mee.

Ik ben zelf ook al meer dan een half jaar terug op zoek naar opnieuw iemand vast. Maar is tegenwoordig heel moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Terwijl het gewoon een heel leuk meisje is. Dus is het toch normaal dat mensen hier informeren naar haar. Of mag dit forum daar niet voor dienen? Je kunt haar ook sturen als je haar nummer hebt uiteraard.

Niet iedereen woont tenslotte om de hoek. En sommige voelen zich ook beter bij een vaste dame. Lijkt me niets mis mee.

Ik ben zelf ook al meer dan een half jaar terug op zoek naar opnieuw iemand vast. Maar is tegenwoordig heel moeilijk.
Uiteraard mag je informeren of een bepaalde dame aanwezig is of niet. Daar is dit forum ook voor. Als ik een nuttig antwoord kan geven zal ik dit dan ook altijd doen. Er zijn er echter een paar die vinden dat dit niet mag.

Vroeg of laat vind je weer wel een dame waar je een goede klik mee hebt en die uitgroeit tot een vaste dame voor je.
 
Uiteraard mag je informeren of een bepaalde dame aanwezig is of niet. Daar is dit forum ook voor. Als ik een nuttig antwoord kan geven zal ik dit dan ook altijd doen. Er zijn er echter een paar die vinden dat dit niet mag.

Vroeg of laat vind je weer wel een dame waar je een goede klik mee hebt en die uitgroeit tot een vaste dame voor je.

Zou beter zijn nickname in the rolling eyed Dutch man veranderen. 🤣🤣🤣

Ja ik zie regelmatig rollende oogjes van de Hollander op comments. Niet enkel bij mij dus..... vind het nog wel grappig....

Maar stel je voor dat we dit nu allemaal bij hem ook zouden doen. Xd
 
Was gisteren stil en maar eens op gevoel eens bij deze leuke meid binnen geweest, normaal niet direct mijn type maar haar glimlach deed iets. Geen spijt van gehad.

Lekker half uurtje voor 100, pijpen, neuken en teasen wat ze lekker deed met vingers en haar mond, en ook lekker haar verwend😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij mijn favo roemeens popje, die eindelijk terug is , was een fijn moment , heerlijk pijpen (mc), beffen, 69 & doggy tot climax gekomen


ze heeft inderdaad wel wat uitslag in haar gezicht gekregen , mij stoort het niet , ze is zo lief & meegaand , top meid
 
Terug
Bovenaan Onderaan