Recensie Ira (Ita), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
523
03/07/21
871
38
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/i-am-back-4
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk is Ira terug!

Ik kan er geen recente recensie van schrijven, want ze is toch lange tijd in Nederland gaan werken.

Maar voor die tijd toch vaak bezocht en vond het echt de topper van het SKW!
 
Draagt deze meid soms een voetbaltruitje van Juventus achter haar raam?
Ik heb Ira toch bijna altijd met een zwarte sexy latex outfit achter haar raam gezien, want deze topper heeft echt geen Juventus voetbaltruitje nodig om te bewijzen dat ze met je ballen kan jongleren ;)


Want deze topper doet dat echt als de beste :)
 
Laatst bewerkt:
De dame met een Juve-truitje is niet Ira. Ik zou ze wel graag een bezoeken op VR 11-2 want ze is echt zeer knap, maar ze zit er altijd zo ongeïnteresseerd bij... soit, dat hoort misschien niet in deze topic ;)
 
De dame met een Juve-truitje is niet Ira. Ik zou ze wel graag een bezoeken op VR 11-2 want ze is echt zeer knap, maar ze zit er altijd zo ongeïnteresseerd bij... soit, dat hoort misschien niet in deze topic ;)
Hoort inderdaad niet meer in het topic van Ira. Vandaar ook dat ik dacht dat je Ira bedoelde. Due je moet die andere dame maar eens snel bezoeken. Dan kun je haar een eigen topic bezorgen. :p ;)
 
Hoort inderdaad niet meer in het topic van Ira. Vandaar ook dat ik dacht dat je Ira bedoelde. Due je moet die andere dame maar eens snel bezoeken. Dan kun je haar een eigen topic bezorgen. :p ;)
Ik was niet degene die erover begon ;)

Ira heb ik wel al bezocht. Is wel een zuivere meesteres, verder dan op commando haar kutje likken zal je niet komen. Wel zeer goed in wat ze doet en geniet er van, serieus sadistische trekjes deze :)
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/i-am-back-4.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb me zondag uiteindelijk laten verleiden door deze stoot :) ze had dat rood nursepakje aan van in haar ad en ik had zin om me nog eens goed onder handen te laten nemen. Bondage, mijn tepels wat onder handen genomen, wat spel met een kaars. Dan klaargekomen terwijl ze me heerlijk heeft ondergeplast. Steeds een leuke babbel ook vooraf en achteraf.
 
Gisterennm, zat ze mooi te wezen in een rood latex kleedje.
Een wandelaar klopte aan en sprak haar aan, terwijl ik voorbij wandelde. Hij vroeg naar de mogelijkheden en tarief..... 'I do not sex ' was haar antwoord.o_O
Deze wandelaar begreep het niet zo goed en vroeg naar meer uitleg. Hij heeft uiteindelijk niet naar binnen gegaan.

k denk dat SM voor sommige Sex Mijden is.

Groeten
Doc
 
Omdat Kiana niet aanwezig was die dinsdag dacht ik een Leffe te gaan drinken bij Karl, maar toen passeerde ik (haar maatje) Ira. Ze had jammer genoeg geen laarzen aan, maar wat een benen! En wat een zelfverzekerde blik onder die blauwe haren. En wat een slank lijfje…. Kortom, ik kon niet anders dan binnen wippen. Omdat het de eerste keer (sinds 2019) was ging ik gewoon eens voor een briefje van 100. Ja, dat is net als bij Kiana het starttarrief. Ik heb me dat echt niet beklaagd. Ze heeft mijn kont stevig genomen met een vibrator en nadien heeft ze een grote lading plas mijn mond in gespoten. Het kwam te snel om het allemaal door te slikken. Volgende keer zal het wat langer zijn. Deze twee meesteresjes genieten toch wel mijn voorkeur in vergelijking met Melissa of Selena. Veel minder 'gespeeld' gedoe met klapjes en bevelen, veel meer aandacht voor wat de klant zoekt en vooral veel spontaner. Maar dat is uiteraard enkel mijn mening. Gelukkig verschillen smaken
 
Heeft dit nu echt belang of ze Italiaans zijn of Roemeens ,als de gaatjes gevuld worden ben ik gelukkig ,en niet met goulash of spaghetti ?
Volledig akkoord, ik ben intussen ook meer verslaafd aan Roemeense gaatjes (doosjes, kontjes, mondjes....) dan aan gaatjes van eender welke andere nationaliteit.

Maar goed, dit ging over ira. Prachtmeid, prachtlijf, geweldige domina.....
 
Ik denk dat adres best kan aangepast worden nr. VT 23, daar zat zij vandaag, en heb ik haar toch al een aantal keren opgemerkt de laatste tijd.
Tijdens de dag werkt Ira inderdaad op VT 23, tijdens de nacht verandert zij (soms) van kamer. Ze afficheert haar naam steeds op haar raam voor wie deze topper nog niet zou kennen .

En een gouden tip, als ze vrij is, direct naar binnen... ... ... ... .. en deze domina zal je een ongelooflijke en onvergetelijk moment bezorgen!
 
Ira stond gisteren op VT 24 of 25. Voor mij is Ira te skinny. Ik zal dus niet zo snel bij haar binnen gaan. En ik drink de champagne het liefst rechtstreeks uit de "fles", niet uit een glas. :p :D ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan