Recensie Ira (Ita), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind IRA een absolute topper en het feit dat ze net zoals vb Kiana of Cela geen 22 meer is heeft alleen maar voordeel , die meiden weten inmiddels goed wat ze doen en met wie ze dat doen, ze kennen hun klanten zeer goed en dan heb ik het zowel over allerhande kinks of voorkeuren als over het echte leven met alle ups en downs. Je kan er best wel een goed en "normaal" en zelfs een diepgaand gesprek mee hebben. En wat betreft schoonheid….nou ja…als je het dan toch over de buitenkant wil hebben , en inderdaad het oog wil ook wat , vind ik ook Ira in het bijzonder haar knappe borsten eerder een uitzondering die je verder (ook niet bij die jonge hoertjes) ook niet snel zal tegenkomen. Voor mij zal Ira een absolute topper blijven
 
Mannekes toch.. Als dat zijn ding is, laat hem toch doen? Hij gaf aan dat de weke magen best niet verder lazen, als ge dat dan doet...tja.

Ik denk er ook het mijne van, maar buiten zichzelf doet hij er niemand kwaad mee.
 
Dat zijn dus 2 tot 3 tot de rand gevulde espresso-glazen. 🤯
Voor hem is het natuurlijk wel een heel voorrecht. Bedenk eens: 52 gevulde condooms, waar telkens minstens 50 euro per stuk voor betaald werd bij een van de meisjes, dat maakt samen een maaltijd waar 2600 euro voor betaald is, die hij zomaar gratis mocht consumeren

Gesteld dat hij het van de eerste keer allemaal binnen kon houden, want als het tussendoor al eens terugkwam, had hij er zelfs twee keer genot van.
 
En jullie geloven dat allemaal ? Werkt die Ira in de nacht, ik ga straks naar SKW wil die dame wel es zien.
Ira werkt enkel in de dag.
 
Dus, de weke magen lezen deze review beter niet.

Ik had Ira gestuurd dat ik eigenlijk nog eens in het skw raakte woensdag. Date geprikt om 16u. Dat was voor mij perfect. Zo kon ik eerst nog wat leffe drinken in de namiddag, kwestie van goed gewillig te zijn.
Na de tweede leffe dacht ik, waarom Kiana er niet bij nemen? Het was lan geleden en ook de komende weken is het te druk voor uitjes.
Ira gestuurd dat ik dat wou maar dat het dan wel extreem dirty moest zijn. Met vernedering en veel sperma.
"Hoe veel sperma?" Vroeg ze? Waarop ik reageerde "what is you maximum?".
"A guy had almost 50" zei ze.
"Lets break the record" was mijn reactie.
Her was toen half vier. Ze stuurde 'okay'. En ze ging met Kiana alle kamers af op zoek naar zaad.
Omstreeks iets na vier stuurde "come'. Op dat moment geloofde ik haar nog niet echt. Maar ze stuurde een foto van een enorme stapel condooms 😶. Die foto bespaar ik jullie.
Ik meteen naar daar. Kiana en zij keken me lachend aan. Op de trap (het was Kiana haar kamer) lag de stapel.
Ik moest vervolgens naar boven en me uitkleden.
Het eerste half uur wilde Ira mijn kont rekken en neuken. Ik zat op mijn knieën en zij bewerkte mijn kont. Ik moest de strapon van kiana pijpen en haar nadien ook beffen. Terwijl duwde Ira steeds grotere dildos in mijn kont en uiteindelijk ook haar hand.
Na deze sessie was het tijd voor 5min pauze.
En toen begon het. Ik moest op mijn rug gaan liggen terwijl Ira op mijn buik kwam zitten met enkel haar laarzen aan.
Kiana, ook enkel met boots, kwam naast mijn hoofd zitten.
Een voor een nam Ira een condoom van de stapel en gaf deze goed zichtbaar aan Kiana. Ze telde ze ook luidop.
Kiana nam deze aan en goot deze leeg in mijn mond. Ik moest er telkens 4 a 5 nemen in mijn mond nemen en vervolgens slikken. Ze babbelden en lachten terwijl in het Roemeens. Wel bleef Ira in het Engels tellen.
Het ging van één naar 52. Elke gemorste druppel veegde Ira op en wreef Ze op mijn buik. Ik moet zeggen, er waren zeer veel stevig volgespoten rubbers bij.
"You are the most dirty slave, and you broke the record, we are so proud of you" zei Ira na de 52e lading.
Een douche was nodig nadien....

Na de douche fiste Ira mijn kont nog eens terwijl ik ook de onderkant van haar boots proper likte....

Wat een ervaring. 52 ladingen in mijn maag terwijl ik dit schrijf...
Niet te geloven zeg o_O maar weten ze thuis dat je zoveel Leffe drinkt ?
Zelf heb ik liever nen blauwe Chimay maar ieder zijn smaak natuurlijk :p
Schol !!!;)
 
Ik ga dit geval melden aan Durex. Die zijn constant op zoek naar leuke condoom-gerelateerde artikels voor in hun bedrijfskrantje. Tevens is er aan de Universiteit van Antwerpen een onderzoek opgestart om te achterhalen of een dame nu al dan niet zwanger kan raken na een tongzoen met DaBart, vlak na zijn middagmaal.
 
Laatst bewerkt:
En jullie geloven dat allemaal ?
Vroeger zou ik het niet geloofd hebben.

Maar nadat ik in het SKW ene bezig gezien heb die zich in zijn blootje op de stoep moest aftrekken voor het raam van zijn meesteres, nadat ik ene in zijn bloot gat met zweepslagen de trap heb zien opjagen in het zicht van iedereen, nadat ik ene bij een dame buiten zag komen met twee flesjes pis die hij gekocht had, en na nog vele andere taferelen, geloof ik bovenstaand verhaal toch net iets meer dan wat mijnheer pastoor mij vroeger in mijn kindertijd allemaal wilde laten geloven.
 
Der loopt er daar toch eene rond die rond de shiftwissel pis gaat halen bij dames...

Wat ik me afvraag bij DaBart , hij heeft nu 52 condooms leeggedronken omdat Ira er 52 had kunnen ophalen , maar tot hoeveel was hij van plan te gaan , zou ze der 80 hebben gehad had hij ze dan ook allemaal leeggedronken ?
 
Dus, de weke magen lezen deze review beter niet.

Een voor een nam Ira een condoom van de stapel en gaf deze goed zichtbaar aan Kiana. Ze telde ze ook luidop.
Kiana nam deze aan en goot deze leeg in mijn mond. Ik moest er telkens 4 a 5 nemen in mijn mond nemen en vervolgens slikken.
Wie maakte de dichtgeknopte condooms open? Een 3e Meesteres?
 
Vroeger zou ik het niet geloofd hebben.

Maar nadat ik in het SKW ene bezig gezien heb die zich in zijn blootje op de stoep moest aftrekken voor het raam van zijn meesteres, nadat ik ene in zijn bloot gat met zweepslagen de trap heb zien opjagen in het zicht van iedereen, nadat ik ene bij een dame buiten zag komen met twee flesjes pis die hij gekocht had, en na nog vele andere taferelen, geloof ik bovenstaand verhaal toch net iets meer dan wat mijnheer pastoor mij vroeger in mijn kindertijd allemaal wilde laten geloven.
Heb mij ook nog strapon laten neuken voor het venster. Welke dame in de dag zou dat nog doen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan