Recensie Ira, Vingerlingstraat 5/1 (dagshift) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stillewaters

Newbie
13
24/11/21
25
7
afspraak gehad bij deze mooie meesteres,
ik ben goed op tijd voor onze afspraak en wandel haar raam in villa tinto voorbij, maar de meesteres die op mobieltje zat te spelen, reageert met een verwijzing naar haar uurwerk.
ze geeft aan dat ik binnen kan,
ze legt haar spullen klaar terwijl ik me even opfris en een plasje maak.
eens op het bed komt ze snel ter zake,
ze plaatst een paar knijpers op mijn tepels en plaatst wat bescherming onder mijn poep.
ze trekt een lange handschoen behoedzaam over haar rechterhand,
eens die is ingesmeerd manipuleert ze mijn achterwerk, en op minder dan geen tijd gaan haar vingers een voor een naar binnen
een lichte druk is voelbaar als ze haar ganse hand naar binnen duwt
ze speelt binnenin met mijn prostaat en na enkele ogenblikken trekt ze haar hand terug gevolg door een eerste vanille opstootje.
dat heeft ze in de mot en herhaalt haar spel een drietal maal waarop ik uiteindelijk een eerste knal los
ze herbegint en ik voel haar deze keer dieper binnen schuiven
ze lijkt verrast dat ze zo vlot zo ver gaat terwijl ik heerlijk kreun telkens ze dieper schuift....
ze geeft aan dat ze denkt dat ze het maximum heeft bereikt en keert langzaam terug...
intussen lekt mijn lid dat het een lust is...
tijd voor een sigaretje zegt ze en onderussen slaat ze een praatje
training stelt ze is belangrijk terwijl ze extreme dildo's klaarlegt
ze schuift een extreem lange dildo en een middellange op het bed
tijd voor te herbeginnen stelt ze.
ze zet zich schrijling over mijn romp en haalt een flesje te voorschijn en laat me enkele keren snuiven.
diep ademhalen geeft ze aan en mijn lichaam komt in een warme tranche
de meesteres brengt de langste dildo langzaam binnen en verbazend genoeg gaat hij helemaal tot het einde binnen.
ik voel de sensatie in gans mijn onderbuik en ik kom heerlijk klaar
ze herhaalt de move een tweetal maal en telkens is de extase subliem
daarop volgt de kortere maar dikkere dildo
ook deze keer gaat ze heel zacht en rustig te werk en slaagt ze op sublieme wijze er in mij in de zevende hemel te brengen en alles netjes binnen te laten glijden.
ook de twee extra beurten zijn overheerlijk.
daarop geeft ze aan dat ik een extra beloning verdien... en dat is een streling voor het oog
op haar voorstel voor een extra fistbeurt kan ik derhalve niet nee zeggen
de handschoen wordt dit keer extra ingesmeerd
langzaam glijdt ze terug naar binnen, wanneer ik voel dat ze heel diep is, kan ik mijn orgasmes niet meer bedwingen
ze blijft inside geparkeerd als ze aangeeft dat ik nog enkele keren kan snuiven...
opnieuw ga ik heerlijk in extase en voel ik hoe ira heel zacht dieper in mj wegglijdt zonder enige tegenstand,
ik spuit de hele inhoud leeg op mijn buik
het lijkt op een vuurwerk
langzaam keert ze terug naar buiten en laat me zien hoe ze net tot voor haar elleboog mij helemaal penetereerde....
een spetterend orgelpunt van een heerlijke ontmoeting!
 
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Plassex
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/who-wants-to-get-naughty.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom al jaren bij Ira. Zij is erg bedreven in prostaatmassage en strapon.
Haar service hangt af van dag tot dag en dat is jammer. De ene dag maakt ze er echt werk van met strap-on verschillende standjes met wat spanking, sounding, golden-shower tot uitgebreide face sitting enz. De volgende keer kan het zijn dat je op direct tijdens prostaat massage begint af te trekken om je zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ze is nu op vakantie maar ik laat haar nu een tijdje voor wat het is.
 
Ik kom al jaren bij Ira. Zij is erg bedreven in prostaatmassage en strapon.
Haar service hangt af van dag tot dag en dat is jammer. De ene dag maakt ze er echt werk van met strap-on verschillende standjes met wat spanking, sounding, golden-shower tot uitgebreide face sitting enz. De volgende keer kan het zijn dat je op direct tijdens prostaat massage begint af te trekken om je zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ze is nu op vakantie maar ik laat haar nu een tijdje voor wat het is.
Ai ai.haar vakanties durven nogal eens onverwacht lang duren. Hopelijk werkt Kiana die tijd 😇
 
Ik kom al jaren bij Ira. Zij is erg bedreven in prostaatmassage en strapon.
Haar service hangt af van dag tot dag en dat is jammer. De ene dag maakt ze er echt werk van met strap-on verschillende standjes met wat spanking, sounding, golden-shower tot uitgebreide face sitting enz. De volgende keer kan het zijn dat je op direct tijdens prostaat massage begint af te trekken om je zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ze is nu op vakantie maar ik laat haar nu een tijdje voor wat het is.
Voor 100 euro begrijp ik het
 
Ik stel je gewoon een vraag .... Als je onaangenaam of bezitterig bent .... lees aandachtig, de regels van deze site ....

- Opmerking mod: ik heb meerdere berichten verwijderd die hier niet thuis horen en vallen in de categorie agressief/onbeschoft, graag hier mee stoppen -
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stel je gewoon een vraag
Eerder: ik blaf vier keer hetzelfde commando.
Voorts.
Voorzover ik weet, werkt Ira in Villa Tinto in het SKW te Antwerpen.
Ze heeft of had blijkbaar ook een advertentie, die nu echter offline is. Een link -- die dus nu niet werkt -- is te vinden in dit draadje.
Tenslotte is ze nu afwezig en het is onbekend wanneer ze weer terug komt.
 
Heeft ze vroeger ook al eens in Gent gewerkt, misschien?

Zou dat dan in de ramen daar zijn of privé-ontvangst? In de Gentse ramen is er namelijk helemaal niet zo'n kinky-cultuur als in Antwerpen. 't Is er ook maar een trieste bedoening in vergelijking het het Schipperskwartier.
 
Ik ben er toen ook geweest bij haar , de kamer was niet echt geschikt voor haar diensten .
Geen bondage op het bed en geen kruis , hopelijk heeft ze nu wel een geschikte kamer , als die er wel zijn in gent
 
Ik ben er toen ook geweest bij haar , de kamer was niet echt geschikt voor haar diensten .
Geen bondage op het bed en geen kruis , hopelijk heeft ze nu wel een geschikte kamer , als die er wel zijn in gent
Klopt. Teveel lichtinval en sober aangekleed. Alhoewel ik alleen voor haar ga, zijn er meer geschikte kamers voor kinky. De beste kamer blijft voor mij in antwerpen naast cafe d anvers (klein cinemaatje met 3 stoelen en een speeltheater)
 
Klopt. Teveel lichtinval en sober aangekleed. Alhoewel ik alleen voor haar ga, zijn er meer geschikte kamers voor kinky. De beste kamer blijft voor mij in antwerpen naast cafe d anvers (klein cinemaatje met 3 stoelen en een speeltheater)
Ben daar ook eens geweest met oudgediende jennifer-maria. Was inderdaad leuk daar.
Maar de meisje die daar nu zetten zijn toch niet van het kinky type, dacht ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan