Recensie Irin, Kassel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TinusNL

Wandelaar
61
10/06/24
64
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/kassel-top-av-irin-25-jahre-13105560
Totale kosten (in euro)
130
Afgelopen week was ik in Kassel voor het werk en zit dan meestal 's avonds te niksen in het hotel. Sinds een jaar heb ik besloten om tijdens elk zakelijk buitenland bezoek een dvp te bezoeken.

Dus op zoek naar een leuke meid. Eerst op kaufmich gekeken, maar zag daar vooral dames zonder gezicht die niet konden ontvangen, en kwam vervolgens op ladies.de uit.
De advertentie van Irin sprong er echt uit voor mij. Leuk koppie en ik had nog nooit een aziatisch typ 'gehad'. Irin reageerde snel via WhatsApp, maar wel kort af. Ik vroeg of tongzoenen en pzc mogelijk was waarop ze kort "off course, 130/st" antwoordde.
Te mooi om waar te zijn dacht ik nog, en samen met de korte antwoorden twijfelde ik om af te spreken. Omdat je toch regelmatig leest dat de service van aziatische vrouwen heel behoorlijk zijn, toch gegaan.

Irin ontvangt in een normaal appartementen gebouw waarvan het hele trappenhuis bezet wordt door dvp's. Aanbellen bij de juiste en een erg knap aziatisch meisje deed open. Wat een mooi gezicht, iets boller dan de foto's doen vermoeden. Irin begeleid me naar haar kamer, geeft me een paar zoenen op de wang en vraagt of ik wil douchen. Ondanks dat ik altijd gedouched aankom, sla ik het sinds kort niet meer af dus even snel douchen. Terug op de kamer geprobeerd een gesprekje aan te knopen, wat afgekapt werd met "one moment". Ik ben zo terug zei ze en ik hoorde de douche lopen, toen ze terug kwam had ze alleen haar handdoek om haar heen. Nogmaals een gesprekje beginnen dacht ik, maar wederom "one moment".
Ik zat inmiddels naakt op de rand van het bed en Irin stond een paar meter bij mij vandaan, rug maar me toe. Het uitzicht was prima, een lekker slank (niet te dun) lijf en een lekkere kont. Ze draaide zich en kwam naast me zitten. We begonnen te (tong) zoenen en elkaar te betasten. Dat duurde best lang wat ik prima vond. Irin in de weer met doekjes omdat ik wat voorvocht had. Irin begon me te pijpen en kwam op eigen initiatief in 69. Ik heb haar heerlijk gelikt en daarbij krioelde ze lekker over mijn tong. Pijpen deed ze goed en de ballen werden ook lekker meegenomen.
Na een poosje een condoom erom en ze kwam bovenop zitten. Ik vind het dan altijd lekker om zelf de leiding te pakken in plaats van bereden te worden en Irin bewoog lekker mee waardoor we een tijdje lekker aan het ketsen waren tot ik het condoom volspoot.
Na met wat doekjes in de weer te zijn geweest bood ze een massage aan. Prima dacht ik, maar deze massage overtrof (wederom) mijn verwachting. Een heerlijke full body massage gekregen, echt niks werd overgeslagen. Tegen het eind van de massage fluisterde ze in mij oor "noch einmal ficken?", wat ik erg kon waarderen maar heb afgeslagen deze keer. Ze ging verder met masseren.
Toen de tijd op was mocht ik nog douchen, rustig aankleden en weer weg. Wat een fantastische ervaring was dit geworden, zeker in mijn top 2 van al mijn dvp bezoeken en voor herhaling vatbaar.

@admin : de Europa rubriek is best rommelig met algemene topics en recentie topics door elkaar, is het een idee om per land een sub rubriek te maken?

Terug
Bovenaan Onderaan