Recensie Irina, Alkmaar, Achterdam 16k1 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Driveby

Stamgast
Forumpionier
416
07/07/21
366
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu al een paar keer bij Irina geweest dat is me goed bevallen, leuke dame met lekkere b-cup mooie borsten daar moet ze niets aan doen. Ze kijkt je lekker aan en maakt mijn vriendje op oorlogssterkte. Lekker pijpen, 69, cowgirl en andere standjes zijn mogelijk.
Helaas geen pzc maar heb altijd respect voor de keuze van de dames om het wel of niet aan te bieden.

Eind van de maand gaat ze weer even weg helaas.
 
Irina afgelopen woensdagavond weer bezocht. Toch ook wel een hele leuke dame hoor met mooie naturel borsten. Slank, vriendelijk, en heel verdienstelijk pijpwerk. Ze gaat van de week even met vakantie naar haar thuisland Roemenië, en keert dan midden december weer terug.

Met de feestdagen is deze dame naar eigen zeggen gewoon te bezoeken. Toch een prettig vooruitzicht dat we dan weer van bil kunnen vlak voor of na het kerstmaal.

Een trio met haar buurvrouw Sofia / Stephanie moet ik nog inplannen ;) Dat lijkt mij toch wel wat als beide dames...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke dame om te zien, bij sommige dames lijkt de ''dienstverlening'' naarmate de jaren voorbijgaan minder te worden.... Telefoontje hier, geen contact met de klant. Helaas... Dame staat trouwens nu op 12K1,
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Irina ergens in de zomer van '21 ook al eens bezocht.

Zag haar staan op 12k1, herkende het gezicht en daar er diverse ramen dicht waren haar weer eens bezocht.
Leuke dame, goed engels en prachtige borsten, misschien wel de mooiste van de Dam...
Slank is ze niet te noemen maar een perfect zacht lichaam.

Ze begint eerst met haar handen je lichaam af te tasten en komt met haar gezicht dicht voor mijn ogen, haar wel gezegd dat dit uitnodigt om te zoenen maar helaas..
Zacht pijpen, (mag in principe met meer druk) maar absoluut lekker.
Na haar verwent te hebben zat ik nog op mijn knieen waarop zij begon te pijpen.
Ik vind dit een heerlijk standje dus intiem overgeslagen, pijpen was nu ook steviger, sex de volgende keer maar..

Fly
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze staat nu al weer een tijdje op kamer 16 K1
Al vaker op herhaling geweest, mooie dame leuk in de omgang. Zou haar graag willen zoenen maar helaas is dat niet toegestaan, wel leuk om mij mee te plagen 😉
Nu sex in de stoel uitgevonden bij haar dat is erg leuk om te doen.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens. Voor mij ook een van de betere dames op de Dam. Ben in de laatste maand ook weer 2 keer bij Irina geweest.

Ze heeft ook een van de beste handjobs van de Dam. Dat doet ze heel anders dan veel andere dames, wat subtieler. Vind het zalig. De meeste dames vind ik niets qua hand job.

Prettig en gemakkelijk in de omgang, en ze doet ook haar best om klantjes binnen te krijgen (zit niet alleen maar op haar telefoon).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Irina is toch wel een van de beste dames op de Dam op het moment in de leeftijdscategorie rond de 30 jaar. Volgens mij is ze 30 jaar, maar niet helemaal zeker, kan ook 29 jaar zijn.

Deze Roemeense Godin weet waar ze de mosterd moet halen! Ik geef haar eigenlijk op alle onderdelen 5 sterren. Zoals een vorige recensent hierboven al had opgemerkt is het pijpen misschien niet op maximale druk, maar daar staat tegenover dat zij dit wel veel sensueler doet dan menig ander dame. Voor het handwerk geldt eigenlijk hetzelfde.

Irina is een prachtige slanke verschijning, en ze heeft een mooi, leuk en ook heel open gezicht. Haar haar is echt mooi op lengte, wat haar extra vrouwelijk maakt. Voor- en aftertalk zijn ook goed, ze kan over alles meepraten. Tja, wat wil je nog meer…

In 2016 of 2017 kwam ik dacht ik voor het eerst bij haar, ze is toch best al wat jaren actief. Daarna een hele tijd niet bezocht, ze heeft ook een tijd niet gewerkt. Maar het laatste jaar heeft ze toch best veel gewerkt weer.

Geloof dat ze binnenkort op vakantie gaat, dus wensen we haar een fijne vakantie:) Hopen maar dat ze niet te lang wegblijft...
 
In mijn recensie van vorige week nog vergeten: "high class companion" mag ook op 5 sterren, en ook doggy style is aangenaam met haar, heb je een prachtig uitzicht op haar slanke lijf.

Volgens mij is de vogel gevlogen, zag haar van het weekend niet meer op haar kamer. Wanneer ze weer terug komt, als iemand dat weet horen we het graag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, het was wederom weer zondag, en dat betekent: Teambuilding bij de dames geschapen door god. Ik liep als voorganger natuurlijk voorop, maar raakte wederom iederen kwijt, De laatste tijd was ik vaak bij Michaella te vinden, (toppertje!) Maar deze was niet aanwezig. Dus ik loop de straat weer in stond daar Irina in de deur, ''Hello mister Pastor, come inside its very cold outside'' ik gaf geen ongelijk en zei ''if god wants it, then ill come'' Dus ik stapte maar naar binnen ik kan met alle voorgaande sprekers eens zijn. Ik heb soms mijn twijfels gehad maar eenmaal binnen zijn de twijfels zo weg. Wat een toppertje. Maar ik zal ook de andere Dames niet vergeten.
 
Het blijven toch altijd vermakelijke stukjes om te lezen, en ook perfect in hetzelfde thema
Depastoor je bent een begenadigd schrijver en ga zo door, dan zie je vanzelf meer volgelingen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond eerste keer bij Irina geweest, al mijn vaste dames waren er niet en het was vrij rustig. Meestal loop ik meteen naar mijn vaste dame en kijk ik niet echt door andere ramen naar binnen. Dit keer moest ik wel omdat ik zin had. Irina keek me verleidelijk aan en lokte me naar binnen. Uitgekleed en even die kleine jongen van me gewassen. Ze stond achter me en voelde betaste me rug, omdat ik daar een tattoo heb, ze heeft verdomd zachte handen. Omgedraaid en ben toen ook maar op verkenning uitgegaan met me handen. Ze begon zachtjes met mijn jongeheer te spelen dus die werd langzaam aan wakker. Ik beetje met haar borsten en spelen en lekker likken zuigen aan haar tepels, ze heeft zeker lekkere borstjes. Vervolgens liggen en heeft ze me heerlijk gepijpt, duurde even voordat ie op oorlogssterkte was, omdat ik wat biertjes op had, was bij de wedstrijd van AZ, waar Bas Dost in ene in elkaar zakte... Affijn uiteindelijk missio afgemaakt waarbij ze me lekker aankeek dat was wel geil.. vind het ook geil als ze dan tegen me gaat praten.. dus hup condoom volgespoten voldaan naar huis om de F1 te bekijken van Mexico. Leuke meid.. volgende keer meer nuchter naar binnen om meer actie te krijgen 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, Het was weer zondag, Na een uitbundige dag in het bisdom van haarlem te hebben rondgelopen met de groep wilden we eigenlijk het Rodestraatje van Haarlem verkennen. Maar helaas de buschauffeur had geen zin.

Na veel liederen gezongen te hebben in de bus zijn we maar bij de kanaalkade uitgestapt en doorgelopen naar de dam. Ik had mijn hoop gezet op Michaella, maar helaas elke keer bezet... En Irina was er in eerste instantie niet, Ik balen, en plots. als een geschenk uit de hemel komt daar Irina aangelopen, ''Hello there, did you wait for me? Come,'' Mijn gebeden zijn gehoord en liep achter haar aan naar binnen.

Eigenlijk heb ik nooit iets optemerken aan deze dame, Mocht je twijfelen, gewoon doen!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na de vergadering vanochtend moest ik toch weer even langs deze dame. En wat geheel niet volgens plan was. Om 2 dagen achter mekaar naar binnen te gaan (😴) kon ik het toch niet laten. Dit maal ging ik eens voor een massage, dat verdient uw preker ook wel eens. Viel niet tegen. Ze blijft hier nog een tijd, zeker de Kerst overbruggen wat ik begreep. En ze schijnen (meervoud) mijn recensies met enige vertaling te lezen wat ik ook weer leuk vind om te horen.
 
Ze begint wat laat tegenwoordig, moest dus even wachten maar het was het wachten waard.
Lekker gefinished ga geen nieuwe recensie schrijven dus zie die van hierboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan