Recensie Irina, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
108
29/03/22
78
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3280177-irina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Stoute schoenen aan gedaan en voor een uur afgesproken. Communicatie via app gaat denk ik via een Booker. Parkeren kan in de buurt voor nog een schappelijk uur tarief on overdekte parkeergarage.

Afijn de date zelf. Leuke dame, ik denk van de foto's al denk ik dat ze wat forser is geworden. Blond geverfd haar, spreekt aardig Engels en is niet nieuw in het vak maar ook weer niet door de wol geverfd. De schade voor een uur €200 en ook precies de tijd volgemaakt. Na de welbekende fin afhandeling en douche hebben we staand elkaar afgetast en werd er gezoend. Na een lik beurt van mijn kant kreeg ik een goede pijpbeurt zonder condoom. Hierna in missio de daad wat prettig was.

Ze gaf te kennen dat mijn lul goed gereedschap was en dat ze meermaals klaar kwam. Geen idee of het klopte maar ze krijste het op een gegeven moment wel uit. Na een massage was er te weinig tijd over voor een tweede ronde maar pijpend en trekkend heeft ze het toch nog voor elkaar gekregen.

Leuke date, mistte alleen het tongzoenen.
 
maar ze krijste het op een gegeven moment wel uit.
Das wel lekker hoor als ze er een beetje intense geluiden bij maakt, mits "gemeend" (of in elk geval lijkend...

Jammer dat ze forser is geworden. De fotos waar haar gezicht is afgeschermd, daar is ze mooi slank. De onbewerkte fotos laten nog altijd een slanke dame zien, maar wel een pondje meer...maar in het eggie dus nog wat extra? 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan