• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Irina, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bravobrabo

Stamgast
627
05/04/23
1.043
36
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5429414-irina
Je kunt niet altijd 6 gooien. Was in the mood. Op kinky wat gescrolled. Bekende dames konden niet of waren niet in het land. Deze dame sprak me aan vanwege de foto's. Ze had geen review, dus maar een keer de gok genomen.
Ik had beter geld in mijn zak kunnen houden. Plichtmatig. Afwerksex. En alles rap rap. Aanraken mocht allemaal niet want gevoelig. Daar knap ik allemaal op af dan. Rondreizende dame. Samen met een vriendinnetje een best wel rommelig appartement.

Aanraken mocht allemaal niet want gevoelig.
Pffff, dit vind ik echt zo onvoorspelbaar smerig.

Ik heb het ook wel eens meegemaakt en zeg er direct wat van.
De eerste keer dat een dame dat tegen mij zei was toen ik net met wandelen begon.
Ik schrok daar zo van dat ik direct zei: "what do you mean don't touch? I come here and pay to touch. What is next? You want me to fuck with you from the hallway?".
Dat had ze niet verwacht en ze zei schoorvoetend dat ik dan wel voorzichtig moest zijn.
Ik heb het idee dat veel mannen niet de sfeer willen verpesten en makkelijk onzin accepteren.
Maar ik heb er schijt aan want eigenlijk verpest zij de sfeer eerst en mag je best daar een stop op gooien. Het is anders als er gevraagd wordt voorzichtig te zijn.
Sinds die tijd reageer ik altijd op bovenstaande manier en maak ik het beste van een bezoek waarvan je al direct weet dat het niet zo best zal zijn.

Ik ben wel benieuwd hoeveel je moest betalen en of je de tijd mocht volmaken.

Aanraken mocht allemaal niet want gevoelig.
Waar? Je kunt niet helemaal geen aanrakiong hebben maar clitje, tepel of arm is nog wel iets anders?

Ik heb het idee dat veel mannen niet de sfeer willen verpesten en makkelijk onzin accepteren.
Maar ik heb er schijt aan want eigenlijk verpest zij de sfeer eerst en mag je best daar een stop op gooien. Het is anders als er gevraagd wordt voorzichtig te zijn.
Ligt eraan, als het een arm is wel ja. Maar door een flink aantal gasten, ook op dit forum, die stepels stuk knauwen, lange vieze nagels een kut in duwen of ongevraagd anaal gaan verkennen, begrijp ik wel dat sommige dames sommige handelingen niet willen voor de zekerheid, ook niet 'voorzichtig'. En dat het er soms wel bij staat in de advertentie dat herkennen we allemaal, maar ik denk niet dat alle dames vinkjes van de planners controleren of uberhaupt kennen.

Dus nee is gewoon nee, of je het leuk vind of niet, en anders moet je geld terug vragen, niet hem er gewoon indouwen of in discussie gaan. Dan wordt je een man die ervoor zorgt dat de volgende keer bij nog meer dames er nog minder mag. En bedankt...

De mannen die ' onzin accepteren' ervoor zorgen dat er ook veel dames nog met liefde dit werk doen. Ik behandel elke vrouw zoals ik zou willen dat mijn dochter - als ik die zou hebben - zou worden behandeld als ze dit werk zou doen.

Just my two cents.

nee is gewoon nee
En dat netjes in de advertentie zetten dat aanraken niet mag, tenzij.....❤️‍🩹

En niet op het moment dat je als bezoeker betaald hebt....🤬

Verantwoordelijkheid gaat twee kanten op.⚖️

Maar nu terug naar de reviews 👍

//Edit mod: Inderdaad gaan we vanaf hier verder met recensies.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan