Recensie Irina, Eindhoven, Baekelandplein 7 rechts 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 626

Wandelaar
Forumpionier
57
05/07/21
49
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Volledig verrast door haar onverwacht aanwezigheid ben ik direct naar binnen gestapt. Voor de oudgedienden onder ons is Irina een waar begrip op het BP.

geweldige sessie met haar gehad en ga volgende week nog een keer terug. Rond de 24e/25e vertrekt ze weer en wie weet voor hoe lang…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gelezen dat Irina weer aanwezig was,gisteravond er naar toe en na even wachten zag ik haar,twee jaar terug voor het laatst gezien denk ik,naar binnen even wat gepraat en toen op bed beland,geef haar altijd 70€ voor beffen en pijpen en nmc,klein half uur binnen geweest,ziet er nog steeds zo lekker uit als vroeger,mooi figuur maar ook vriendelijk en spontaan,zou inderdaad tot 25 sept blijven op nr7,misschien daarna op andere kamer,hoop dat ze een hele tijd blijft.
 
Dat is echt bijzonder goed nieuws voor 'ons wandelaars'. Snel tijd vrij maken om deze heerlijke vrouw te bezoeken. Ik heb nog haar telefoonnummer maar dat werkt niet meer. Meteen even haar nieuwe nummer vragen.
 
Op Julie recensies . Op naar nummer 7 . Maar bleek dat ik haar eigelijk voor de corona altijd bezocht . Jammer dat ik maar 50 had gepint . Maar deze ga deze week nog even terug voor een knal uur. Ze wis heel mijn verhaal nog die ik had verteld. Wat lieve meid . 1tje voor mee naar huis te nemen . Jammer dat ze terug gaat voor haat school want die wil ze eigelijk af maken
 
Nice.. morgen eens gaan kijken. Wel altijd pijnlijk als er twee van die toppertjes naast elkaar zitten. Voel me dan toch 'bezwaard' als ik er een kies. Maar ja, dat doen ze zelf natuurlijk ook.. zo is het ook weer.
 
In het begin vond ik het ook awkward om een dame te kiezen terwijl ik met haar buurvrouw seks had gehad. Maar inmiddels heb ik zoveel mannen binnen zien gaan bij de toppers en alle andere dames dat het me niks meer doet.
 
Nice.. morgen eens gaan kijken. Wel altijd pijnlijk als er twee van die toppertjes naast elkaar zitten. Voel me dan toch 'bezwaard' als ik er een kies. Maar ja, dat doen ze zelf natuurlijk ook.. zo is het ook weer.
I know the feeling ?Heb vanmorgen een heerlijk half uur met Irina gehad en Ibbi was niet in de buurt haha. Moet zeggen dat ik er toch een beetje op lette ?

het bezoekje aan Irina was overigens weer top! She made my day (again)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan