Recensie Irina (Wit Rus), Doetinchem, Eroscentrum Escape k3 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aart Nouveau

Meubelstuk
Forumpionier
1.337
30/06/21
888
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Matige date met Irina gehad. Op een te laat moment realiseerde ik me dat ik haar al eerder ontmoet had op het voormalige Zandpad in Utrecht. Ze heeft haar borsten flink laten vergroten tot een maat E, schat ik zo in. Je mag nergens aanzitten. Beetje friemelen en dat is het dan. Zoenen laat ze niet toe. Pijpen ok, Neuken ging niet lekker en het daarom door haar maar met de hand laten afmaken.
Pas daarna ontdooide ze een beetje en heb ik nog een heel gesprek met haar gevoerd over de situatie in W-Rusland, Oekraïne en Rusland. Ze is beslist een intelligente dame. Voor mij geen herhalingsgevaar, hoewel ik knap en slim altijd een goede combinatie vind. Ze spreekt zeer goed Nederlands.
 
Inna of Irina is erg veranderd. veel zakelijker. Ik ga haar niet meer bezoeken. Zandpad was ok, beginjaren doetinchem ook. Alleen lijkt er na corona iets met haar gebeurd. Weinig service, helaas. Ik kom niet meer bij haar. Helaas.
 
Inna of Irina is erg veranderd. veel zakelijker. Ik ga haar niet meer bezoeken. Zandpad was ok, beginjaren doetinchem ook. Alleen lijkt er na corona iets met haar gebeurd. Weinig service, helaas. Ik kom niet meer bij haar. Helaas.
Ben jij die gekke die vervelende dingen naar deze dame schreef op haar telefoonnummer en haar adviseerde om zonder condoom te pijpen en iedereen te kussen?

Mod edit: bijlage verwijderd vanwege privacy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar telefoonnr niet. En zou ook nooit advies geven om iets zonder te doen. Dus waarom die beschuldigingen? Schrijf alleen hier mijn bevindingen, zoals iedereen. Jij maakt het nu wel heel persoonlijk. Maar goed. Ik heb geen klik meer met haar, dat heb ik geschreven. Service valt mij enorm tegen vergeleken bij eerdere ervaringen. Dat heb ik geschreven. Verwacht eigenlijk wel een excuus.
En dat jij haar telefoonnr en wel een goede verstandhouding met haar hebt....schrijf het dan hier. Dit is een forum om ervaringen te delen. Maar niet om met beschuldigende vingertjes naar anderen te wijzen. sorry
 
Ik heb haar telefoonnr niet. En zou ook nooit advies geven om iets zonder te doen. Dus waarom die beschuldigingen? Schrijf alleen hier mijn bevindingen, zoals iedereen. Jij maakt het nu wel heel persoonlijk. Maar goed. Ik heb geen klik meer met haar, dat heb ik geschreven. Service valt mij enorm tegen vergeleken bij eerdere ervaringen. Dat heb ik geschreven. Verwacht eigenlijk wel een excuus.
En dat jij haar telefoonnr en wel een goede verstandhouding met haar hebt....schrijf het dan hier. Dit is een forum om ervaringen te delen. Maar niet om met beschuldigende vingertjes naar anderen te wijzen. sorry
Dat dus. Je weet niet wie haar telefoonnummer heeft. Dus hier een hengel uitgooien heeft geen zin.
En even voor alle duidelijkheid. Ik heb haar telefoonnummer ook niet en ik zou haar geen beledigende bericht naar versturen. Een DVP krijgt al genoeg ellende over zich heen.
 
ik gooi hier geen hengel uit. Ik heb alleen maar mijn ervaringen met haar hier verteld. Volgens mij is daar dit forum voor.

Ben ook mee eens dat een DVP al genoeg ellende over zich heen krijgt.
Maar ik hoef ook niet te accepteren dat iemand zegt dat ik vreselijke berichten naar haar telefoon stuur. Dat doe ik niet en kan het ook niet eens omdat ik haar telefoonnummer niet eens heb. Dus waar die beschuldigingen vandaan komen? En vooral waarom? Denk dat ik hier wel degelijk iets van mag zeggen hier. Onterechte beschuldigingen.
Verder moet iedereen zelf weten of ze wel/niet naar welke DVP gaan. En .... mogen zie op dit forum positieven maar ook negatieve ervaringen delen lijkt mij.

groet
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
1,5 Week geleden Inna bezocht in kamer 3. Ik had haar al vaak zien zitten maar nog nooit bij haar binnen geweest. Ik was behoorlijk geil, had 3 kamagra jelly's ingenomen. Na een paar rondjes te hebben gelopen, wilde ik bij haar naar binnen gaan. Helaas was een oudere wandelaar mij voor. Dus maar even wachten. Na een half uur ging de deur open en kwam de wandelaar met een grote smile naar buiten. Hij zei, prima dame. Toen ging het gordijn open en kon ik naar binnen. Inna is een blonde milf van ongeveer 44 jaar uit Wit Rusland. Cup E met silliconen en zwarte netkousen. Gevraagd naar mogelijkheden: alles met condoom en geen zoenen of tongzoenen.

Inna is keurig wat betreft hygiene. Allebei een wasbeurtje. En het bed op. Ik had een knoepert staan, vooral door de kamagra. Die pepte m flink op. Ze schrok en zei. Weer een keiharde lul. Ik lachte? Hoezo??? Die man voor je had ook een keiharde. Die man was al wat ouder dus ik ging er vanuit dat hij ook kamagra of cenforce genomen had. Ik zei dat ook en ze begon te lachen.

Inna pijpt goed, neemt m alleen niet helemaal in haar mond. Tot halverwege ongeveer. Na deze pijpbeurt stond het neuken op het menu. Eerst Inna on top. Normaal, niets op aan te merken. Daarna haar doggy hard genomen. En als laatste missionaris. Maar eerst gebeft. Ze ging er goed voor liggen. Ogen dicht en benen wijd. Dus ik kon mijn gang gaan. Daarna neuken. Rustig mijn lul er in gebracht. Ik zag een flesje poppers staan. Met toestemming van Inna wat genomen. Daarna rustig neuken. Geil gezicht hoe ik mijn lul in haar kut zag zitten. Geil idee dat ze net voor mij door ouwe heer met een keiharde was genomen. Ik begon haar goed te pompen en geile taal uit te slaan over mijn voorganger. Ze lag nog steeds met haar ogen dicht. En ik maar pompen in haar kut. Wisselend tempo op mijn knieen. Zeker 20 minuten haar op deze manier geneukt. Had ik ook voor betaald trouwens. Kwam ook door de kamagra jelly, ik kon maar doorneuken. Na 35 minuten ongeveer kwam ik gillend en schreeuwend klaar. Ze begon te lachen en zei: gaat het? Nog 10 minuten gezellig gekletst, gewassen en voldaan vertrokken. Volgende klant stond alweer te wachten.

Je moet geen wilde Roemeense Gina of NL Gina verwachten. Ze is daarvoor veel te koel. Wel om eens flink op los te gaan. Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken. Slimme vrouw en spreekt goed Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De zaterdag voor kerst naar de Escape geweest. Het was zoals verwacht erg rustig met de dames. Nog even getwijfeld over Maria maar ik wilde eens wat anders.
Uiteindelijk bij Irina naar binnen geweest. Ik ben er een dik jaar geleden ook eens geweest. Ik vond het erg geslaagd. Voor de deur is afstandelijk en een beetje nors, eenmaal binnen is dat helemaal weg.
De sex was goed. Eerst een prima pijpsessie en daarna 69. Vervolgens haar een kwartier gebeft hetgeen ze erg prettig vond. Daarna in een paar standjes afgemaakt. Prima sessie! Ze gaat volgende week 4 weken op vakantie. Dan is het helemaal een dooie boel daar........
 
Irina werkt al 23 jaar in Nederland als prostituee. Ik heb haar 23 jaar geleden voor het eerst bezocht op het Zandpad in Utrecht. Bootje 140-3. Ik was toen nog een jonge dekhengst. Daarna heeft Irina gewerkt in Leeuwarden, Nijmegen, Almelo en nu al een jaar of 6 in Escape Doetinchem. Een milf die in de kamer na de daad pas loskomt. Daarvoor erg stug. Ik ken haar niet anders. Sex is altijd oke. Nooit iets op aan te merken gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan