Recensie Irina

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dendocteur

Stamgast
Forumpionier
260
25/07/21
209
4
Een Roemeens popje, lang zwart haar , bijzonder slank, mooi gezicht met bijhorend wipneusje en petite. De borstje zijn waarschijnlijk A, in tegenstelling tot haar dijen zijn deze zedig bedekt.
Wanneer ze rondloopt doet ze haar kontje alle eer aan. Een snoepje zo te zien.

ik ging in gesprek met haar, ze zei me dat geen normale kamers (lees 30 min) doet, en ze houdt van extras ..... uhhh . Misschien had ze €€€ symbolen op mijn voorhoofd gezien maar dit was toch even slikken. Het is niet upsellen maar enfin dat ruik dan naar een golddigger.

tot hier de recensie , het gesprek was afgelopen er is geen kamer gemaakt.

Doc
 
Vorig jaar een aantal keer met deze dame op de kamer geweest,voor mij was het altijd wel in orde,
vraagt wel voor extra,s dat is haar goed recht, maar als ik vriendelijk nee zij was dat wel ok voor haar.
Toch een keer op de kamer een cim gehad :) dus wel extra betaald,misschien is ze een beetje
veranderd,en wil ze wat meer centen verdienen,ze is wel mijn type van dames die ik in ss bezoek
 
Irina, is één van mijn favorieten. Ze is doorgaans altijd heel vriendelijk en zeer correct. En wat betreft haar kamerprestaties, die zijn altijd even goed als dat ze er mooi uitziet. Zeker een meisje dat hoog boven het SixSens gemiddelde uitkomt!!!!
 
Indeed een Golddigger.
Maar ze zitten er nu eenmaal om geld te verdienen
Wanneer je op Google deketmeid zou intikken kom je bij haar fysiek uit.
Ongeveer 21j. Lang haar,in deze zware. Mooi gezicht en super Slank
Ze vraagt wel een surplus voor wat normaal standaard is zoals TZ
 
Inderdaad, was zaterdag bij haar, een golddigger, vraagt voor een half uur 150 eu en met kkim was dat 200 eu, lichte tongzoentjes, maar ze kan lekker pijpen zonder cd, het wordt steeds duurder, wel jammer...
Ai Ai ... een gewaarschuwd man is er twee waard. Voor zover ie niet te diep in haar ogen kijkt en erin verdrinkt.

Doc
 
Milfje dat voorheen in Oostenrijk actief was (aan 70/30) en dus in Sixsens géén genoegen neemt met 60. Extra voor dit, extra voor dat. Tja, voor degenen die voor matige service nog eens wat extra wensen optehoesten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan