Recensie Iris/Saartje, Almere (voorheen Utrecht, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hanneske26

Wandelaar
93
04/09/21
242
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7589854-saartje
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gehad met Saartje
Afspraak maken ging eenvoudig via de app, daarna toch nog wijziging iets later
dus had toch mijn twijfels of dit wel helemaal goed ging.
Aangekomen in almere nog even wachten en kreeg ik netje adres doorgestuurd, van een rijtjeswoning
vlakbij de parkeerplaats.
Deur werd open gemaakt door een mooie vrouw van rond de 30 idd
in een leuk setje, meteen naar boven waar we de financiele verplichtingen afhandelden.
Toen kon het feest beginnen Saartje laat er geen gras over groeien en bespringt je bijna.
heerlijk tong(zoenend ) zocht ze een weg naar beneden waar ze me heerlijk begon te pijpen.
Toen samen het bed op waar ze met pijpen verder ging en even later voorzien van rubbertje
bovenop me kwam zitten (wat een heerlijk uitzicht he)
daarna nog 2 standjes alvorens het in doggy afgemaakt te hebben.
Al met al een prima date en ik vind Saartje echt een leuke knappe vrouw.
Herhalingsgevaar zeker maar goed dat ik zover weg woon.
 
Ze adverteert zelf dat ze bijna 1.90m zou zijn, zie ik niet vaak in dvp land.

edit: ah, ze zal wel in haar adje per ongeluk 1.87m hebben ingevuld ipv 1.78m
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja in haar SJ advertentie staat 178, op Kinky 187. Vroeg het me ook al af. 1m87 had wel echt bijzonder geweest, in combinatie met de looks ook wel de reden dat ze mijn interesse trok.
 
Heb Saartje ook kortgeleden bezocht en ben het met de anderen hier eens; vind haar een aanwinst. Mooie vrouw, lekker geil en ze maakt waar wat ze in haar profiel zegt. Fraaie borsten inderdaad, alleen cup E halen ze echt niet. Enige minpuntje, ze is stevig aan de prijs, maar haar inzet vergoedt dat ;). Ga zeker nog wel eens terug...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7589854-saartje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was even zoeken naar het recensieformulier
 
Ze adverteert zelf dat ze bijna 1.90m zou zijn, zie ik niet vaak in dvp land.

edit: ah, ze zal wel in haar adje per ongeluk 1.87m hebben ingevuld ipv 1.78m
Je hebt (deels) gelijk maar niet op de manier die je zou verwachten...
Inderdaad heeft ze haar lengte per ongeluk verkeerd ingevuld.
1,87 klopt niet, maar 1,78 is ze (zeker!) ook niet.
Ze is inderdaad uitzonderlijk en beeldschoon met onder andere haar lengte, waarmee ze met haar advertentie ook mijn aandacht mee trok.
Ze vertelde dat ze 1,89 is en dat geloof ik zeker.
Ben zelf niet bepaald lang met 1,78, maar ze was blootvoets (al) langer en toen ze mooie hakken droeg bij binnenkomst, tja... :sneaky:

Leeftijd in de tekst (28) en bovenaan de advertentie (33) komen niet overeen, wat geen kritiek is overigens want het is zeker niet te zien.
Wellicht is ze sinds de advertentie openstaat 2 cm gegroeid ;)
Als dat inderdaad zo is, dan hoop ik dat deze tweede 'puberteit' nog in volle gang is :love:
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7589854-saartje
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dik 120 kilometer voor mij echter een mooie dame om te zien. Zij leek wel een beetje moe en ongeïnteresseerd. Voor 150 euro mag je meer verwachten. Ik ga deze rit niet meer wagen.
 
Ze doet momenteel alleen uurtjes vertelde ze. Inderdaad 200 euro. Daar komen extra's dan nog bovenop. Mensen betalen dat. Waarom zou ze minder vragen. Het is ook een prima dame en niet zo'n ongeïnteresseerde Oostblok dame die een tour langs alle Europese hoofdsteden doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7589854-saartje
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan hier kort maar krachtig over zijn. Dit was mijn beste gfe ervaring ooit met een dame van plezier en helemaal met stip bovenaan de beste pijpbeurt die saartje gaf
 
Voor de ervaringsdeskundigen. Op Sexjobs en Kinky staan 2 verschillende telefoonnummers. Op die van sexjobs wordt niet gereageerd. Klopt het nummer dat op Kinky staat?
 
Gisteren een afspraak met haar. Netjes gecommuniceerd. 45 minuten rijden. Vlak voor ik er was blokkeert ze me (echt uit het niets) en worden de appjes niet meer afgeleverd. Dat deed ze 3 minuten na haar laatste appje. Ervoor was het alsof er niets aan de hand was. Echt op het onbeschofte af.

Nu heb ik last minute een uitstekende andere date geregeld, dus heb ik niet voor niets gereden. :). Maar toch... Voor mij nooit meer.
 
Heb gelijk ervaring. Na de bevestiging van de afspraak en 45 min rijden was ik bij de straat, vroeg ik het nummertje van de deur… kreeg ik antwoord dat het ging niet door want ze was beetje "down". Jammer zo een mooi redhead.
 
Heb een paar keer een reactie gestuurd, geen reactie terug gehad denk dat ze het te druk heeft.
Nu van mijn to do list gehaald. Jammer maar helaas (voor mij dan)
 
Ik heb vanavond Saartje bezocht, en ja … hoe moet ik dat bezoek nu omschrijven. Contact maken via whatsapp ging makkelijk en ze is vriendelijk en persoonlijk. Een concrete tijd afspreken was wel enigszin chaotisch en gingen zo'n 20 heen-en-weer berichten aan vooraf. Ze gaf aan net verhuisd te zijn en ik kan me voorstellen dat dames voorzichtig zijn, maar dit duurde ruim 2 uur. Op naar de aangeven straat in Almere. Daar aangekomen haar geappt. Snelle reactie, dan weer een paar minuten niets. Voor ik het huisnummer had duurde wel 20 minuten (en 10 berichten). Omdat het zo laat werd had ik aangegeven nog maar 30 minuten te blijven ipv een uur, wat ze geen probleem vond. Bij binnenkomst werd ik heel hartelijk ontvangen. Ze tongzoende ook direct. Ze heeft een mooi figuur zoals op de foto's, maar wel wat minder glamour. Na de financiën en douchen direct verder tongzoenen. Op het bed(je) en direct pijpen zonder condoom, intens en diep, met speeksel. Het laken werd zowat 'door mijn reet gezogen' - zoals ik een Amsterdammer eens hoorde zeggen. Wel wat kort. Hup, door naar 69 … en voor ze bovenop me wilde zitten moest ik haar afremmen omdat ik haar nog wilde beffen. Ook dat was prima (schoon, lekker, nat), maar weer kort … ze wilde toch vooral neuken. Door na missionaris en voor ik het wist had ik mijn kruid verschoten … Ik was denk ik nog geen 15 minuten bezig geweest. Bij het mij helpen uitkleden viel ook een tafellamp kapot en ergens tijdens de sex scheurde ze ook nog een nagel vrij diep, maar het leek haar weinig te deren. Haast heeft ze zeker niet.

Kortom, voor de liefhebber. Al met al wat te chaotisch en ontstuimig voor mij 😵‍💫Ik hou toch van een rustiger opbouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan