Recensie Iris/Saartje, Almere (voorheen Utrecht, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al 3x voor niks naar haar toe geweest. Altijd op het laatste moment weer een of ander vaag excuus. Ben er wel klaar mee. Nog nooit meegemaakt dit...
 
Weet je zeker dat dit E+ borsten zijn/ Op de foto's lijken ze aanmerkelijk kleiner

Is zeker cup E, ben er zelf ook geweest, zijn wel grote mooie borsten. Alleen haar kont is dan weer net wat minder.

Zitten zeker diamanten in haar k.tje inmiddels 250 eurootjes per uur....vond het toen 3 x niks en dat was 150 euro voor een uur paar maanden geleden

Die 250 euro is ze niet waard helaas, ben er zelf geweest voor 150 euro en dat vond ik meer dan genoeg, leuke meid maar echt enorm ADHD en het voelde net of alles met snelheid 2.5x werd afgespeeld. Voor 250 kan je veel beter krijgen en dat misschien zelfs wel 2 uur lang..

Helaas denken meerdere NL vrouwen dat ze 250 waard zijn terwijl er vele malen beter is voor 150 of 180 in de latina/oostblok hoek.
 
Ik ben vorige week dan toch een keer voor een uurtje bij haar geweest. Pijpen zonder condoom doet ze super lekker en neuken was oké, maar niet bijzonder. Superchaotisch type. Zeker niet de 250,- waard...
 
Voor mij hetzelfde;2 X voor niks naar Almere gereden,eenmaal binnen had ze ineens geen zin(smoesjes,uitwegen) om tot de daat over te gaan.Zeker geen 250€ waard.
 
Ben ook wel eens bij deze dame geweest, 3 keer, elke keer was ze weer verhuisd, aldus dat vertelde ze, laatste keer was echte een tering zooi, plakte bijna aan de vloer vast, een bed had ze nog niet, dus moest het op de bank gebeuren, alles erg gehaast, deze dame heeft echt ADHD, , of......zie deze dame echt aftakelen, jammer. Voor mij geen herhalingsgevaar meer. Zeker voor dat geld niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7589854-saartje
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben onlangs voor het eerst bij Saartje geweest, inderdaad na eerst aantal afzeggingen. Wilde er toch graag heen, leek mij lekker ding met goede reviews, rood haar ook weer eens wat anders.

Was toch aparte ervaring. Het is de dame van de foto's, maar dan toch wat afgematter en minder glamourous en dus minder aantrekkelijk. Haar is ook korter nu, ook jammer. Nog steeds leuke dame, maar toch minder.

Verder is er iets onrustigs in haar houding en uitstraling dat een ongemakkelijk gevoel geeft, alsof ze met 1000 dingen tegelijk bezig is waarvan jij er slechts eentje bent.

Bij de sex net zo, ze gaat er vol passie in, toegezonden en gaat te keer in bed, cowgirl doet ze erg goed, pijpen ook. Heeft tegelijkertijd ook iets dwangmatigs, dus voelde voor mij ook ongemakkelijk.

Al met al, mooie dame, onrustig, dus voor mij niet nog een keer. En ergens heb ik het gevoel dat het voor haar ook beter zou zijn om iets 'rustigers' te gaan doen, maar wie ben ik om daarover te oordelen…
 
Inderdaad! En nog onbeschoft ook. Bij mij 2 uur (!) na de afgesproken tijd een berichtje sturen: waar blijf je?! Haha en ik had al 30 keer geappt en gebeld, uiteindelijk na een 40min wachten was ik omgekeerd. Toen ik niet reageerde belde ze me, ik nam op en zei dat ik er geen zin meer in had, begon ze nog te schelden ook 😅 nou, laat maar zitten dan hoor
 
Wat zo bijzonder is aan haar advertentie op kinky zijn haar woorden: "Zijn jullie het ook zo zat? Al die fake advertenties en oplichtpraktijken?" Deze dame is fake en een oplichtster. Het is voor mij onbegrijpelijk dat zij op kinky een recensiescore heeft van 4.7. Volgens mij schrijft ze de recensies zelf.
 
Ik begrijp de reacties hier. Het is een drama om met haar af te spreken. Maar het is me wel 1 keer gelukt. En ik moet zeggen dat was een retegeil uurtje. Maar ik ga m'n energie er ook niet meer insteken. De kans dat je voor niks rijdt is simpelweg te groot.
 
Het is alweer een poosje geleden dat ik deze dame bezocht heb. In het kort: geen herhalingsgevaar. Het begon al met dat toen ik er bijna was dat ze even apptje dat PZC 50 euro extra was. Ik heb toen direct afgezegd omdat we de prijs al hadden afgesproken (all-in) maar nadat ze haar apptje had ingetrokken ben ik toch overstag gegaan. Dat had ik beter niet kunnen doen.

Ja, het is een mooie dame maar ze is zo gehaast en onrustig dat het helemaal geen fijne ervaring was.
Zoenen gaat gehaast, pijpen gaat gehaast en kort, beffen wil ze maar kort, haar aanraken probeert ze steeds af te houden ... kortom: een zeer tegenvallende date. Stond ook na 45 minuten weer buiten terwijl ik toch voor een uur betaald had.

Ik zou haar overslaan als je niet van gehaast houd.
 
Ik heb haar maandag contact met haar opgenomen. Nog steeds geen reactie en in de tussentijd ging ze van Utrecht naar Amersfoort naar Amsterdam. Misschien uit privacyoverwegingen? Of zou ze standaard in hotels ontvangen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7589854-saartje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Je mag bij haar slechts één keer klaarkomen en daarna direct de kamer verlaten nadat je bent opgefrist. Prima, maar had het dan even in je advertentie vermeld of in je whatsappberichten. Dan had ik er rekening mee gehouden, had ik voor een kortere tijd betaald en was ik vaker teruggekomen

Haar vertrouwen winnen is ook lastig. Als mensen interesse hebben, kan ik via een persoonlijk bericht laten weten wat bij haar helpt.

Als je daar verder geen problemen mee hebt, met wegwezen na het klaarkomen is ze super.

Sommige dachten dat ze aan de drugs was. Dat geloof ik niet. Ze is gewoon super druk in haar karakter

Ze is hartelijk en wild, je mag overal aan zitten en zoenen, likken, voelen. Er zit geen of zeer weinig rem op. Zij bespringt jou zo'n beetje. Sommige handelingen zijn wel nogal ruw (onder andere pijpen), maar het is wel echt ongeremde seks. Ik kom niet makkelijk klaar en bij haar in no time.

Ze ontvangt in hotels. Daarom wisselt ze vaak van locatie

Ik zou haar eigenlijk vier sterren willen geven (tot moment van klaarkomen), maar omdat ik daarna meteen wegmoest, wat ze niet had aangekondigd, krijgt ze er maar twee. Communicatie en dus sfeer weegt voor mij het zwaarst

Oh ja en ik denk dat ze nu tegen de veertig is. Foto's zijn waarschijnlijk genomen toen ze dertig was. Ze is echter nog steeds beeldschoon, maar gewoon een wat oudere versie van zichzelf (schijnt vaker te gebeuren, eerste keer dat ik dat meemaakte)

Oh ja haar haar is inmiddels weer langer. Niet zo lang als op de foto's, maar het kwam zeker tot aan haar schouders, misschien zelfs er iets voorbij
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft nieuwe foto's. Zou ze hier mee lezen? Zien er trouwens goed uit. Uiteraard vanuit de juiste hoeken genomen, maar wel waarheidsgetrouw. Er staan nog wel twee oude foto's tussen
 
Ze schrijft in haar advertenties: zijn jullie al die nep-advertenties en -foto's ook zo zat?
Maar als ik de recensies hier lees is ze geen 1m83, zijn de foto's ook gedateerd en borsten kleiner dan E. En ze is ouder dan geadverteerd?
Heb gelijk ervaring. Na de bevestiging van de afspraak en 45 min rijden was ik bij de straat, vroeg ik het nummertje van de deur… kreeg ik antwoord dat het ging niet door want ze was beetje "down". Jammer zo een mooi redhead.
Zou dit dan komen omdat ze je gezien heeft en je misschien niet in de smaak valt?
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat het uiterlijk er bij haar wat mee te maken heeft.

Ze heeft mij ook eens - last minute - voor niks voor de deur laten staan, omdat ze 's middags om 14.00 'in slaap was gevallen'. Dit terwijl ik haar 5 minuten daarvoor nog via whatsapp had gesproken…..

's avonds stuurde ze vervolgens een sorry-berichtje en vroeg ze wanneer ik (weer) tijd had 🙈
 
Ze schrijft in haar advertenties: zijn jullie al die nep-advertenties en -foto's ook zo zat?
Maar als ik de recensies hier lees is ze geen 1m83, zijn de foto's ook gedateerd en borsten kleiner dan E. En ze is ouder dan geadverteerd?

Zou dit dan komen omdat ze je gezien heeft en je misschien niet in de smaak valt?
Foto 2, 4 en 5 zijn recent en geven een goede indruk. Ze komt wel in de buurt van de 183cm
 
Terug
Bovenaan Onderaan