Recensie Iris Schepenenvijverstraat 21/3 bar Vogue 1 nachtshift. 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Hallo,

Heeft iemand ervaring met Iris bar Vogue 1 raamnummer 3 ?

Iris was zo te horen een klein jaar niet meer werkzaam in Gent. Voorheen werkte ze in bar Vogue 2 Schepenenvijverstraat 19 in de nachtshift. In tegenstelling tot het plattegrondsplan Ghent telt deze bar wel degelijk 3 ramen. Iris werkte in het middelste raam (19/2).

Ze zou van Spaanse afkomst zijn en sinds een 14-tal dagen terug aan het werk zijn. Ze heeft momenteel halflang donkerbruin haar, voor zover ik weet geen tattoos en een werkelijk prachtig lichaam. Opvallend: slank, zeer lange mooie benen en prachtige grote borsten. Op het eerste zicht zou je denken silicone maar 2 (betrouwbare) wandelaars vertelden mij dat dit wel degelijk echte borsten zijn. Indrukwekkend.

Ze heeft een zeer mooie looks maar is niet echt het type die veel moeite doet om klanten binnen te lokken met een glimlach etc... Dat was gisteren alvast ook niet nodig want ze had bijzonder veel klanten en zat bijna nooit langer dan 5 min. voor haar venster. Ze heeft momenteel (toch gisteren) veel meer werk dan 1 jaar geleden. Smaken verschillen maar voor mij is ze op puur fysiek vlak veruit de mooiste meid die momenteel in Gent werkt in de nachtshift. Een echt fotomodel !

Vroeger had ik haar reeds op het oog maar gezien haar eerdere koele houding achter haar raam twijfelde ik steeds. Ook het feit dat ze toen weinig klanten had vond ik geen goed teken.
Dat is nu zeker anders. Een DVP die veel klanten over de vloer krijgt is meestal een goede DVP en deze dame kan ook 'verbeterd' zijn in haar service. Ik vraag het mij echt af.

Enige informatie zou mij plezieren.

Alvast bedankt

Grt. DD.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
650
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Totaalbeleving meegemaakt, er werd ook niet meer naar tijd gekeken, 30min meer of minder.. maakte weinig uit en was volledig aan mij of ik wou vertrekken of niet. Kreeg water of frisdranken gratis en ook snacks (koeken, chocolade, wrap). Was haar laatste klant omdat ik ben gebleven tot ze normaal altijd stopt. Er is nog een leuke extra (vanaf je echt veel gaat bij haar en de klik natuurlijk hebt). Stuur privé bericht voor meer info.

Als je de klik hebt is het een goede dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
teveel
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Iris vind ik een knappe vrouw en is (of lijkt alleszins) precies altijd vrolijk en goedlachs.
Bij haar is er veel mogelijk, zeker voor wie op zoek is naar een GFE.
Ze is heel naturel: geen fake gekreun, gebruikt geen gel en is toch heel nat.

Toch enkele negatieve punten, waardoor de kans klein is dat ik nog zal gaan bij haar:
- een uur is nooit 60 minuten
- zoenen en tz is veel te pover

Ze zit inderdaad al een hele poos in bar Navy (de vroegere Unique) in de Schepenevijverstraat 2L op 't kaartje.
Links naast de alomgekende Anna, die zuur keek toen ik bij Iris binnenstapte.

Ik las op https://www.girlsreview.nl/threads/...21-3-bar-vogue-1-nachtshift.29088/post-521159 dat Iris 1,70m à 1,80m is. Dat klopt helemaal niet, ze is veel kleiner: tussen 1m60 en 1m65.

Vanop straat gezien staat elke raamdvp een heel stuk hoger in/achter hun raam en met hun schoenen (vaak high heels) lijken ze bijna allemaal minstens 1m70. Samen met de lichtjes 's avonds en 's nachts creëert dat een erotische sfeer en illusies. Maar op de kamer zie je dat ze bijna allemaal kleiner zijn dan 1m70. Wat overeenkomt met de gemiddelde lengte van een vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan