Is de vraag ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.526
11/10/21
759
20
De afgelopen weken hoor ik van vele dames in de privé ontvangst dat ze bijna zonder werk zitten. Ook de verhuurders klagen steen en been. Niet alleen in mijn regio, ook in andere, dames reizen van hot naar her, maar nergens veel werk. Er zijn dagen dat er 0 klanten komen.

Soms wel mannen die de hele dag maar appen en geen afspraak maken en ook zijn er mannen die op de zwarte lijst staan die het toch proberen. En als je de lijst niet controleert, dan loop je het risico overvallen te worden zoals 21 september in Almere gebeurde. Het filmpje waarin 2 gewapende mannen met grof geweld binnentreden wordt door vele DVP's aan elkaar doorgestuurd.

Als econoom heb ik een aantal dames geadviseerd de prijzen te verlagen. Maar nee, dan kregen ze ruzie met collega's in dezelfde plaats die dan ook de prijzen moesten verlagen. Gevoelsmatig snap ik dat wel een beetje naar zakelijk snap ik het helemaal niet. Liever 3 klanten op een dag die 80 euro voor een half uur betalen, dan maar 1 klant die 100 betaalt. Je moet toch de huur en eten betalen en er ook nog wat aan overhouden voor jezelf en je familie?

Ik kan me voorstellen dat, omdat alles duurder wordt, de mannen steeds minder geld hebben, en ook de situatie in de wereld geeft voor sommigen reden tot angst waardoor ze het zuiniger aan doen.

Zijn er onder jullie meer die deze geluiden opvangen? Wordt er minder gewandeld? Wandel jij minder vaak dan voorheen?

Ik hoor deze klacht vaker van dames en inderdaad; ze vragen gewoon veel te veel.
Mijn grens is ca 180 euro per uur.
Daarboven vind ik ronduit bezopen en niet meer in verhouding staan tot de geleverde dienst.
En blijkbaar vinden meer mannen dat

Ik hoor die geluiden niet zelf. Maar ik wandel wel minder, oorzaak? Hogere tarieven (200 voor een uur is blijkbaar normaal vandaag de dag), veelal dan nog extra moeten betalen voor pzc en/of tongzoenen.
Maar ook de zoektocht naar gewoon een leuke DVP lijkt voor mij moeizamer te worden.
Merk dat ik steeds vaker een fijne massage neem waar dan net wat meer mogelijk is.

Ja, het is er soms toch wel echt over. Heb tijdje geleden ook stevig bedrag betaalt en dan zit ze gewoon op haar gsm te tokkelen en loeiharde muziek.
Echt een afknapper voor mij! Ben toen tijdje gestopt met wandelen.

Op deze voet verder zitten we gelijk weer over te hoge prijzen en dito onderwerp. Hier zijn reeds paginas vol van. Aub niet nogmaals!

Te duur: niet gaan. Simple as that
1001 reden helpt de prijs ook niet naar beneden.

Ik kan me voorstellen dat, omdat alles duurder wordt, de mannen steeds minder geld hebben, en ook de situatie in de wereld geeft voor sommigen reden tot angst waardoor ze het zuiniger aan doen.
Als 'econoom' zou je beter moeten weten / een meer genuanceerde voorstelling van zaken moeten geven. De inflatie bedraagt sinds 2020 ongeveer 25% (toegeven, voor boodschappen en de horeca zal het percentage hoger liggen en dat is wat de meeste mensen gevoelsmatig merken), maar ondertussen zijn ook de cao-lonen met (ongeveer) een gelijk percentage gestegen.

Ik snap niet waarom mensen doen alsof de koopkracht nu zoveel minder is dan een paar jaar geleden. In de zomer zaten de terrassen vol, restaurants hebben het druk / zoeken personeel en ik las een paar maanden geleden nog dat het totale spaartegoed van Nederlanders (op de bank) historisch hoog is. Nou, zo slecht kan het dan toch niet gaan?

Alternatieve verklaring voor de reden waarom mannen wegblijven, is een tegenvallend (kwalitatief) aanbod, zij het qua uiterlijk of qua niveau van de dienstverlening.

Terug
Bovenaan Onderaan