Is de vraag ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aantal werkzame dames v plezier moet je natuurlijk er ook in betrekken. Maar met die aantallen kom je er al snel achter dat wat wij op fora doen een minimale groep is, zelfs als je ruim in voordeel van fora zou reken kom je hooguit op 10% ipv 5% maar de strekking is dan het zelfde, grootste gedeelt 90 tot 95 % niet

De meeste mannen weten niet van dit forum en gaan dus ook bij slechte dvp.
het voordeel dat die mannen wel hebben is dat ze hun eigen mening maken over de dame. Zonder invloed van anderen.

ik ben bij dames geweest waar andere minder tevreden over waren. Maar ik dan weer wel. Het valt ook te zien wat je zoekt. Ik zoek een gfe type dvp. Maar als 80% van de reviews van klanten komen die een wham bam thank you ma'am dvp willen. Dan krijg je een vertekend beeld.

Maar... alle gekheid op een stokje...

Als je zelf weet wat je wil (en dat is al heel wat) én je weet waar te zoeken op dit forum én je weet welke recensies van andere forumleden een houvast bieden voor jouw voorkeuren...

Wel... ik kan je dus bevestigen dat je zo bij héél leuke dames terecht komt... die precies bieden waar jij naar op zoek bent! Werkt prima dus!

het voordeel dat die mannen wel hebben is dat ze hun eigen mening maken over de dame. Zonder invloed van anderen.

ik ben bij dames geweest waar andere minder tevreden over waren. Maar ik dan weer wel. Het valt ook te zien wat je zoekt. Ik zoek een gfe type dvp. Maar als 80% van de reviews van klanten komen die een wham bam thank you ma'am dvp willen. Dan krijg je een vertekend beeld.
Een deel vd lezers en schrijvers volgt wel info op fora, anderen niet en een deel gebruikt het hooguit als wat aanvullende info en gaan voor de rest op eigen gevoel af. Want inderdaad iedereen kan de lat anders leggen of een andere beleving hebben of andere klik hebben

Ik ga bv niet zo snel af op 50 Euro klanten.
Alle raamhoeren betalen gewoon belasting!!!
Hooguit geven ze 10 tot 30% op bedoel je😜
Maar... alle gekheid op een stokje...

Als je zelf weet wat je wil (en dat is al heel wat) én je weet waar te zoeken op dit forum én je weet welke recensies van andere forumleden een houvast bieden voor jouw voorkeuren...

Wel... ik kan je dus bevestigen dat je zo bij héél leuke dames terecht komt... die precies bieden waar jij naar op zoek bent! Werkt prima dus!
Ik heb ook goede of topervaringen meegemaakt met dames zonder of amper recensies of matige recensies🙃

Terug
Bovenaan Onderaan