WHEM Is er iemand bij sweet sugar Maartje geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ik eens laten komen voor 2 uurtjes een paar jaar terug.
Leuke en knappe Nederlandse meid.
Weet wat ze lekker vind en geniet er zelf ook met volle overgave van.
Tongzoenen deed ze niet op de een eerste date, maar was wel mogelijk op een volgende date.
Had er een goede klik mee. Helaas is haar vergoeding mee gestegen met de inflatie.
O ja, bij mij deed ze pijpen zonder hoewel ze daar niet mee adverteerd.
Zeker een aanrader om eens te laten komen.
 
Leeftijd kan kloppen.
Toen ik haar ontving was ze 28 naar zeggen en dat is 2,5 jaar geleden ongeveer.
Star je niet blind op de foto's. In het echt is ze veel mooier en deze zijn al een paar jaar geleden genomen.
Ze doet het werk al langer dan de AD aangeeft, maar ze was een tijdje gestopt daarvoor.
Zoals ik al zei, een echte aanrader.
 
Ze doet mij qua foto's een beetje denken aan een dame die voorheen in Eindhoven heeft gezeten waar ik toen een hele prettige ervaring mee had. @Maître77 heeft deze dame een stem die je is bij gebleven? Ik herinner me een unieke, zachte, fijne, vrouwelijke stem
 
Ze doet mij qua foto's een beetje denken aan een dame die voorheen in Eindhoven heeft gezeten waar ik toen een hele prettige ervaring mee had. @Maître77 heeft deze dame een stem die je is bij gebleven? Ik herinner me een unieke, zachte, fijne, vrouwelijke stem
Ze heeft voorheen vanuit Eindhoven geadverteerd met dezelfde naam.
Haar naam is in elk geval niet veranderd.
Stem kan ik me niet herinneren, maar het was in elk geval een positieve ervaring.
 
Twee a drie jaar terug de dame laten komen. Was erg leuk en fotos klopten toen zeker. Ze gebruikt dezelfde fotos volgensmij nog steeds. Maar was echt een geweldig uurtje:)!
 
Misschien wil jij ook eens wat delen na 10 maanden lurken?
Ik zou wel willen, maar heb in die 10 maanden geen enkele dvp kunnen bezoeken ivm mijn situatie (huisgenoten, geen eigen vervoer en geen (of nauwelijks) aanbod bij mij in de buurt). Vandaar ook mijn weinige bijdragen op dit forum en mijn vragen naar dames die mogelijk wel bij mij in de buurt werken.

Ik had voorheen wel een dame in mijn regio waar ik regelmatig mee afsprak en zeer enthousiast over was, maar ik heb haar helaas nergens meer kunnen vinden...

Sorry, vind ervan wat je ervan vindt maar dat is helaas mijn situatie.
 
Deze dame spreekt mij wel aan, heeft er nog iemand een recente ervaring die ze willen delen?
Deze dame een tweetal weken terug thuis ontvangen ,Kloppen de foto's die op SJ staan ? Nou wat mij betreft komen ze niet in de buurt daarvan . Ze is vrij groot en grof gebouwd gezicht is normaal waar ik niet op val. Pzc was goed met afwisseling ,Tz is niet mogelijk tenzij je ze al langer date ,Itiem diverse standje gedaan wat ook goed was.ze is erg relaxed .
Of de leeftijd klopt twijfel ik sterk aan ,denk dat zij 36 richting 40 gaat .
Herhalings gevaar voor mij niet .
 
Ja daar ben ik zeker van ,ze heeft eerder geadverteerd Son en Breugel een aantal jaren terug en nu Oirschot. Kijk bij haar advertentie staat weinig tot niets over haarzelf beschreven en blijft het altijd een gok .
Voor mij zeker geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan