Ik dacht: ik probeer het weer eens met Kinky, ondanks dat al m'n eerdere pogingen gestrand zijn. Hoe jullie dat wel doen en waar jullie je engelengeduld vandaan halen weet ik niet, maar ik ben er wel weer klaar mee. Wat ongelooflijk frustrerend!
Eerst een appje sturen 's middags voor een afspraak zaterdag: mezelf voorgesteld, datum en tijd voorgesteld, gevraagd of plaats van ontvangst nog klopt. Begin van de avond pas een appje terug: gebroken Engels, geen enkel antwoord op m'n vragen, slechts twee woorden. Paar appjes heen en weer met een-woordige reacties. Dan opeens Google translate Nederlands. Prima, dan begrijpt ze tenminste wat ik zeg, maar nog altijd geen akkoord op m'n voorstel. Dus ik app terug met een herhaling van m'n voorstel plus vraag over de prijs van de extra's (stond niet in de advertentie). Krijg ik alleen terug "ok"... en that's it! 
Hebben jullie daar echt zin in, dit soort tanden trekken? Het is toch godsonmogelijk om op zo'n manier iets af te spreken. Jammer ook, helemaal m'n type, leek me lekker. Qua privéhuizen is het komend weekend weer drama want wanneer we allemaal vrij zijn en niet naar werk moeten, is de bezetting mager of helemaal gesloten in een aantal gevallen. Bij andere huizen werken dan weer niet die meisjes die ik op het oog heb.
En dan zeggen mannen hier ook nog dat ze keuzestress hebben door het oneindige aanbod! Misschien als je zeeën van tijd hebt?