Recensie Isa, Eindhoven, Baekelandplein 6 links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pierre Woodman

Wandelaar
Forumpionier
29
25/07/21
18
2
Gisteren een nieuw meisje Isa uit Moldavië bezocht ze had gisteren een trui aan van Donald Duck :). Mijn eerste ingeving was meteen een beschaaft lief meisje girl next door type, wat uiteindelijk ook bleek. Wat me nog het meest verraste was dat onder haar megatrui een prachtig lichaam verborgen zat. Ik heb een leuke tijd met haar gehad, ze pijpt echt lekker, daarna nog wat standjes uitgewisseld niks mis mee, ze deed lekker mee. Ik heb haar nog lekker gerimd daar genoot ze zichtbaar van. Denk dat ze veel toelaat als je haar met respect behandelt. Al met al mijn € 50 goed besteed :).
 
Deze kans heb ik niet laten liggen. Mooi lichaam. Mooie ogen. Ze was een beetje afstandelijk, maar heerlijk om te doen. Zacht, warm lichaam en ze ging helemaal mee in de ervaring. Ze hield me zelfs vast en dat maak ik toch niet vaak mee.
 
Ik heb haar van de week bezocht, de 2e keer was nog beter dan de 1e keer. Heb wederom genoten van haar kunsten en heerlijke lichaam. Hoop dat ze snel fans krijgt en voor een lange tijd zal blijven.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook bij isa geweest (ze zit weer op nr 6) en heerlijk gebeft. Wat een lekkere zoete smaak heeft ze. Seks was echt top en ze wind je echt op! Ze blijft tot 18 december en dan gaat ze naar huis voor kerst en komt ze op 5 januari weer terug. Herhalingsgevaar is 1000% en meer dan 70 euro uitgeven ook.
 
Weet iemand of isa/isabella op een ander nummer zit. Gisteren zat er een andere dame naast kristina. Isa/isabella is niet de meest spectaculair ogende dame maar haar inzet maakt alles goed. Top date met haar gehad maar helaas gisteren onvindbaar. Wie weet meer?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan