Recensie Isa, Diane's Secret, Den Haag 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
244
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Isa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de laatste dagen van Dubbeldam82 is het me alsnog gelukt om een afspraak te maken met Isa. Isa zal overigens vanaf 25 April werkzaam zijn in Diane Secret in Den Haag.

Om te beginnen was dit mijn eerste keer in Dubbeldam82. En ik moet zeggen: jammer dat ik hier niet eerder ben geweest. Het ontvangst was prima, het huis was mooi en schoon. De kamer was mooi onderhouden, groot en schoon. Kort gezegd: alles was uitstekend onderhouden.

Na lang geprobeerd te hebben is het mij gelukt om een afspraak te krijgen met Isa. Na ik had afgerekend met de gastvrouw werd ik opgehaald door haar, en.. .wauw.. wat een verschijning is het! Ze lacht erg vriendelijk en is vlot in de babbel, maar dan niet op een vervelende manier. Ze was heerlijk gekleed en terwijl we naar de kamer gingen kon ik haar mooie lichaam al bewonderen.
Eenmaal aangekomen hebben we leuk kennis gemaakt en hebben we elkaar opgefrist.
Op het bed aangekomen liet ze er absoluut ook geen gras over groeien, we hebben wild gezoend en elkaar aangeraakt tot ze het stuur overnam, mij op mijn rug legde en mij heerlijk begon te teasen door mij overal te likken, kussen en zuigen. Daarna heeft zij mij heerlijk gepijpt. Ik heb gevraagd 69 mogelijk was, dit was geen probleem. Wat een genot was het om zo'n heerlijke Oost-Europese bovenop je te hebben die je heerlijk aan het pijpen is terwijl je haar heerlijk beft en je jezelf begraaft in haar.
Na een tijd zo genoten te hebben heb ik haar ook nog normaal gebeft. Daarna was het tijd om eindelijk met mijn kloppend lid in haar te gaan, alleen jammer genoeg was dit maar van korte duur omdat Isa vond dat mijn erectie teveel was o.i.d., dit vond ik jammer, maar ze heeft dit goed opgepakt door daarna heerlijk te pijpen en daarna op een heerlijke manier een "penis massage" te geven. uiteindelijk heb ik gevraagd of ze mij klaar kon pijpen, en ik zal je zeggen dit deed zij ook. Ze ging heerlijk diep en zoog precies goed, maar godallejezus terwijl zij dit deed kwam ik klaar en ineens besloot ze om express nog harder, dieper en natter te pijpen voor een langere tijd. Wat een gevoel was dit. En volgens mij vond ze dit nog grappig ook vanwege mijn reactie. Heerlijk. Na dit hebben we samen nog even gekletst, en dit ging op een manier die ik nog niet bij een andere DvP heb meegemaakt. Isa vertelt interessante dingen, maar een dialoog voeren is ook absoluut niet moeilijk. Bij eerdere ervaringen heb ik dit gevoel toch niet echt gehad.
Na wat voor mijn gevoel een korte tijd was zei Isa dat ze alles alvast maar even ging opfrissen. Ik dacht: " Nu al?" maar toen ik naar de tijd keek bleek het echt nog maar 5 minuten voor het volle uur te zijn. De tijd was dus echt erg snel gegaan tijdens deze afspraak. Zelfs tijdens het aankleden en het opruimen is Isa een genot om mee te praten en hebben we alles lachend afgesloten. Daarna verlaten met nog een kus voor onderweg.

Samengevat is Isa een erg mooie en vriendelijke blondine. Mijn mening is dat je bij haar een echte GFE kan hebben en echt kan genieten. Ik hoop alleen volgende keer meer te kunnen genieten van het neuken.

Herhalingsgevaar? zeker. Isa, ik hoop je gauw weer te zien!

(overigens als dit voor sommigen nog niet duidelijk was: Dubbeldam82 is ondertussen gesloten.)

//Edit mod: dame inmiddels werkzaam bij Diane's Secret.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren sinds lange tijd weer eens een DVP bezocht. Het was druk op de weg dus om niet inde file te staan Den Haag ingereden en bij Diane's Secret ontspanning gezocht. Het was weer een aantal jaar geleden dat ik hier geweest was. Het blijft een privehuis wat betaalbaar is en bloedmooie vrouwen heeft. Gisteren was het een moeilijke keuze om uit al de prachtige dames een keuze te maken. Keuze laten vallen op Isa omdat ik haar profiel al eerder was tegengekomen in Dordrecht maar nooit de reis daarnaar toe heb gemaakt. Nu ze in Den Haag zit mooie kans om met haar een date aan te gaan.

De date was er eentje om niet te vergeten. Isa is een ervaren dame die weet hoe ze een man moet verwennen en naar een hoogtepunt moet krijgen. Bij binnekomst op de kamer al heerlijk tongzoenend het voorspel gestart. Na de wasbeurt heerlijk op bed verder gegaan. waarbij wederom zoenend het voorspel verder werd ingezet. Ze zakte vervolgens af om mijn kleine maat eens goed met haar mond en tong te verkennen. Snel het jasje om waarbij ze vervolgens een heerlijk pijpbeurt gaf. Daarna was het mijn beurt om haar heerlijke vrouwelijke deel te onderzoeken. In wat verschillende standjes aan de slag gegaan waarop ze uiteindelijk me in cowgirl heerlijk tot een hoogtepunt wist te krijgen.

Herhalingsgevaar zeer groot !
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In een geile bui in de middag zonder afspraak naar DS. Was erg druk en een beetje chaotisch.

1 dame beschikbaar, Isa. Was ik wel nieuwsgierig naar, mede door de recensie. Ik vond haar voller dan volslank en dan ik had gehoopt, maar geen hangbuik ofzo.

Voor ik ja zei welke ik eerst weten of er nog een "normale" kamer beschikbaar was een alleen de kleinste (4) was er, of de VIP. OK, kan de VIP ook voor 45 minuten? Nee dat kan niet, dan schuif ik afspraken van een uur door. Over 15 minuten komt kamer 2 vrij, ok geen probleem, Dan wacht ik daarop en ga ik met Isa :)

13 minuten later komt er nog een bezoeker en Isa stelt zich voor, met de opmerking dat ze 45 minuten laten wel een afspraak heeft, waarbij ik gelijk mijn hand omhoog steek en aangeef hallo maar... en ik wacht op de kamer tot die vrij is. Maar als het niet kan, dan kom ik wel een andere keer hoor (op een vriendelijke manier). De gastvrouw reageerde vervolgens op een vreemde manier en zegt daarna dat de kamer al vrij is... ok? Ja je kunt gaan, ok, en Isa neemt me mee en de gastvrouw zegt jungle kamer... dus toch VIP, voor niets gewacht, maar goed...

De date zelf.
Op bed gaan liggen, zij eerst lekker over me heen kroelen, m'n lul tussen haar borsten en daarna ging ze naar beneden. Likjes aan mijn lul waarbij ik aangaf dat ik dat erg lekker vind, hierna ging ze wat verder en begon ze ook te zuigen aan mijn ballen, HEERLIJK! Condoom er omheen en pijpen en ballen likken en zuigen.
Hierna missio, daarna doggy, ze had wat moeite met mijn lul had ze aan dus even ontspannen en daarna weer pijpen, uiteindelijk met olie trekkend terwijl ze ballen likkend en zuigend bezig was afgemaakt.

Heerlijk, voor enkel pijpen en ballen verwennen wie weet opnieuw, maar verder geen herhalingsgevaar.
 
Kleine reactie op jouw recensie.

Tijdje geleden ook eens Isa bezocht. En naar mijn mening is Isa precies de definitie van volslank, voller dan mollig maar nog geen hangbuik.

Wat mij betreft een prachtvrouw en het bezoek was genieten. Nee, ook ik zou haar niet snel van tevoren reserveren, maar ze is veel beter in bed en voor mij ook niet onbelangrijk vooral een leuker persoon dan vele anderen. Als ze in een voorstelronde erbij is en de opties beperkt zijn zou ik tegen haar zonder twijfel weer ja zeggen voor een herhaling, er zijn er genoeg waar ik dat ook niet zou doen.
 
Intimate : 5/5
Blowjob : 5/5
Language : English/Polish
Hygiene: Very good
Age : 37
Physique : Normal
Cost : 80e

I was in DS for the first time, I chose Ise from 4 other girls. Isa is a very nice girl, you can treat her like a sexy neighbor from the apartment next door. After a short refreshment, she started giving a blowjob, then started licking my balls, then sucking her nice tits, and having sex on her, then she on me and cumshot, French kissing in between.

Would i come back?! Definitely.
 
Ik heb wel interesse in deze dame. Alleen weinig ervaring met privé huizen. Wat me tegenhoudt, is verhaal dat je betaalt voor extra's aan de dame maar dit vooraf niet weet. Iemand die haar bezocht heeft, half uurtje met pzc, nmc, beffen, TZ?
 
Pzc wel/niet mogelijk bij haar? Lees er hierboven niets over, op haar kinky profiel staat het niet aangevinkt. Dit laatste zegt overigens niet altijd wat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I visited with a booking in place for Brit, but she'd call off work that day.

DS is a bit weird as it's open reception and you encounter other punters. But I chose to make no eye contact. Other than hearing about the chap ahead of me moaning about one girls not being available and storming off. It feels like a fancy Drs waiting room.

I didn't want to leave empty handed. And Isa was available. No idea what the VIP room entailed so opted for normal room

This is one of the best experiences I've had with a provider. Everything felt natural and a true GFE experience. Started by rubbing her body on my guy to get him going. I went downtown on her. The cover came on for BJ, and then started missionary, dodgy and her finishing by riding on me (looked amazing looking at the mirror)

We had a nice chat and long cuddle after. And to be honest that's the really nice part you don't often get with a provider. Just felt like an organic sexual encounter. Got a 2nd erection but no time to go again and we joked about how I was leaving a private club with an erection.

Thanks Isa, you made my visit to DenHaag amazing
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Isa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De vele (zeer) goede recensies en fraaie foto's deden mij besluiten om vandaag een 'blind date' met Isa te maken. Het was een succesvol en heerlijk (oraal) feest!

Had eerst afgesproken voor een half uur via de geweldige gastvrouw Wendy maar nadat we op de kamer waren en we meteen vol stonden te tongzoenen na 1 minuut besloten er een date van 60 minuten van te maken.

Wat een heerlijke vrouw is Isa! Enthousiast, schoon en fris, mooi, super goed in tongzoenen, lief, ervaren en bedreven, wat wil een man nog meer?!

We hebben het grootste deel van het uur heerlijk gevreeën, vooral getongzoend, op elkaar gelegen, naar en met elkaar gelachen (zeer goede klik!) en gezellig gepraat kortom op en top genoten!

Een regelrechte aanrader deze schat! Thank you very much Isa for our wonderful date, loved it! See you again! XXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Isa
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meer een algemene recensie dan specifiek 1 bezoek, gezien ik isa ken vanuit het inmiddels opgeheven dubbeldam 82.
De dame geeft elke date altijd fijne energie af om een uurtje lekker te vrijen met elkaar, en is erg bedreven om er een lekkere date van te maken. Zeker als je niet alleen aan je eigen genot denkt, dan heb je zeker een goede aan haar.

een echte vrouw met rondingen op de goede plaatsen, vrolijk en leuk in de omgang

In haar tijd in dordrecht was het wel 1 van mijn go to dames, als ik zin had in een lekkere vrijpartij.
Helaas is ze sinds het verdwijnen van dubbeldam 82, verplaatst naar den haag waardoor de reistijd veel langer is voor mij. Dat maakt wel dat het niet meer zo regelmatig is als in dordrecht, maar als de dame aanwezig is en het lukt om af te spreken zijn de dates nog steeds leuk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan