Recensie Isa, Massagewereld Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BiGast

Newbie
12
26/03/23
8
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/isa/?iid=32164
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een toppertje! Lief, vriendelijk maar o zo bekwaam. Na de bekende voorbereidingen onder de douche een heerlijke B2B, waarbij ze zeer lenig met haar mooie borsten en heerlijke kontje over je lichaam glijdt. De 'finish' kwam dan onverwachts snel, maar dan moet ik de volgende keer wat meer tijd reserveren. Na sensueel geholpen te zijn bij de opfrisbeurt, waarvoor ze ook alle tijd neemt, en na een praatje en een knuffel afscheid genomen. Aankomende weken is ze overigens met vakantie. Daarna nog maar eens terug.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/isa/?iid=32164
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd geleden bij Isa geweest een Roemeense schone met nogal wat veel opsmuk vond ik persoonlijk. Hele aardige vrouw maar was mijn enigste bezoek aan dit soort massagesalons. Ze doet een prima massage met btb en ook wel wat teasen, aanraken mag maar houd intieme delen zorgvuldig buiten handbereik. Is al tijd geleden maar weet het nog goed. Tijdens aankomst rond de middag zat er al 2 man te wachten die dames aan het keuren waren. Weinig privacy dus ik maak altijd om die reden een afspraak maar moest nog even wachten. Logisch dat alles is gericht op geld verdienen want dat is normaal maar ik vind het dus niet normaal dat je 40 euro bij moet betolen voor een extra hoogtepunt. Ik begreep van een medebezoeker dat ze maar raak vragen want sommige dames doen wel dit afrekenen op de kamer maar bij mij deed ze dat niet omdat ze bang zijn dat ze buiten geknikkerd worden door de bazin. Ondanks de goede massage vind ik het prijsverschil wat ik al vaker heb gezegd te groot bij dit soort salons. Ik ga liever prive voor dezelfde prijs met langere massage of voor hetzelfde geld heb je een prima neukdate. De thais die ik bezoek zijn zeker zo goed en kosten slechts 100 met 2x HP nooit geen probleem Als je dan wekelijks een bezoek brengt scheelt dat nogal in de euris.
Isa heeft wel een schitterend figuurtje, mooie neptieten en knap kopje jammer dat ze zoveel makeup en van godvergeten lange nagels heeft. Maar dat is puur mijn smaak.
 
Isa is inderdaad een topper. Ik heb haar nu 2x ontmoet en 2x was het de zevende hemel.

Ze weet je echt te teasen weet wat een man nodig heeft.

Absolute aanrader !
 
Tijd geleden bij Isa geweest een Roemeense schone met nogal wat veel opsmuk vond ik persoonlijk. Hele aardige vrouw maar was mijn enigste bezoek aan dit soort massagesalons. Ze doet een prima massage met btb en ook wel wat teasen, aanraken mag maar houd intieme delen zorgvuldig buiten handbereik. Is al tijd geleden maar weet het nog goed. Tijdens aankomst rond de middag zat er al 2 man te wachten die dames aan het keuren waren. Weinig privacy dus ik maak altijd om die reden een afspraak maar moest nog even wachten. Logisch dat alles is gericht op geld verdienen want dat is normaal maar ik vind het dus niet normaal dat je 40 euro bij moet betolen voor een extra hoogtepunt. Ik begreep van een medebezoeker dat ze maar raak vragen want sommige dames doen wel dit afrekenen op de kamer maar bij mij deed ze dat niet omdat ze bang zijn dat ze buiten geknikkerd worden door de bazin. Ondanks de goede massage vind ik het prijsverschil wat ik al vaker heb gezegd te groot bij dit soort salons. Ik ga liever prive voor dezelfde prijs met langere massage of voor hetzelfde geld heb je een prima neukdate. De thais die ik bezoek zijn zeker zo goed en kosten slechts 100 met 2x HP nooit geen probleem Als je dan wekelijks een bezoek brengt scheelt dat nogal in de euris.
Isa heeft wel een schitterend figuurtje, mooie neptieten en knap kopje jammer dat ze zoveel makeup en van godvergeten lange nagels heeft. Maar dat is puur mijn smaak.
Welke Thaise dames zijn dat dan voor 100 € en waar dan
 
De ene zegt klaarduidelijk 'nee', de andere 'Jazeker' ... 🤔🤯 Ben wel s benieuwd (mag ook in een privé berichtje Sponge Bob) want kies altijd voor Isa in Massagewereld Antwerpen maar eigenlijk nog nooit extra's durven vragen 🤭
 
JazekerHoe pak je dat aan dan? Al effectief mee kunnen neuken? Ik ga er al jaren en zelfs vingeren of beffen lukt me niet of is dat omvat ik er niet naar vraag?
Hoe pak je dat aan dan Sponge Bob? Al effectief mee kunnen neuken? Ik ga er al jaren als ik in Antwerpen ben en zelfs vingeren of beffen lukt me niet of is dat omvat ik er niet naar vraag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan