WHEM Isa Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
276
03/07/21
151
10
Iemand nog bekend met Isa? Squirting Queen...
Op Hookers was wel een topic over haar. Behoorlijke tijd geleden. Ik weet niet meer hoe die site heet, waar je nog op recensies kunt zoeken

 
Ok, klopt...maar hoe heet die site ook weer. Waar je de recensies weer kan lezen van Hookers. Ik heb gemaild voor een inlog maar kan die mail niet meer vinden en heb ook geen antwoord gehad.
 
Ik was eerder ook vaak bij Isa geweest. Een hele aardige vrouw, alleen ze zegt niet zo veel uit dr eigen en kan nog geen woordje Nederlands terwijl ze al jaren door Nederland rond gaat. Verder heeft ze een paar beste schaamlippen wat ik erg lekker vind om aan te sabbelen. En ze pijpt echt heerlijk. En tegen extra in haar mond klaargekomen. Ze heeft me zelfs een bloeduitstorting op mn pik bezorgd van het pijpen.
 
Isa is denk al zo n 15 jaar in Nederland. Maar kan zo weinig Nederlands. Ik snap dat nooit. Als een Nederlander in het buitenland is gaan wij meteen proberen hun taal te spreken. Vaak krijg je ene Peter aan de lijn. Die regeld haar agenda. Verder met squirten, ze ging bij mij weleens met dr kut met lekkere lange schaamlippen boven mn gezicht zitten. Vingerde zichzelf en squirten ze. Maar misschien piste ze ook wel van dr af. Als ze onderhand weer bij mij in de buurt is, ga ik dr wel bezoeken. Ze kan heerlijk pijpen. En ik vind een kutje met lange schaamlippen heerlijk om te likken
 
Meerdere keren bij vele hotels afgesproken en bezocht. Nooit een probleem gehad, Peter spreekt ook gewoon nederlands. Isa volgt wel altijd je instructies op, welke taal je ook kiest. Een compleet gesprek zal je niet met haar voeren. Zag haar net weer in Den Bosch. Steeds top dates. Zie hiervoor mijn eerdere review.
 
Isa is idd altijd een prima date, als je van beffen houdt en zuigen/sabbelen aan grote schaamlippen dan is ze echt een aanrader. Tevens is ze gewoon een erg lieve vrouw en ook afspraken maken via Peter gaat altijd prima. Ze zit altijd in hotels met een grote vogel in/in de buurt van de plaats genoemd in de advertentie. Als je bent gearriveerd nogmaals Peter bellen die je dan kamernummer en de route er naartoe uitlegd, zo discreet mogelijk zodat de receptie geen "zoekende" mannen ziet. Ze squirt als je er om vraagt. Vaak wil ze dan naar de badkamer en daar squirt ze je dan onder waar je maar wil en na afloop even douchen en dan pas terug naar het bed. Ook wel eens afgevraagd of het nou pis is of niet maar gewoon niet teveel over nadenken en lekker onder haar kut plaats nemen en het over je heen laten komen :cool:
 
Isa is idd altijd een prima date, als je van beffen houdt en zuigen/sabbelen aan grote schaamlippen dan is ze echt een aanrader. Tevens is ze gewoon een erg lieve vrouw en ook afspraken maken via Peter gaat altijd prima. Ze zit altijd in hotels met een grote vogel in/in de buurt van de plaats genoemd in de advertentie. Als je bent gearriveerd nogmaals Peter bellen die je dan kamernummer en de route er naartoe uitlegd, zo discreet mogelijk zodat de receptie geen "zoekende" mannen ziet. Ze squirt als je er om vraagt. Vaak wil ze dan naar de badkamer en daar squirt ze je dan onder waar je maar wil en na afloop even douchen en dan pas terug naar het bed. Ook wel eens afgevraagd of het nou pis is of niet maar gewoon niet teveel over nadenken en lekker onder haar kut plaats nemen en het over je heen laten komen :cool:
Ga ermaar vanuit dat het pis is
 
Neem maar gewoon 500 cash mee. En dan zit je altijd goed. Verder echt wel één van de dames die mij bijblijft. Mischien is ze al wel wat op leeftijd. Een keer was ik bij haar. Het eerste wat ze altijd zegt tegen iedereen. Op zn half gebrekkig Nederlands, douchen alstublieft. Maar daarna ik haar likken , en een beste rubbersmaak rook en proefte ik. Dus zelf gaat ze niet na iedere klant onder de douche. En in sommige gevallen is ze al onder de douche. Dan zal ze dr wel even gauw onder springen. Maar de laatste keer vroeg ze 150 euro voor een uur en i dr mond klaarkomen. Dan slikt ze het niet door. Dat kost weer extra. Maar haar prijzen zijn nu ook al duurder geworden zag ik
 
Hoe kun je CIF en CIM combineren vraag ik mij af? Of verdeel je het dan gewoon een beetje? ;-)
Mijn ervaring met Isa is dat CIM bij haar in houdt dat ze je pijpt en blijft pijpen tot je je laatste druppel eruit hebt gespoten. Laat je haar op haar knietjes zitten en je spuit deels in haar gezicht en deels in haar mond dan betaal je voor CIF plus CIM. Betaal je alleen voor CIF dan houdt ze de lippen stijf op elkaar zodat ze niks in haar mond krijgt. Zo ingewikkeld is het dus niet, tenzij je maar 1 druppel spuit :p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan