Recensie Isabel, Amsterdam (voorheen Almere) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De denker

Vaste klant
118
19/08/21
320
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6192349-isabel
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had al eerder foto's van deze dame op kinky gezien en op de site van het privéhuis waar ze ook af en toe werkt. Ook de tekst bij haar profiel sprak me aan. De combinatie van de foto's en de tekst deden mij besluiten contact te zoeken. Via WhatsApp was er een uiterst vriendelijk contact. Toen ik tijd kreeg afspraak gemaakt en ik moet zeggen: wat een geweldig besluit. Ik werd heel vriendelijk ontvangen door een prachtig mooie vrouw met een lieve uitstraling. Na de financiële kant mezelf uitgekleed en me op het bed neergevlijd. Deze pracht kwam lekker bij me liggen en vroeg me waar ik zin in had. Ik kreeg een geweldig lekkere echte GFE met alles wat een man kan wensen. Heerlijk echt lekker tongzoenen met veel tong en geiligheid. Het pijpen was een waar genot. Niet zo'n beetje snel heen en weer in de mond, maar lekker nat met likken en zuigen, diep en warm met veel gevoel. Ook haar beffen was fantastisch. Deze meid heeft een goddelijk smakelijke kut. En na dit heerlijks haar fantastisch kunnen neuken, waarbij ik eigenlijk te snel mijn zaad in haar kut spoot. Maar na bijkomen, toch ook herhaling. Dit is een vrouw uit duizend. In één woord fantastisch.
 
Omdat ik zo geweldig genoten had een week geleden ben in ook deze week weer naar de hoofdstad gereisd om me te laten verwennen door deze heerlijke vrouw. De afspraak was heel gemakkelijk gemaakt en de communicatie erover was uiterst plezierig en fijn. Oké, naar Amsterdam dan maar naar de opgeven locatie (als bij het vorige bezoek). Daar weer heel vriendelijk ontvangen door een prachtige vrouw in zwarte lingerie. Na betalen, uitkleden en wassen heerlijk op bed gaan liggen en me in een echte GFE laten verwennen. Heerlijk tongzoenen, tepels laten likken, pijpen en ballen likken en weer vrijen haar gebeft en gevingerd waarbij ze genoot en lekker tot een hoogtepunt kwam en kletsnat werd. Mijn pik daarna er lekker in laten glijden en daarna NEUKEN. Heerlijk neuken en klaarkomen in haar zalige kut. Even bijkomen en weer vrijen. Het pijpen was de tweede ronde zo zalig, omdat ik geen orgasme behoefde tegen te houden. Toen ik weer op sterkte was haar weer lekker geneukt en doggy een tweede orgasme in haar kut. Glijmiddel niet nodig want mijn zaad van de eerste ronde zat er nog in. Heerlijk
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuisalmere.nl/isabel/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is super sexy met een perfect lichaam. Ik heb haar regelmatig bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan