Recensie Isabel, Eindhoven, Baekelandplein 24 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dit het meisje die links daar zit? Ze is wel lekker hoor, ik denk wanneer je vaste klant bent er wel meer mogelijk is.

Mijn eerste keer met haar was redelijk, maar komt ook dat ik nerveus ben wanneer ik 'nieuw' meisje bezoek.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Maar een keertje een nieuwe dame uitgeprobeerd gisteren, op 24 links.
Lang blond haar, zwart brilletje op en een paar tattoos op haar schouderbeen.
Stond vriendelijk achter het raam te lachen maar de lach was als sneeuw voor de zon weg toen ik binnen stapte.
Standaard slechte service, begon meteen te zeuren voor meer geld. Waarom alleen 50 euro, wil je iets extra's?
Dan weet je al hoe laat het is, werd hardhandig snel een beetje afgetrokken en gepijpt.
BH mocht niet uit en stond binnen 15 min buiten en dat is inclusief het uitkleden wassen en aankleden.
Zegt dat ze uit Spanje komt en zou de komende tijd nog wel hier blijven.

Ik snap het echt niet, als ze al beginnen over extra's en meer geld dan weet je gewoon dat het ruk is. Juist dan ben ik niet bereid meer te betalen.
Beatrice betaal ik juist meer en die vraagt er nooit om.

Maargoed, lekker wegblijven bij deze dame.
Mocht iemand toch er binnen stappen vraag meteen even haar naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zit volgens mij op nr. 19 nu, links. Zeker wegblijven. Mocht plots niet aan haar tieten komen, want ze was geopereerd.
Blijf bij je vaste dame is mijn tip: Isabelle nr. 8 en Krisztina nr. 7.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou meest belabberde ervaring tot nu toe op het plein.
Alles bij elkaar 10 min binnen geweest en dat was inclusief uit en aankleden.
Mevrouw wou meteen meer geld zien bij binnenkomst. Service was ronduit belachelijk.
BH bleef aan, neuken wou ze niet en het moest allemaal maar snel met de hand worden afgemaakt.
Wegblijven bij deze Spaanse chagrijn.
 
Goedenavond

zojuist op het baekelandplein geweest bij deze dame. Het is mijn eerste bericht op gr. Nadat ik haar natuurlijk na afloop gegoogled had kwam ik op deze pagina terecht. Na enkele rondjes op het plein was mijn keus gevallen op deze dame. Ze is echt een lekkertje om te zien en ze lachte erg lief en leek er wel zin in te hebben. Eenmaal boven vroeg ik de prijs hierop vroeg ze aan mij wat ik in gedachte had dus ik antwoordde 15/20 minuten. Dit was niet mogelijk het was alleen een half uur voor 100 aangegeven dat ik voor 50 wou kon dit na veel tegenzin ineens toch wel. Op bed gaan liggen en toen vroeg ze of ik iets speciaals wou zoals 69 natuurlijk tegen meerprijs. Dit heb ik afgewezen. Het pijpen was niet echt geweldig best hardhandig en zonder gevoel. Na 5 minuten wou ze missionaris dit gedaan omdat het uitzicht wel echt lekker is grote tieten geil koppie gewoon een lust voor het oog. Ze kreunde wel geil mee niet te overdreven gewoon leuk. Na 5 minuten wou ik doggy waarop mevrouw chagrijnig werd en ineens niet meer kreunde.. mijn vriend werd hier zelfs slap van en maar gezegd dat ze me moest aftrekken. Waarop ze aangaf dat de tijd wel bijna op was en het snel snel moest . Trekken was niet veel heb het uiteindelijk maar zelf afgemaakt om nog iets aan me 50 euro te hebben . Dit was mijn eerste ervaring op het plein en ga volgende keer zeker eerst even beter de reviews lezen haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan