Recensie Isabela 24 Villa Tinto 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Adriano

Wandelaar
40
26/05/22
1.348
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
  9. Voetfetish
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In the villa tinto blonde girl with tattoo with big fake tits slim girl with glasses.I began to lick her big tits they re very big and she play with my dick .Good titty fuck after I lick the pussy and after the ass.She blow me very good and 2position doggy and cowgirl.
 
In the villa tinto blonde girl with tattoo with big fake tits slim girl with glasses.I began to lick her big tits they re very big and she play with my dick .Good titty fuck after I lick the pussy and after the ass.She blow me very good and 2position doggy and cowgirl.
All the extra's for 50€?????? Don't make me 😂 laugh. And bare sex???????????????
 
Ik krijg nu de indruk, dat er iets misgegaan bij het invullen van de recensie.
Per ongeluk zijn veel extra's aangekruist, doch de wandelaar heeft alleen een suck en fuck (and lick) genomen!
 
Afgelopen zaterdag nacht bij een leuke blonde dame geweest .
Ze zei me isabel(e) te heten .
Tattoo tussen de borstel.
Mooi fake borstel handje vol met lekkere tepeltjes erop . Ze liet me er lekker mee spelen .

Maar ik was gekomen voor een beetje anaal spel bij mij wat ze zeer goed deed . Helaas had ik die avond al wat veel biertjes op waardoor er in de jonge heer niet echt meer leven zat .
Maar ze raakte toch vlot men kontje in met de nodige poppers .
Altijd een heerlijk gevoel .

Maar niets voelde overhaast .
Als ik de nacht nog is in de buurt ben ga ik ze zeker nog eens bezoeken .

Ik ben alleen niet zeker van de kamernummer.
ik vond er niet direct iets van terug .

Maar wel heralingsgevaar.
 
Afgelopen dinsdagnacht toevallig bij deze mooie dame terechtgekomen na het teleurstellend bezoek bij Celina. Wat een lichaam zeg, lekkere (fake) tieten voorzien van prachtige tepels en een gepierced poesje. Leuke kinky sessy gehad, al stoorde het fake gekreun me enorm.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week vroeg ik haar of beffen kon binnen het standaardtarief en het antwoord was nee. Die eerste recensie dan toch met een korreltje zout nemen. Mooie meid wel. Ik zag er ook meerdere happy mannen buiten komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan