Recensie Isabell, Nijmegen (voorheen Eindhoven) 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anallover

Wandelaar
Forumpionier
90
07/07/21
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8583559-isabell
Totale kosten (in euro)
100 euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een topper met een heerlijk geil lichaam. Oké bobjob dan maar lekker uitgevoerd. Haar kutje en kontje smaken lekker fris. Wat een geile topper. Heerlijk lichaam en haar kutje smaakt heerlijk net als haar kontje. Tweede sessie nog geprobeerd te spuiten maar helaas, lag niet aan deze Hongaarse chick. Ga absoluut nog paar keer naar haar toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Isabel weer eens bezocht. Prima date met leuke dame. Enige minpuntje is dat ik haar toch liever met zwarte haren zie zoals in t verleden.....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8583559-isabell
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Isabell geweest in de bekende boerderij in Nijmegen.
Nou ik kan jullie vertellen, na de blamage van Clara gisterenavond heeft Isabell alles weer goed gemaakt. Wat een heerlijke vrouw!!! Een echte Buttsnorkeler vrouw. Lang geleden neukte ik in Golden Time ook vaak met een Hongaarse en die noemde het altijde een Hungarian Party. Nou dat was het vanmiddag ook!
Ik was 10 minuten te vroeg en belde haar alvast. Ze zou me zo terug bellen als ze klaar was. Een minuut later ging de telefoon. Kom maar binnen. Bij binnenkomst kreeg ik een lekkere zoen, ze was gekleed in super geile zwarte lingerie en stiletto heels. Ik wilde me graag even douchen. Geen probleem en er werden me twee handdoeken overhandigd, één voor het afdrogen en de ander voor op de grond, over service gesproken.
Bij binnenkomst op de kamer meteen begonnen met zoenen en al snel op het bed beland. Jeetje wat kan dat mens lekker bekken zeg, niet te geloven. Al zoenend had ze al snel mijn apparaat in haar hand en terwijl ik haar lekkere tieten aan het likken was begon ze m'n pik en ballen in te smeren met olie. Daarna kon het pijpen beginnen. Deze vrouw geeft waanzinnige blowjobs. Laat ik het daarbij houden. We hadden een erg goede sexklik en ik merkte dat we beide een dominant randje hebben wat het erg leuk maakte. Heel erg leuk zelfs. Ik wilde haar natuurlijk terug verwennen en heb haar flink gebeft en haar kontje gelikt, waar ze enorm geil van werd. Uiteindelijk nog in een 69 beland en wat andere wilde posities. Na bijna een half uur van elkaar genoten te hebben met orale sex ging er een regenjas om en kwam ze er boven op zitten. Veel langer dan een paar minuten hield ik het niet vol.
Een heerlijke massage volgde, want we hadden nog een half uur zei ze. Na een minuut of 10 masseren pakte ze wat olie en binnen 2 minuten had ze m'n pik weer op oorlogssterkte. Het feest kon weer beginnen. Nog meer olie, nog wat olie, pijpen en ballen likken als de beste, wat een feest!! Ik had het gevoel dat ze wilde dat ik haar mondje vol zou spuiten maar ik wilde nog langer genieten. Ze zoog en trok aan m'n pik als een bezetene. Ondertussen kon ik haar reet zien in de spiegel. Fantastisch. Na nog wat 69 actie wilde ik haar nu eens lekker doorneuken. Ik houd van missionaris en zij blijkbaar ook. Ze ging er lekker voor liggen. Benen wijd en met twee vingers haar kutlipjes uitelkaar terwijl ze met haar bovenarmen haar enorme tetters bij elkaar drukt. Jas er om en m'n pik gleed soepeltjes naar binnen. Ze was drijfnat. Toen lekkere lange halen gemaakt waarna ze na een paar minuten klaarkwam. Gefaked of echt, weet ik niet. Ze genoot er nog lekker van maar inmiddels was ik al zeker een uur binnen. Ze vroeg me daarom om ook te komen. De tweede ronde kan ik meestal erg lang volhouden en besloot om er effe flink op los te raggen. Na een minuutje of twee stootrammen spoot ik al tongend met deze heerlijke Isabel het rubbertje vol.
Wat een waanzinnig lekkere chick die voor veel in is als je de juiste klik hebt. Er is nog wel wat meer gebeurd dan wat er in haar ad staat en dan wat ik heb aangeklikt, maar ik weet dus niet of ze dat met iedereen doet (voor ik vragen krijg, nee het was geen bare fuck) dus ik heb die zaken ook niet aangevinkt.
Na afloop ging ze ook nog lekker mee douchen! Heerlijk met die lekkere prammen mee onder de hete douche. Uiteindelijk een uur en een kwartier binnen geweest, met zo'n beetje de beste service die ik ooit heb gehad, en ze vroeg me 150,-
Ik heb haar gedurende de date en naderhand diverse complimenten gegeven en er maar een fooi bij gedaan voor de goede service. Hier kunnen heeeel veel DVP's nog wat van leren!!
 
Ze ontvangt aan de xxxxxx. Eerst bellen, ze heeft het druk en ja ze ziet er als op de foto's. Ws een van de knapste dvp's die ik bezocht heb ( maar Ms zegt dat ook wat over mij 😀)met een prima "service ".

Edit mod: exacte adres verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, nu begrijp ik over welke Isabella dit gaat.
Ja, de Raadsman heeft een overzicht dat precies laat zien hoe vaak jij de hoeren heeft bezocht. Als Isabella vaak op de lijst staat, dan verleent hij zeker een goede service.;)
Maar laten we serieus zijn. Ik zag haar toevallig laatst en zag haar nieuwe kapsel en haar nieuwe lichaam. Ik was een beetje in de war omdat ik me haar anders herinnerde. Met lang zwart haar en een beetje voller.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150 (paar jaar terug)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik herinner mij haar lang geleden meer als GFE, kan ook aan mijn bescheiden gedrag liggen waarop ze anticipeerde. Anyway, heerlijke relaxmomenten beleefd. (Paar jaar terug, ze had bruin haar en toen ook hele mooie foto's (en heel mooi in het echt met een heerlijk roze poesje)
 
foto's geven meestal wel een mooier beeld dan de werkelijkheid, nog los van het bewerken of lang geleden en kilo's lichter gemaakt. Bij Isabell zijn de foto's mooi gemaakt, maar niet bewerkt Vlgs mij. Het is gewoon een knappe dame met prima service. Deze dame zal qua uiterlijk niet tegen vallen, daar ben ik van overtuigd.
 
Daar sluit ik mij volledig bij aan. Heb er al een paar keer bezocht en het is altijd uitstekend geweest. Ze voelt heel goed aan hoe ze een man moet verwennen. Ze ziet er heerlijk uit en met zowel haar mond als haar handen om je lul maakt ze je helemaal gek.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze werkt niet in het weekend en ze is deze week even weg. Blij toe dat het afgelopen vrijdagochtend lukte om later op de middag bij haar langs te wippen. Ooit 1 keer eerder geweest, maar dat leek zij niet meer te herinneren. Ik herinnerde mij haar vriendelijkheid, volwassenheid, gemak in de omgang en haar heerlijke roze kutje.
We hebben het heerlijk samen gehad, ze speelt op een speelse manier haar rolletje en ik vind dat helemaal prima, sensueel, initiatiefrijk.
 
Over welke leeftijd hebben we het? Ze kan wat mij betreft haast wel doorgaan voor iemand eind twintig. Toch echt nog slank en niet skinny, mooi gezicht en een vlot, jeugdig maar zeker volwassen voorkomen. Fijne meid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8583559-isabell#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst deze heerlijke dame bezocht, nadat een eerdere afspraak niet uitkwam. Ze oogt jonger i.m.o. dan de 38 jaar die haar advertentie vermeldt.

Ze blijkt iemand te zijn die zeldzaam goed aanvoelt wat je (ik in elk geval) wilt. Tongzoenen (ik had de eerste pakkerd al te pakken toen de voordeur nog niet dicht was) ging geweldig. Tepels zoenen, ballen likken: ik hoefde het maar te denken of ze deed het al. Pijpen: fantastisch. Handjob: zelden beter gehad. Neuken: vrijwel perfect. Toen het in doggy (na cowgirl en missio) even wat minder lekker ging omdat ze tegen mijn ritme in bewoog, was het voldoende om iets aan mijn houding te veranderen zodat ze vanzelf anders ging meebewegen. Pakte elke vrouw maar zo gemakkelijk nonverbale signalen op! Ik kwam dan ook fantastisch lekker klaar.
Daarna had ze nog tijd om me te masseren, deed ze niet slecht voor een amateur. De massage ging over in strelen en plagerig kietelen: ook weer heel goed aangevoeld wat ik lekker vond.
Zelf kan ze er ook van genieten: ze kwam twee keer klaar - of acteerde heel goed.

Toch vond ik nog een minpuntje: die siliconenborsten. Ze voelen inderdaad niet kneiterhard aan en ze zien er mooi uit, maar ik heb borsten liever naturel.
 
Alweer een week of drie geleden maar misschien leuk om het Isabell topic nog eens te uppen.
Ik had net een nieuwe leasebak en dat was een mooie reden om eens even naar Nijmegen te crossen en Isabell een beurt te geven. Wat een geile lik- en neukpartij was dat zeg. Isabell is in mijn ogen nog steeds één van de beste dvp's die ik ooit heb meegemaakt. Wat een heerlijke vrouw!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8583559-isabell
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij deze dame langsgeweest. Het is zoals ik mezelf herinnerde. Bij binnenkomst verwelkomt ze je met een heerlijke tongzoensessie.

Deze dame maakt het je naar de zin. Na de eerste ronde even wat samen gedronken, gekletst en daarna vroeg ze of ik een massage wilde. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Uiteindelijk moest ik me omdraaien en begon ze zelf aan ronde 2.

Al met al wederom een top ervaring gehad , die uiteindelijk toch iets langer duurde dan een uur :). Dus niet een hele erge klokkenkijkster.

Niet twijfelen, gewoon gaan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8583559-isabell
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bijna een jaar geleden voor het eerst bij Isabell geweest en de eerste ervaring was geweldig. Zoals door velen al beschreven is het vanaf ontvangst direct heerlijk tongzoenen. Ze heeft een prachtig lichaam met een erg mooi gezicht waar ik geen genoeg van krijg. Ze voelt je goed aan en kan super lekker pijpen. De 1e keer bij haar voelt direct al als een echte GFE aan, maar als je vaker bij haar komt is de sex zo intiem dat het zwaar verslavend wordt. Afgelopen woensdag dus voor de zoveelste keer geweest en denk zelf de beste sessie tot nu toe. Ondanks dat je haar liever niet zou delen kan ik geen betere DVP aanbevelen dan Isabell.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke ervaring weer gehad, 2x geweest. Toppie zeker een aanrader:)!

Een tijdje voor corona geweest en recent. Vond wel leuk dat ze me nog herkende
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan