Recensie Isabell, Nijmegen (voorheen Eindhoven) 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heerlijke ervaring weer gehad, 2x geweest. Toppie zeker een aanrader:)!

Een tijdje voor corona geweest en recent. Vond wel leuk dat ze me nog herkende

Zover ik weet adverteerd Isabell niet met CIM. Misschien moet je dat even weghalen uit je review want ik weet dat ze daar niet blij mee is omdat dan Jan en alleman er om gaat vragen, terwijl ze dat niet wil. Ik spreek uit ervaring omdat ik ook wel eens wat teveel heb geschreven.
Maar, zeker één van de betere dvp's. Zuinig op zijn!
 
Ze is er :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag weer bij Isabell geweest
We kennen elkaar al jaren. Kom al zeker een jaar of 7 bij haar op de boerderij
Niet zo vaak, want ze is tegenwoordig best aan de prijs.
Maar het is echt een genot met haar.
Heerlijk tongzoenen, ze pijpt hemels en super diep zc
En ze vindt het zalig om gebeft en geneukt te worden.
Een toppertje om zuinig op te zijn
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij deze dame geweest. Mooie dame van de foto's. Een paar jaartjes ouder maar nog steeds een prachtwijf.
Ik had me thuis al gedouched dus geen reden tot opfrissen.
Zoenend op bed beland. Waarna ze me heerlijk begin te verwennen. De olie bij de blowjob is een ervaring apart. Mijn ballen goed verwend.
Diverse standjes later een heerlijke afsluiter. 😛
Goede date. Topsex. Het nadeel met privé ontvangst zijn de locaties. Zo ook deze. Oude afgelegen boerderij. Neemt bij mij toch wat van de charme weg. Als zo'n dame in een classy hotel zou ontvangen zou ze me vaker zien.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kom al jaren bij Isabell op de boerderij. Maar helaas zijn de laatste twee keren erg slecht bevallen! Jammer want voorheen was ze echt TOP. Geen idee waarom ze niet meer de klasse heeft van weleer. De laatste twee keer was ze kortaf aan de telefoon en raffelde de sex echt af. Was ik niet gewend. Wilde tussen het neuken door weer even haar lekkere kutje likken, maar nee ik moest doorneuken en klaarkomen van haar. Terwijl ik nog meer dan een kwartier had.... Kan een keer gebeuren, maar drie weken later precies hetzelfde..... Jammer. Kon niet zijn dat ze druk was geweest, want ik was haar eerste klant direct in de ochtend! Dus ik vroeg haar heel lief en vriendelijk, Isabell, ik wil vanmiddag nog weer een keer met je en dan blijf ik weer een half uur. No no no not possible. I don't date a man twice a day ..... Vreemde reactie....
Sorry Isabell je was voor mij altijd goud. Maar nu niet meer. De service is flink gekelderd en staat niet meer in verhouding met wat je er voor vraagt!
Bedankt voor alle mooie jaren! Want die hebben we echt gehad samen!! Veel lol en gelachen met mooie gesprekken. Daar zal ik nog wel aan terug denken en dan nu opzoek naar, helaas, een andere dame (klasbak!)
 
Kom ook al een tijdje bij Isabell maar herken gelukkig helemaal niets uit je review.
Vandaag nog geweest en de service was weer geweldig. Ze ziet er ten eerste altijd geweldig uit en onze sessies zijn bijzonder intiem. Ik hoef dus gelukkig niet op zoek naar een andere dame want ik kan me geen betere wensen ☺️
 
Kom ook al een tijdje bij Isabell maar herken gelukkig helemaal niets uit je review.
Vandaag nog geweest en de service was weer geweldig. Ze ziet er ten eerste altijd geweldig uit en onze sessies zijn bijzonder intiem. Ik hoef dus gelukkig niet op zoek naar een andere dame want ik kan me geen betere wensen ☺️

Hier kan ik me volledig bij aansluiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan