Recensie Rubi/Isabella, Arnhem (voorheen Almere, Nijmegen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
176
01/07/21
94
36
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/5845894-isabella
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Open regenachtige woensdagavond Isabella bezocht in Nijmegen. Ze ontvangt in een wijk in Lindenholt in een net appartement. Niet super discreet omdat je langs veel andere huizen loopt in een soort steegje/klein straatje. Afspraak was redelijk snel gemaakt en bij binnenkomst stond er een knappe dame tegenover me. Of het 100% de dame van de foto's is dat betwijfel ik enigzins, maar ze heeft zeker gelijkenissen. Vooral veel tattoo's aan een kant van haar lichaam. Haar lichaam is mooi om mee te spelen. Ik kies bij latina's die ik nog niet eerder ontmoet heb altijd voor een vluggertje om het eens af te tasten. Isabella is aardig en doet redelijke moeite om het je naar je zin te maken. Beffen of vingeren mocht helaas niet, evenals zoenen. Dat is toch wel jammer want ik vind dat het daardoor minder leuk. Pijpen kan ze echter wel als de beste. Ze neemt hem diep in haar mondje en ik kon haar hoofd goed vastpakken om mijn pik in haar keel te duwen. Geil man. Daarna lekker afgemaakt in doggy. Een knuffel gegeven en naar huis gegaan. Prima ervaring voor de snelle zaadlozing :cool:
 
Dame ziet er wel lekker uit op de foto's, maar de vraag is of zij het ook daadwerkelijk is.
Uitstraling op de foto's is wel ouder dan 21 jaar
Hoop eigenlijk wel dat ze wat ouder is
 
Ik heb een andere ervaring met haar. Inmiddels heet ze Rubi.
Ze lijkt niet op de foto's en is behoorlijk fors aan de maat. Ze kijkt heel vriendelijk maar werkt je zsm af. Ik raad haar zeker niet aan.
 
Dame ziet er wel lekker uit op de foto's, maar de vraag is of zij het ook daadwerkelijk is.
Uitstraling op de foto's is wel ouder dan 21 jaar
Hoop eigenlijk wel dat ze wat ouder is
De dame op de foto's heet elders Melissa en komt daar uit Dubai.: click of click
Of uit Turkije: click Öznur
Of uit India: click
Of uit Oman... click Samar uit Iraq (ook nepadvertentie zo te zien aan de andere foto's en ik mis de foto met papier in de hand, zo doen ze dat daar).
Of uit Griekenland (gevaarlijke link)

Kortom foto's duiken overal op.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.374
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan