Recensie Isabella, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FakkeCo

Newbie
5
28/09/23
22
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beb-isabel.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vermist ik van deze dame hier geen review kon vinden heb ik zelf even de kans gewaagd en zonet een bezoekje gebracht.

Mijn andere afspraak liet niets meer van zich weten dus had ik even deze dame gecontacteerd. Ze reageerde snel en had deze middag tijd voor mij. Het appartement waar ze me in ontvangde liet me initieel al twijfelen of ik een uurtje met deze dame wou doorbrengen. Ze spreekt alleen Spaans dus een conversatie was niet echt mogelijk. Toch doorgezet en snel was ze me al aan het pijpen (met condoom) wat niet slecht was. Dit duurde nog geen 5 min tot ze al aangaf dat ze moe was en intiem wou. Dit was eerlijk gezegd best teleurstellend.
Zoenen, wat ze wel adverteerde en ik vooraf ook achter vroeg, zat toch niet in haar takenpakket. Ze ging op me zitten maar merkte al snel dat dit was om een beetje controle over het tempo te houden omdat ze pijn had. Zonder enige emotie deed ze als een robot haar ding. Nadat ik klaarkwam kuiste ze alles netjes keurig op maar ging snel al op haar gsm. Waardoor de al rare sfeer nog ongemakkelijker werd. Ik heb me daarop netjes geexcuseerd en onze afspraak daar bij gehouden. Op een kwartiertje stond ik terug buiten.

Misschien een slechte dag? Altans denk ik dat haar enthousiasme (die je ook op de foto's ziet) in het vak jammer genoeg niet aanwezig is. Conclusie: voor mij was dit niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan