Recensie Isabella, Eindhoven, Baekelandplein 8 links 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Borak

Vaste klant
Forumpionier
134
01/07/21
80
2
wat een lieve meid is dat,ze werkt al heel lang op het plein. zwart harige meid een beetje kinky wat attributen op de kamer ,lekker strelen aan de wasbak ,dan op het bed lekker laten pijpen , dan 69 amazone missio en eindigen in doggy mijn favoriete,geen klok kijkster en zo mooi ,ga er vaker heen is een zekerheidje op het plein ,ben altijd klaar en tevrede naar huis gegaan,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week 's avonds veel dames die ik normaal bezoek afwezig. Dus maar eens bij Isabella naar binnen gegaan (na al die tijd het plein bezoeken nog nooit van gekomen). Moet gelijk bekennen dat dit niet de laatste keer geweest is. Erg leuke en rustige meid die wel van aanpakken weet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Isabella geweest. Zeker geen slechte 'date'. Ze is superlekker om te zien en om te voelen. Ze kijkt je geil aan bij alle handelingen. Ze is echt ontzettend knap. Toch had ik geen klik met haat zoals bijvoorbeeld met Ibbi, Anna1 of Irina.
Ik heb haar denk ik een jaar of 8 geleden ook eens bezocht en waarschijnlijk destijds dezelfde conclusie getrokken. Voorlopig gaat ze dan ook van mijn lijstje af maar ik sluit niks uit.
Groeten, Barry
 
Ik ben er deze week ook geweest vaak voorbij gelopen maar door een goeie tip toch eens naar binnen gestapt. Was echt een top ervaring , snel keertje terug echt een geilding
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een paar rondjes op het plein, ben ik bij isabella naar binnen geweest. En geen seconde spijt van gehad. Wat een schattig poppetje is ze. Na betaling en een wasje kwam ze lekker met haar billen tegen me aan schuren, heerlijk! Daarna op bed plaats genomen. Pijpen deed ze heerlijk en met voldoende afwisseling. De sex was ook heerlijk (strak) . Eerst zij on top en afgemaakt met doggy. Tijdens het wassen nog lekker geklets met haar.
Dit was mijn eerste bezoek bij haar en zal haar zeker nog een keer bezoeken.
 
Afgelopen vrijdag geweest. Isa zat er niet, wel een blonde Duitse. Flinke tegenvaller.
Pijpen is waardeloos en neuken kan alleen doggy of missio.
Niet voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan