Recensie Mia/Ximena/Isabella, Utrecht (voorheen Amersfoort, Rotterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strûner

Stamgast
Forumpionier
343
16/07/21
611
4
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/6844452-isabella
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom er net vandaan, ze is de dame en ze is geweldig. Fantastische sessie gehad. Heb nu geen tijd voor een uitgebreide recensie. Ze is maar een paar dagen in Leeuwarden, vanwege de geringe tijd dat ze hier is wil ik toch laten weten dat dit een fantastische dame is tussen het magere aanbod wat hier in het noorden is.

Wees er snel bij!

Groet!

Struner
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Mollig
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De slechtste ervaring in tijden. Ik tref het niet met vrouwen uit Colombia. Knap gezicht maar een kont ie erop is geplakt ..ziet er niet uit. Op haar profiel foto en kinky een 9 kwa uiterlijk, in werkelijkheid een 6. Heeft mij 45 min laten wachten nadat ik daarvoor meerdere keren afspraak had bevestigd. Eerst moest ze 2 keer doucen. Daarna dan...geen tongzoenen, pijpen leek nergens op, hygiëne was slecht en wat we hadden afgesproken deed ze ook niet. Hoe deze 5 sterren heeft gekregen is mij een raadsel. Na 20 min hield ik het voor gezien en ben ik weg gegaan. Ook leuk dat er 2 buitenlandse mannen in de kamer er naast hard aan het praten waren.
 
foto 2 en 4 zijn van een meisje uit Venezuela die zich Salome noemde ,heb ik ooit in Oudenbosch meegemaakt..die is gestopt..
geweldig mooie dame ..maar zeker niet foto 1
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben hier afgelopen week ooo geweest. Foto's spraken mij aan en contact verliep goed via whatsapp. Wel in het Spaans. Afgesproken voor tongzoenen en pzc en was €150,-. Eenmaal op de kamer trok mevrouw ergens een condoom vandaan en vertelt mij doodleuk dat ze geen pzc doet… ik had weg moeten gaan en geld terug moeten vragen maar ze zag er wel goed uit en had er zin in. Ik mocht nergens aankomen en tongzoenen was er ook al niet meer bij. Wel twee keer klaargekomen omdat ze toch wel een lekker figuur heeft.

Is gewoon snelle afwerkseks, niets meer en niet minder.

Herhalingsgevaar: 0
 
De slechtste ervaring in tijden. Ik tref het niet met vrouwen uit Colombia. Knap gezicht maar een kont ie erop is geplakt ..ziet er niet uit. Op haar profiel foto en kinky een 9 kwa uiterlijk, in werkelijkheid een 6. Heeft mij 45 min laten wachten nadat ik daarvoor meerdere keren afspraak had bevestigd. Eerst moest ze 2 keer doucen. Daarna dan...geen tongzoenen, pijpen leek nergens op, hygiëne was slecht en wat we hadden afgesproken deed ze ook niet. Hoe deze 5 sterren heeft gekregen is mij een raadsel. Na 20 min hield ik het voor gezien en ben ik weg gegaan. Ook leuk dat er 2 buitenlandse mannen in de kamer er naast hard aan het praten waren.
Dan was het niet dezelfde dame. De dame waar ik was was zeker niet mollig eerder aan de magere kant?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6844452-ximena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
I met this girl under another name couple of times in June and July.
She is maybe not proposing the ultimate experience but it is so rare nowadays to get something good at this price.
I met her in 2 different places close of Rotterdam center (kind of social housing) where she is receiving always with the same friend (Alejandra on kinky).
She is really looking good: beautiful and smiley face, fit body with big boobs and big round ass. She always received me in sexy lingerie like fishnet that made me hard very quickly.
For the service, she has a very nice attitude: she plays it horny rubbing her ass against you. She is doing a good PMC. She can take it deep in her pussy and when she is on top of you she is very active and act as if she is also enjoying the party. Taking her doggy is a great experience too: beautiful view on her rond butt and you can really pound her. She initiated herself the 2nd round which is always nice. So Good horny sex with a hot girl.
Only drawback: I took once the anal option and she struggled a lot with my size so didn't do it for long as it was unpleasant for her (and by consequence for me too)
In a summary: not the best or craziest experience of your life, but a good option if you want a 1 hour standard but hot sex with a good looking girl... At a very decent price.
 
Ze doet helemaal geen anaal, ongeacht je formaat of dag. Het is een lokkertje. Eenmaal daar doet ze net of het haar dag niet is en "probeert" het wel maar dan toch maar niet. De rest van de review hierboven herken ik totaal niet en ik heb zo mijn eigen gedachten wie dit heeft geschreven.
 
Hmmz, 1 kant goed, andere kant minder goede recencies.
Zie dat ze nu in Deemter (Deventer) zit.
Heb haar een keer bezocht in Groningen (dacht ik, ergens in een flatje)
En vond het wel een fijne ervaring. 150 euro betaald voor een uur. Zei ze nog: Anal fifty extra. Niet gedaan. Ook geen pzc overlegd. Was toen nog een groentje...
Terwijl (stom van mij) nog vroeg zonder (wellicht extra betalen) Niet gedaan.
Wel om tongzoenen gevraagd.
Met de vertaal app. Want goed engels spreken deed ze toen niet. Maar deed ze wel.
Niet echt openhartelijk, (tong uitsteken en red je ermee) naarmate het uur verstreek ging het beter. En kwam ze meer los.

Nu ik iets minder groentje ben, wil ik haar eigenlijk nog een keer bezoeken.
Vond het zeker niet vervelend met haar, en heeft niet op de tel geken toen.

Dus wie weet, Deemter is kwa km's niet erg ver. Kwa tijd zeker een uur enkele reis voor mij. Dat voor een uur. Ach wie weet.

Dan laat ik een recensie achter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan