Recensie Isabella (Mol), Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 9M

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Gisteren weer eens de stoute schoenen aangetrokken en afgereisd naar het mooie Amsterdam. De heenweg verliep zeer voorspoedig want zelfs in de spits is het in deze vakantietijd vlot door zoeven over A1 en A10.
Aangekomen eerst maar eens een hapje gegeten want daar was ik wel aan toe. Al met al was het best wel druk in het centrum van Amsterdam. Het toerisme lijkt wel weer wat op gang te komen en ook op de Wallen was het vrij druk. Het weer was lekker en qua vrouwelijk schoon was er ook genoeg te spotten. Ik bedoel dan schaars geklede jonge meiden in de steegjes en langs de grachten. Later op de avond nog contact gehad met 2 bloedje mooie en sexy toeristjes uit Brazilië. Wie er gisteren liep moet deze wel zijn opgevallen. Ene meid super strak kontje in leren broek en super laag uitgesneden topje. De andere een groen topje en eveneens leren broek. Heb ze leren kennen in de Old Sailer en daarna samen met die meiden het Sex Museum aan de overkant van de gracht mee bezocht. Laten we zeggen dat het een bijzondere ontmoeting was?. Maar dat even terzijde. Dit forum draait om betaalde dames en daar waren er gisteren ook weer genoeg van aanwezig.
Eerder die avond de mooie Isabella uit Moldavië gespot. Na al het silliconen geweld van de afgelopen weken was ik weer eens toe aan iets naturels.
Isabella is een zeer vriendelijke en praatgrage brunette met als pluspunten een paar prachtige grote borsten en een mooie volle kont. Heel uitdagend gekleed in een kort rood jurkje dat weinig verhult.
Ik kreeg er een goed gevoel bij en dus de keuze maar gemaakt om bij haar naar binnen te gaan. Ik moet zeggen, daar heb ik geen spijt van gehad. Een top service geeft deze mooie Moldavische dame. Nadeel was wel een beetje het bed waarop de daad moest plaats vinden. Man, wat een gammel ding en ik wil niet weten wie hier al niet allemaal op heeft liggen te wippen. Toen ik Isabella in de mission nam dacht ik dat we zo door de muur zouden gaan. Zo beukte dat bed tegen de muur:ROFLMAO:.
Maar al met al was het een zeer geslaagde date met een erg mooie dame.
Tja, ze kunnen zeggen wat ze willen, maar op de Wallen zijn echt wel dames te vinden met een zeer goede service tegen normale prijzen. Je moet er gewoon een beetje een neusje voor hebben zeg maar.
Al met al een leuke en geslaagde avond gehad in het sfeervolle en altijd gezellige Amsterdam. Het bevalt me er best wel goed en ik merk toch steeds vaker dat ik mijn favo Duisburg er best vaak voor inruil de laatste tijd.
 
Je schrijft ook nog eens leuk!
Ha dankje! Toffe reactie.
Ja, voor mij is wandelen veel meer dan snel even bij een dame binnen, wippen en wegwezen. Ik maak er altijd een gezellig avondje van in combi met uitgaan.
En dan maak je nog weleens wat mee.
Veel wandelaars zijn gewoon te gefocust op dat wat er achter de ramen staat, maar als je je ogen goed de kost geeft valt er nog veel meer te beleven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan