Recensie Isabella (Roe) (Baekelandplein 22/23) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
487
02/05/23
152
22
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik lees hier topics over een slanke Isabella op nummer 8.

Deze Isabella zit op 22 of 23. Al vaak in de vitrine zien staan en probeert me altijd naar binnen te lokken.
Dit keer aan toegegeven omdat andere dame net bezet was (Beatrice op 14 of 15).

Dame is wat voller, zwart haar, dikke tieten, beetje scheve tanden bij nader inzien.

Gevraagd voor voetenfetish en dat kon voor 50 euro.

Op de kamer was het al snel zuchten dat ze haar kousen moest uittrekken, wellicht omdat het zo'n netkousen-body was.
Al snel zeuren dat de tijd bijna op is, want het was voor een kwartier. Alleen was dat niet duidelijk op voorhand gezegd, natuurlijk.
Gaandeweg om extra geld vragen, dan weet je het wel.

Aan haar (redelijk bruine) voeten geroken, gelikt, tenen gezogen, in twee posities die voetjes geneukt en over haar voeten gespoten, waarbij ze ze eerst probeerde weg te trekken. Uiteindelijk mijn sperma op haar voeten gesmeerd.

Attitude is dus allesbehalve. Het enige voordeel is dat ik haar zweetvoetengeur nog op m'n gezicht heb :p
Er mocht ook gefilmd worden, maar enkel haar voeten.

Geen herhalingsgevaar. Weten we dat ook weer.
 
Ik snap het wel hoor, heb dat gevoel zelf ook meerdere malen gehad.

Verder heb ik ook inhoudelijk geen commentaar op je review of haar handelen aangezien ik haar niet heb bezocht. Maar voor 50 euro blijf je standaard 15/20 min dus had dit geen verrassing hoeven te zijn.

Fijne dag verder!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan