Recensie Isabella Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daviddavidson

Wandelaar
89
15/12/21
165
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5451255-isabella
Totale kosten (in euro)
100
Mijn God wat een armoe… Alles was armoedig aan de afspraak. De buurt in Rotterdam was armoedig, de woning was armoeding, kamer waar de daad werd verricht was armoedig, diensten van de dame waren armoedig. Volgens mij is het niet eens de dame van de foto maar goed, lelijk was ze niet.

Via de app voor €100 voor een half uur afgesproken, dame die voiceclips stuurde was de planner ga ik vanuit, want de dame die ik afgeragd had spreekt geen woord Engels.

Bij binnenkomst mocht ik gebruik maken van de badkamer wat ik maar toch niet had gedaan want schoon word je niet van die ranzige badkamer. Daarna maar gelijk de slaapkamer in. Heb 2 jaar in een celletje gezeten in het armoedigste gedeelte van België maar die cel is 10x luxer dan de afwerk ruimte van de dame.

Man man man… wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Pijp beurt sloeg nergens op. Neuken zeurde ze steeds over de grootte van m'n pik. Op het eind maar dr handjes weggeduwd en keihard gaan raggen anders zou ik nooit klaarkomen.

Slechtste hoer uit m'n wandelcarrière !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan