Recensie Isabella, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

itswhatever

Newbie
7
10/11/25
2
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7492373-isabella
Totale kosten (in euro)
230
Afspreken ging heel vlot, reageert snel. Kwam zelf een half uurtje eerder aan, en appte of ik eerder mocht komen en was helemaal oke.

Is 100% de dame van de foto's. Foto's zijn volledig representatief, zowel qua gezicht als lijf. Ze heeft dus ook een tepelpiercing in de vorm van een zwaard, wat wel interessant is. Andere tepelpiercing was ze kwijt geraakt lol.

Ontvangt in een galarijflat in Rotterdam. Huis leek redelijk leeg te staan. Door de keuken heen kon je naar de kamer lopen waar een bed stond, en in de keuken zat een andere meid op de grond, en kreeg daar een jumpscare van omdat de lichten ook uit stonden xD

Jonge Colombiaanse meid met lekkere lijf, en vooral een knappe kopje. Hele schattige meid ook vond ik qua uiterlijk (daar val ik meestal ook op). Spreekt vloeiend Engels. Deed open in haar pyjama, wat ik overigens ook wel schattig vond. Kwam binnen en meteen financiële zaken geregeld. Na peso's afgetikt te hebben gingen ze in haar dooie gemak in kleermakerszit op bed zitten. Normaal ben ik gewend dat je dat begint met intiem zijn, maar ze begon met small talk :p. Wel een mega sociale meid, maar oogde redelijk nerveus en maakte een awkward indruk (was veel aan het praten over volledig andere onderwerpen en heel lacherig). Dus heb wel echt 5x uitgevraagd of ze hier wel comfortabel mee is en ze stelde me gerust dat het goed zat. Dus dan maar op schoot genomen en lekker gezoend. Zoenen doet ze lekker, probeert tongzoenen wel te vermijden. Vervolgens ging ze weer van mn schoot af naast me zitten op bed , en begon ze met vragen wat voor werk ik doe en hoe mn dag was etc hahaha. Dacht je bent wel gezellig meid maar heb niet betaald om hier met je te zitten lullen, dus heb dr maar gelijk uitgekleed. Vanaf daar deed ze lekker mee. Pijpen doet ze alleen met condoom en ging niet echt diep. Als eerste lekker doggy genomen, heerlijke dikke Latina billen heeft ze daarvoor, die lekker tegen je lichaam aan ketsen. Vervolgens allerlei andere standjes geprobeerd, waarbij ze zelf ook een het ander voorstelt. Is wel afwachtend, laat jou de leiding nemen, maar laat wel zien dat ze mee geniet, lekker aan je vingers likken en geen neppe geluiden. Wel stond haar telefoon aan tijdens de seks. Ze keek wel hele tijd ff wie er belde, maar legde de telefoon wel telkens weg. Verder lacht ze veel bij oogcontact tijdens de seks, weet niet of ze het dan awkward vind of dat het stout is? De uur al neukend volgemaakt, alle standjes die er gedaan. Klaarkomen in gezicht/mond wilde ze niet, dus voor beetje extra op haar borsten klaargekomen.

Prima ervaring, weinig te klagen. Vond het verder niet per se voor herhaling vatbaar, maar zeker geen spijt van de ervaring, dus wel aan te raden. Ik had het maar uitgevraagd omdat ik het vermoedde en ze gaf achteraf aan dat ze dit werk voor het eerst doet, dat verklaart wel een deel haar onervarenheid en awkwardness. Maar voor de rest oogde het echt op een hele lieve meid, dus ik gun haar wel de 5 sterren. She tried her best. Dus voor diegene die een poging wagen bij deze Colombiaanse cutie, wel aardig zijn he!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan