Recensie Isabelle, Leuven 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
66
05/07/21
63
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabelle-494490196.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wou ze al een geruime tijd bezoeken, maar timing was niet goed. Ik heb op hookers ook niets terug gevonden over haar.

Deze dame ziet eruit zoals op haar advertentie, zonder makeup = regenboog trui, maar als je ze ziet, zal het eerder zijn zoals haar foto in een blauw topje.
Enorm knappe verschijning en neemt haar tijd. Ze had een elegant jurkje aan en eronder een mooie zwarte lingerie bodysuit.

Ze streelt en kust je lichaam zachtjes om dan een degelijke blowjob te geven (met condoom). Daarna komt ze on top te zitten en ontdoet ze zich van haar lingerie.
Schone uitzicht wanneer ze je berijdt. Daarna nog doggy en haar al kussend klaar gekomen tijdens missio.

Uitstekende ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik bezocht haar pas in Hasselt en ik zie dat ze nu in Kortrijk zit. Ze blijft overal maar kort.

In Hasselt ontving ze in een mooi privé appartement. Wel niet super discreet omdat je door een gemeenschappelijke trappenhal moet. Ze is werkelijk bloedmooi en ook haar service was best oké. Niet super maar gewoon degelijk, maar haar lichaam maakt veel goed. Kussen eerder voorzichtig en vingeren enkel oppervlakkig. Neuken, haar on top ging ze stevig tekeer.

Ik ga er niet speciaal meer naartoe rijden, maar als ze op minder als een halfuur rijden is bezoek ik haar zeker nog.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is nu in gent voor een paar dagen. Super lieve dame.

Ik had haar advertentie vaker voorbij zien komen maar dacht altijd dat het een nepperd was. Dankzij jullie reviews toch maar eens geprobeerd en zeer tevreden. Tegenwoordig kom je zelden een dame tegen die sprekend op de fotos in haar advertentie lijkt, en zij is een van die.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk kunnen afspreken. Ze is inderdaad heel knap, zegt Spaans te zijn maar heeft ook een Zuid-Amerikaans of zelfs Indiaans uiterlijk. Ze is heel vriendelijk maar toch ook wat afstandelijk. Veel prutsen aan haar lichaam staat ze niet toe, zelfs haar tepels aan haar bijgewerkte borsten zijn te gevoelig. Door haar knap snoetje is het haar allemaal vergeven. Ze neemt de tijd voor een lange massage en warmt je langzaam op voor een 2de shot wat me bij haar schoonheid probleemloos lukt. Misschien ook nog vermelden dat een half uur precies geen optie is, ze stelt meteen een uur voor. Ik ben 45 minuten binnen geweest en de volgende stond al klaar. Afspreken zal moeilijk zijn want morgen vertrekt ze weer.
 
Weet iemand waar ze nu zit. Ben een keer bij haar geweest maar was soort van anoniem. Vergeten wie het was. Erg clean in acties maar bloedmooi n dan vervaagt veel. Was geen topervaring dus. Ze gaf n adres om daar te staan n vervolgens te bellen om te draaien n op ander adres achter t raam te staan. Wel goed. Sex was degelijk. Geen gfe. Wil nog wel n keer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
[h4][/h4]Nu in Hasselt. Inderdaad een moordgriet. Geen gfe (ze zegt bijna niks en er mag niet veel) maar het neuken zelf heeft ze graag hard, en lijkt ze ook leuk te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals eerder gemeld was dat bezoek ( alweer enkele maanden geleden ) een beetje in vergetelheid geraakt. aankomen op adres en dan gebeld worden om te draaien en haar op ander adres te zien staan. maar dat alles is vergeten als je haar ziet, echt heel erg mooie meid. Spaans en reist veel zegt ze. niet echt praterig, geen goede gesprekken, vragen beantwoord ze wel. Douchen, op bed liggen, mooie lingerie uitdoen en condoom erom en pijpen. niet slecht maar geen tip top. verder een prachtig lichaam en een snoetje, mannen daar verdrink je in. doggy vind ze heel lekker maar haar favo is volgens mij missio. je kunt echt hard gaan en dat vind ze tof. zeker geen gfe. vreemd is dat toch, wanneer je zon lief meisje bent, niet verwacht dat ze dit werk doet en niet heel erg goed is maar toch vanwege dat lieve het een goede date maakt. ga nog een keer terug om wellicht iets meer te krijgen / betalen..
 
Gisteren nogmaals bezocht. Ze is prachtig mooi en n gezicht waarvan je smelt. Een date waarin je jezelf helemaal kan verliezen als ze je berijdt. Blijft minder gfe maar een aanrader. Geen haast, wel een vrouw die schema afwerkt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op het vroeger forum had ik een paar reviews van haar geschreven - Als ze in de buurt is ga ik er altijd wel eens langs ;)

Haar engels is niet super, maar genoeg om uit de voeten te kunnen.
Mooi lichaam, enkel jammer van haar fake borsten. Ze voelen behoorlijk hard, al is het wel netjes afgewerkt in tegenstelling wat je soms ziet - ze zien er vrij natuurlijk uit.

Steeds superlief, vriendelijk, GFE. Hotel of kamer is altijd net.
Als je haar met respect behandeld krijg je er veel voor terug.
 
TZ bij haar mogelijk? Toen ik haar berichtte (wanneer ze in West-Vlaanderen was) kon dit niet? Was reden waarom ik niet geweest ben. Of hangt af van het moment?
 
Vlot afspraak gemaakt. Bevestiging gekregen. Eenmaal aangekomen op tijdstip en plaats geen reactie meer.
Te zien aan de meerdere recensies geen faker. Dus ik was haar type niet of ze had een dubbele boeking. Verplaatsing voor niets. Men weze gewaarschuwd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan