WHEM Isabelle, Schoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze meermaals bezocht toen ze nog bij house of passion werkte in Kapellen (reeds gesloten)

Klein lief slank verzorgd vrouwtje met super mooi figuur en zalig kontje en dikke kanjers van fake tieten.

Ik vond ze altijd top en deed goed haar best om me te plezieren , heb haar goed afgereden destijds tenminste ☺️

Ze adverteerd al wel enkele jaren met dezelfde foto's,

K zou haar zeker nog eens willen bezoeken
 
Ze is ondertussen wel wat ouder dan op de foto's. En ook wat 'ronder'.
Maar ze doet zéker haar best om je een aangename tijd te bezorgen.
Ik heb haar eens bezocht toen ze een trio deed met een vriendin (dat doet ze soms nog, dan adverteren ze dat op RL). Was wel leuk, ook al speelden de dames niet echt met elkaar.
 
Dat klopt wel enkele jaartjes ouder,
Maar ik ben zot van haar tieten. Zalig als je haar hard neukt en vervolgens op die joekels kan spuiten,

Ik had er een goeie klik mee telkens , denk dat dat ook mee speelt , jammer dat ze volgens haar advertentie bijna niet overdag ontvangt , k moet haar eens bellen of het mogelijk is overdag af te spreken
 
Ze is ondertussen wel wat ouder dan op de foto's. En ook wat 'ronder'.
Maar ze doet zéker haar best om je een aangename tijd te bezorgen.
Ik heb haar eens bezocht toen ze een trio deed met een vriendin (dat doet ze soms nog, dan adverteren ze dat op RL). Was wel leuk, ook al speelden de dames niet echt met elkaar.
Heb haar aan de lijn gehad en ze stelde ook een trio voor met Kim.Mijn vraag was of zij met elkaar spelen,beffen,tongzoenen etc( lesbisch trio) en zij verzekerde mij van wel.Dus niet dus hahaha dan vind ik een trio met hen niet interessant ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan