Recensie Isabel/Isabelle, Den Bosch (voorheen Vlissingen, Zierikzee, Nieuwerkerk, Sirjansland, Tilburg) 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.192
06/07/21
2.069
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-dame-voor-thuisontvangst_8205006
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag eens voor een blind date gegaan, leuke ietwat mollige dame, met lang blond geverfd haar. Contact loopt via E-mail ontvangt in Tilburg noord in een van de vele flats daar, goed anoniem te bezoeken volop parkeren zonder vergunning

We kunnen kort zijn geen herhaling voor mij aanwezig, pijpen zonder is goed , neuken in diverse standjes ook goed, tongzoenen ook goed, en daar zit het e'm nu net in "goed" en uitstekend of geweldig, just the girl next door, en ja daar gaan we niet voor wandelen, hygiëne is ook voldoende, kan dus wel wat beter, als ik een punt mag geven van 1 slecht en 10 geweldig zit ik op een 6,5. zeker gezien de prijs/ kwaliteit.
 
Ik ben toch wel een x aantal keer bij haar geweest in een doroje nabij Sirjansland.
Zit ze nu volgens mij nog steeds en 25minuutjes rijden.Leuke meid , eerste 10 minuutjes heerlijk (tong)zoenen met strelen en daarna afdalen voor een heerlijke pijpbeurt en afmaken met doggystyle en over haar borsten spuiten.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-dame-voor-thuisontvangst_8205006
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Soms let je niet goed op. Had de advertentie niet herkend. Maar was er eerder geweest, was niet van plan nog eens te gaan, maar zoals gezegd, foutje.

Klein dikkerdje, service niet eens zo slecht, maar toch beter opletten volgende keer. Hygiëne was prima, locatie ook.
 
Laatst bewerkt:
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-meid-voor-ontvangst_7779790
Totale kosten (in euro)
NVT
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag een afspraak bij Isabel gemaakt. Bij haar gaat alles via de mail. Ze reageert niet echt vlot. Dus als je een definitieve afspraak hebt gemaakt ben je wel even bezig.
Op de afgesproken tijdstip ging haar deur niet open. Na 10 min nog een keer geprobeerd maar geen respons.
Nadat ik thuis was zag ik dat ze een mail had gestuurd die ik gemist had. Ja ze kreeg onverwacht visite. het zal wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan