Recensie Isaura's sexfeestje (in Arnhem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Isaura zelfs in haar mond en het verdwijnt dan ook haar keel in.
Volgens mij mag je best over de lichamen komen, gezichten weet ik niet zeker.

Van Le Baron weet ik niets, dat zijn vaak swingers. Dus 100% kans op seks is dan niet zeker.
Bij Le Baron adverteerde ze dat er sowieso 6 dames kwamen…. Maar ik twijfel. Haha beide super spannend …
 
Bij Le Baron laatste keer behoorlijk druk en sex garantie heeft je ,licht aan je zelf , gewoon er bij komen en je word er zelf bij gehaald , wel geil feest in het pand en vele dames
 
Dan ga ik toch zeker dinsdagmiddag naar Isaura's gangbang in Arnhem. Maar nog 1 laatste vraag omdat ik nog nooit bij een gangbang ben geweest. Moet ik mijn eigen slippers meenemen of worden die daar ter beschikking gesteld? Ik kan me zo voorstellen dat de grond 'glibberig' wordt.
 
Dan ga ik toch zeker dinsdagmiddag naar Isaura's gangbang in Arnhem. Maar nog 1 laatste vraag omdat ik nog nooit bij een gangbang ben geweest. Moet ik mijn eigen slippers meenemen of worden die daar ter beschikking gesteld? Ik kan me zo voorstellen dat de grond 'glibberig' wordt.
Ik dacht dat ook, maar ik liep op blote voeten en dat kon prima. Geen slippers nodig, maar als je ze wilt, zal je ze zelf moeten meenemen.
 
Nou, hij gaat vandaag helaas niet door hoorde ik net…
Klopt. 's Ochtends nog de website gecheckt. Geen vermelding. Ik kom om 12.45u aan en dan zeggen ze me doodleuk dat het niet door gaat. Vind ik heel slecht. Dit kun je ook langer van te voren weten en publiceren.
Daarop ben ik maar naar LeBaron in Heerewaard gereden. Die gangbang was druk bezocht en de 6 gezellige huisvrouwen lieten zich graag nemen door de naar schatting 40 man. Dat was wel leuk.
Helaas kon ik er maar 2 uurtjes blijven vanwege de reistijd en de slechte communicatie van Arnhem.
 
Iemand nog recentelijk geweest bij isaura?

22 augustus is ze weer in Arnhem dat is mooi dichtbij voor een eerste ervaring
Ik heb het op 27 juni toch nog eens geprobeerd om Isaura's sexfeestje te bezoeken.
Dit keer was ze er wel en had een vriendin bij zich.

Ik heb mijn vriendin indertijd al een recensie gegeven hiervan en die was niet best. Ik zal hem hier grotendeels herhalen Enkele persoonlijke opmerkingen eruit gehaald). Het was überhaupt de eerste keer dat ik de locatie (sexbioscoop) bezocht.
De correspondentie is van vlak ervoor en vlak erna.

(...) ik:
Mag ik je dat later vertellen? Ik wil nu naar een gangbang gaan hier in Arnhem. Waar ik toen de eerste keer ook was, maar op het laatste moment niet doorging. En ik alsnog naar Heerewaarden ben gereden op jouw advies 🥰
(...) vriendin:
Jazeker geen probleem! Hopelijk wordt het een "bevredigende" middag voor je 😊
(...) ik:
Hoop het ook. Zij is doorgewinterd in gangbangs, maar voor mij is ze nieuw.
(...) vriendin:
Ik hoor het wel ☺️

(...) ik:
De gangbang viel tegen. De hele entourage was een beetje donker en bedompt. Het was 'Isaura's sexfeestje met een vriendin'.
Isaura sprak me niet aan qua type en die vriendin zag er qua figuur een beetje uit als die Patricia van LeBaron. Dus dat ging nog wel.
Maar er zat weinig actie vanuit hunzelf in. Moest m'n pik echt in haar mond duwen om te pijpen. Geen gretigheid. Tijdens het neuken heb ik haar zelf gedraaid om meerdere standjes te krijgen. Ik heb me door beiden laten pijpen en ik heb ze gewoon gefacefuckt. Heb ook beiden geneukt. Maar het was een beetje inspiratieloos.
Eerlijk gezegd toen ik die vriendin neukte dacht ik aan ****** om een beetje meer opgewonden te worden. Toen ging het.
Na ruim anderhalf uur had ik m'n orgasme gehad en overlegd met m'n pik dat een tweede keer er niet in zou zitten bij die 2 meiden.
Dus eens, maar hoeft niet meer.
(...) vriendin:
Poeh jammer je was er zo aan toe 😒
Werd de gangbang druk bezocht of viel dat ook tegen?
(...) ik:
Ja, ik had echt zin om een of twee leuke meiden te neuken. Al het hele weekend geil 😉.
Was ik dan toch maar naar ******* gegaan. Maar ja, nu weet ik ook voor altijd dat die maandelijkse gangbang met Isaura niks is voor mij.
Ik heb ongeveer 12 verschillende mannen gezien. Toen ik ging moesten ze nog anderhalf uur. En dan vanavond nog eens.
Maar bij die mannen zat ook geen inspiratie. Als ik niks zei, zei niemand wat … Niet mijn idee van een gezellig samenzijn. 😉😂
(...) vriendin:
Zo word je elke keer weer stukje wijzer.
Hmmm.. raar. Zeker te warm
(...) ik:
Ik was nog de actiefste, samen met een neger die ook beiden flink pakte.
Idd, leermomentje zeggen ze dan 😂
(...) vriendin:
Oh jee, een neger moest het jullie voor doen 😁
(...) Ik:
Haha inderdaad, die ging wel lekker. Gelukkig kostte het maar 60 euro. Een gewone raamhoer kost dit ook voor een half uurtje.
En ik had er nu 2 voor anderhalf uur voor dat geld 😂
Eén man klaagde inderdaad over de warmte. Een ander vond beide meiden ook niks en kreeg hem niet goed genoeg stijf om te penetreren. 😳
Nou ja, ik ben in ieder geval klaar gekomen.
Maar als ik nu naar jou of ****** zou gaan hadden we nu toch nog een sessie gedaan 😉😍😂
(...) vriendin:
😊
 
Ik heb het op 27 juni toch nog eens geprobeerd om Isaura's sexfeestje te bezoeken.
Dit keer was ze er wel en had een vriendin bij zich.

Ik heb mijn vriendin indertijd al een recensie gegeven hiervan en die was niet best. Ik zal hem hier grotendeels herhalen Enkele persoonlijke opmerkingen eruit gehaald). Het was überhaupt de eerste keer dat ik de locatie (sexbioscoop) bezocht.
De correspondentie is van vlak ervoor en vlak erna.

(...) ik:
Mag ik je dat later vertellen? Ik wil nu naar een gangbang gaan hier in Arnhem. Waar ik toen de eerste keer ook was, maar op het laatste moment niet doorging. En ik alsnog naar Heerewaarden ben gereden op jouw advies 🥰
(...) vriendin:
Jazeker geen probleem! Hopelijk wordt het een "bevredigende" middag voor je 😊
(...) ik:
Hoop het ook. Zij is doorgewinterd in gangbangs, maar voor mij is ze nieuw.
(...) vriendin:
Ik hoor het wel ☺️

(...) ik:
De gangbang viel tegen. De hele entourage was een beetje donker en bedompt. Het was 'Isaura's sexfeestje met een vriendin'.
Isaura sprak me niet aan qua type en die vriendin zag er qua figuur een beetje uit als die Patricia van LeBaron. Dus dat ging nog wel.
Maar er zat weinig actie vanuit hunzelf in. Moest m'n pik echt in haar mond duwen om te pijpen. Geen gretigheid. Tijdens het neuken heb ik haar zelf gedraaid om meerdere standjes te krijgen. Ik heb me door beiden laten pijpen en ik heb ze gewoon gefacefuckt. Heb ook beiden geneukt. Maar het was een beetje inspiratieloos.
Eerlijk gezegd toen ik die vriendin neukte dacht ik aan ****** om een beetje meer opgewonden te worden. Toen ging het.
Na ruim anderhalf uur had ik m'n orgasme gehad en overlegd met m'n pik dat een tweede keer er niet in zou zitten bij die 2 meiden.
Dus eens, maar hoeft niet meer.
(...) vriendin:
Poeh jammer je was er zo aan toe 😒
Werd de gangbang druk bezocht of viel dat ook tegen?
(...) ik:
Ja, ik had echt zin om een of twee leuke meiden te neuken. Al het hele weekend geil 😉.
Was ik dan toch maar naar ******* gegaan. Maar ja, nu weet ik ook voor altijd dat die maandelijkse gangbang met Isaura niks is voor mij.
Ik heb ongeveer 12 verschillende mannen gezien. Toen ik ging moesten ze nog anderhalf uur. En dan vanavond nog eens.
Maar bij die mannen zat ook geen inspiratie. Als ik niks zei, zei niemand wat … Niet mijn idee van een gezellig samenzijn. 😉😂
(...) vriendin:
Zo word je elke keer weer stukje wijzer.
Hmmm.. raar. Zeker te warm
(...) ik:
Ik was nog de actiefste, samen met een neger die ook beiden flink pakte.
Idd, leermomentje zeggen ze dan 😂
(...) vriendin:
Oh jee, een neger moest het jullie voor doen 😁
(...) Ik:
Haha inderdaad, die ging wel lekker. Gelukkig kostte het maar 60 euro. Een gewone raamhoer kost dit ook voor een half uurtje.
En ik had er nu 2 voor anderhalf uur voor dat geld 😂
Eén man klaagde inderdaad over de warmte. Een ander vond beide meiden ook niks en kreeg hem niet goed genoeg stijf om te penetreren. 😳
Nou ja, ik ben in ieder geval klaar gekomen.
Maar als ik nu naar jou of ****** zou gaan hadden we nu toch nog een sessie gedaan 😉😍😂
(...) vriendin:
😊
 
Verbazingwekkend genoeg heb ik heel andere ervaringen met Isaura en haar vriendinnen op deze party´s in Arnhem. Geweldige inzet en power, zeker van Isaura en super actief gedurende de hele sessie en heb er al meerdere meegemaakt. Je moet echter als man natuurlijk zelf ook de nodige initiatieven nemen. Sommige mannen zitten te wachten tot ze gevraagd worden terwijl het juist geil is met meerdere mannen tegelijk bezig te zijn. Je maakt dus samen met de andere mannen ook de sfeer op een feestje.
Kan niet anders zeggen dat ik het echt een aanrader vind en heb al heel wat GB bezocht in Nederland en België.
Daarom ook hier aangemeld om er af en toe eens iets over te schrijven ☺️
 
Verbazingwekkend genoeg heb ik heel andere ervaringen met Isaura en haar vriendinnen op deze party´s in Arnhem. Geweldige inzet en power, zeker van Isaura en super actief gedurende de hele sessie en heb er al meerdere meegemaakt. Je moet echter als man natuurlijk zelf ook de nodige initiatieven nemen. Sommige mannen zitten te wachten tot ze gevraagd worden terwijl het juist geil is met meerdere mannen tegelijk bezig te zijn. Je maakt dus samen met de andere mannen ook de sfeer op een feestje.
Kan niet anders zeggen dat ik het echt een aanrader vind en heb al heel wat GB bezocht in Nederland en België.
Daarom ook hier aangemeld om er af en toe eens iets over te schrijven ☺️
Top! Ik ben blij voor je dat jij andere, betere ervaringen hebt.
En ik vind het jammer voor mij dat ik die niet kan beamen.
Dat sfeer maken ben ik met je eens en dat probeerde ik ook, ook het elkaar helpen om b.v de benen van de dame goed vast en open te houden of haar hoofd te ondersteunen terwijl er flink gestoten werd. Het zijn van die kleine dingen, maar ja, andere mannen moeten het wel zien en ook doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan