Recensie Italië, Milaan - Weiwei

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
376
02/11/21
171
21
Chinees massagesalon bezocht. Zag er gesloten uit ramen allemaal afgeplakt en geen inkijk, toch aangebeld en ja hoor er werd geopend. Een vriendelijke ietsje oudere Chinese liet me binnen en sprak helaas enkel Italiaans. 80 voor een uur zegt ze en ik zeg op internet staat 40? Neenee zegt ze en toont wat ze allemaal masseert en gaat ook tussen mijn benen😁 Of 50 voor half uur kon ook dus nam voor de zekerheid dit. Degelijke massage op futon. Omdraaien en zachtjes begon ze "hem" in te oliën. Intussen lachen en verleidelijk kijken. Plots doet ze teken dat pijpen ook kan. Ik lach en zeg OK, maar dan komt het gekende geld gebaar natuurlijk 🤔 hoeveel? Toont 4 vingers. Ik lach luid en zeg no way Milano expensive! Drie? No sorry doe maar handjob. Twee? OK!😂 Maar ze wou een condoom nemen ik zeg nee liever niet. Ineens roept ze naar iemand, er komt een mooie jonge Chinese binnen in een doorzichtig niemendalletje 😮 Ze neemt over. Lucky me, lief en mooi en vraagt moet ik kleren uitdoen? Graag! Wat volgt is een zachte natte lange pijpbeurt…ik voel dat ik ga komen en laat dit duidelijk merken maar ze gaat door en neemt de volle lading in de mond wauw. Tijdens het aankleden komt de eerste er terug bij en vraagt was het goed? Tuurlijk. Als je terugkomt zegt ze kan nog meer ook boemboem. En dan duikt er nog een derde op zag er ook goed uit. Van alle drie een knuffel en tevreden buiten gestapt🫣 Op voorhand goed onderhandelen als je gaat dus!
 
In Milaan zijn er zeer veel Chinese massage salons. Heb er al verschillende gedaan en in elk salon is meer mogelijk. Standaard gingen de kleren uit en kreeg ik b2b met hj.
Pzc was nooit een probleem en inderdaad voor 20 a 30 meer.
Voor nog eens 20 a 30 meer krijg je ook nmc
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan