Recensie Iva/Eva, Oudenaarde/Zottegem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2638

Wandelaar
94
01/09/21
46
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-pzc-cimdeepthroat-9.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
verschijnt wel vaker op RL met verschillende namen, Ivanka, IVA,... aangezien haar rijpere leeftijd 40 die hebben dan wat meer tijd en zijn rustiger en ze zag er relatief goed uit.
Ontvangt in Hotel (nieuw) zeer vriendelijk en aangenaam, kijkt niet op het uurwerk. De foto's zijn wel flink bijgewerkt en het gewicht ook. Ik denk eerder 70. leuke GFE en leuk uurtje gehad met op het eind een zalige massage! Pijpen doet ze al de beste! Kans op herhaling aanwezig.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Er een paar maand geleden bij geweest, in Roeselare, voor een blow job date met cim.

En tja, die foto's op de website van een slanke dame met mooie borsten? Die zijn van haar ja maar die van haar lichaam zijn denk ik 15 jaar oud en de 40 is ze ook al even gepasseerd. Ze was, tja, dik, met hangborsten. Moest mijn kar gekeerd hebben maar de goesting was groot.

Los van het uiterlijk, ze deed haar best bij het pijpen en keek niet op de horloge.

Maar ik kwam toch buiten met een gevoel dat ik mijn geld beter had gespaard. Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Waar heeft die eigenlijk nog niet ontvangen? Continu ergens anders...nu al in Wijnegem. Bij zo iemand zou ik nooit gaan, voorspelt nooit veel goeds rondtrekkende dames.
 
Heb reeds veel dames bezocht. Zowel privé (thuis), op kamer (motel) , en raam. En moet zeggen dat deze dame op 1 staat in mijn lijst met favorieten. Ok ze is geen jong popje van 20. Maar who cares, als ik kan kiezen tussen rap rap buitenwerken of een dame die haar tijd neemt en zelf ook nog probeert te genieten. Dan is een mijn keuze snel gemaakt. Is een leuke dame die haar best doet om je een leuke tijd te bezorgen. Enig minpunt is dat ze heel goed weet wat werkt en wat niet. Moest mij inhouden of was na 10min al klaargekomen. Dus niet aan te raden voor de snelle klaarkomers (of mannen die niet veel gewend zijn). Ze was begonnen met pijpen . Het pijpen was met veel afwisseling en sensuele strelingen over heel het lichaam. Kreeg er zowaar kippenvel van (lange tijd geleden dat een dame dat effect op mij had) . Op mijn aangeven overgegaan naar beffen omdat ik anders te vroeg zou komen en het nog wat wou uitstellen . Als je het beffen goed doet merk je het wel aan haar . Ze neemt ook wel haar tijd om haar te laten verwennen, maar liever dat dan een dame die fake ligt te kreunen. Na haar verwend te hebben. Overgegaan naar cowgirl. Haar poesje was kletsnat van het beffen met als resultaat leuke natte geluidjes en mijn ballen die nat werden van haar sapjes. Daarna doggy en afgewerkt in missionaris. Waarbij dat ze tijdens het klaarkomen nog eens stevig haar benen rond mij klemde zodat ik wel even moest wachten alvorens ik er terug uit kon . Kortom fantastische GFE ervaring. Achteraf nog opgefrist in douche en kleine smalltalk (dame staat wel open voor gesprek en probeert je niet snel buiten te werken) Spijtig dat deze dame geen vaste plaats heeft. Indien ze in de buurt is zou ik er nog wel eens langsgaan.
 
Tot zolang er geen concrete aanwijzingen zijn dat een nieuwe gebruiker fake/belanghebbend is, blijven de posts gewoon staan. Vindt je een post/gebruiker verdacht ? Gebruik dan de rapporteerknop aub ipv dit in het topic te melden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/pools-evva
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gezien ik regelmatig privé berichten krijg met vragen over dames die ik bezocht heb, gezien ik blijkbaar nog maar een review gepost heb, gezien de algehele oproep om reviews te blijven posten...

Al lopen ze nogal ver uit elkaar, de foto's in de advertentie van Eva spraken mij meteen aan. Aan de andere kant was er in het 'wie heeft ervaring met' topic over haar ook regelmatig sprake van afspraken die niet gerespecteerd werden. Twijfel dus...

Maar zondag had ik een paar uurtjes vroeger gedaan op het werk, en gezien Zottegem niet zo'n grote omweg was besloot ik om maar een kans te wagen.

Vrij vlot afgesproken via Whatsapp, het huisnummer zou bij een telefoontje bij aankomst doorgegeven worden. An sich niets ongewoon, maar gezien de lange straat was een extra indicatie wel handig geweest. Ik stond nu helaas een eindje verder geparkeerd, maar ik zit niet in met een stukje wandelen dus iets na het afgesproken uur stond ik toch aan de juiste deur.

Eva begroette mij meteen met een erg verleidelijke blik en een paar stevige kussen. Daarna mocht ik haar volgen naar een schaars aangeklede woonkamer waar een zetelbed de meeste plaats innam. Afgerekend, en richting badkamer. Kleren uitgetrokken waarna Eva mijn lul zorgvuldig waste, terwijl ze mij aankeek met die geile blik van haar en er al wat gekust werd. Het was bij het wassen wel al meteen duidelijk dat ze wist hoe ze met een lul moet omgaan, ik kan normaal wel wat hebben maar het werd mij meteen al duidelijk dat haar vaardige handen het mij moeilijk gingen maken om het lang vol te houden.

Terug richting het zetelbed in de woonkamer. Ze was gekleed in een zwart slip en bh, met daar een blauw hemd over. Een soort van slutty secretary look, maar dan zonder minirokje. Voor ik ze kon tegenhouden (ik hou wel van uitpakken) gingen haar kleren al snel uit. Over het aantal kilo's van een dame ga ik mij niet uitspreken, maar laten we zeggen dat alles meer geproportioneerd was als bij wat je van een mature lady zou verwachten. Voor mij geen punt, integendeel, maar gezien er in het andere topic discussie over was misschien toch een struikelblok voor andere mannen.

Haar pijpkunsten werden al geloofd, en ik kan alleen maar beamen dat ze heel vaardig is met haar mond en handjes! Het zit hem vooral in de zuigkracht, het is allemaal nogal hevig!

Dan een condoom erover, kon ze ook heel handig met haar mond! Ik kon lekker blijven liggen terwijl ze eerst op mijn lul ging zitten. Na zo eventjes te neuken stelde ze voor om haar doggy te nemen. Haar zo eventjes stevig gepakt, wat ze goed kon hebben, en haar daarna omgedraaid om missionaris verder te gaan. Weinig origineel, maar ik kijk graag naar het lichaam van een dame terwijl ik haar neuk.

Ik had de indruk dat ze nog wel even door kon gaan, maar al vrij snel brak ze dit af, haalde het condoompje eraf en ging ze met haar mondje en handen verder. Na een paar minuten spoot ik zo in haar mondje. Slikken doet ze wel niet, alles ging in een tissue. Niet dat het mij uitmaakt, maar voor anderen misschien weer wel.

Zonder op de klok te kijken gokte ik dat we ongeveer een 30 minuten ver waren. Ze merkte ook wel dat ze zo snel niet van me af ging komen, dus ze stelde een massage voor. Na wat vooral wat getaffel met body lotion op mijn rug was stelde ik voor om mij op die andere plek ook nog eens te masseren. Ze had wat overtuiging nodig, maar uiteindelijk heeft ze mij nog eens lekker afgetrokken.

Daarna nog wat nagebabbeld over Polen en de paar Poolse woordjes die ik mij nog kon herinneren herhaald. Nog een wasje, waarbij ze mij met die geile blik en haar vaardige handjes weeral het hoofd op hol bracht. Het is echt uitzonderlijk dat ik bij een dame twee keer kan klaarkomen in een uur, dus ze wist wel duidelijk iets te beroeren in mij.

Desalniettemin stond ik na zo'n 50 minuten weeral buiten en had ik er toch wat een teleurgesteld gevoel bij. Vooral het intieme gedeelte was wat mij betreft een tegenvaller.
 
Hoewel die eerste ervaring niet helemaal top was bleef ze toch door mijn hoofd spoken en gezien ze vorige week weer in Zottegem was ben ik nog eens op zondag langsgeweest.

Weer vlot afgesproken via WhatsApp. En deze keer echt een topervaring! Die vrouw heeft een zuigkracht waar een gemiddelde stofzuiger jaloers op kan zijn! En deze keer ook lekker lang stevig geneukt.

Wanneer ze terug in Zottegem is mag ze mij nog eens verwachten!

Lijkt haar gezicht nog op de foto's, of is ze (een stuk) ouder?

Die foto's zijn zeker handig genomen en ze is beslist een stuk ouder. Maar mij stoort het niet en de service is prima!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan