WHEM Ivana, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I went to this lady. A big fat no. She is in a hurry all the time even though I told her I didn't want a second time. Hot erotic shower is a joke, it is more like she is washing you are a toddler. In her credit, it is not like she is rude or somehing; she is a funny lady but honestly not a good experience.

Ivana ontvangt in een nette schone appartement langs de snelweg aan de"nieuwe" kant van Utrecht.
Ze stuurt via een appje de mogelijkheden en prijzen.
Het klopt inderdaad dat ze een dansje doet vooraf, dat is vooraf heen en weer swingen tot je uitgekleed bent. Er staat een slaapbank en een massagetafel. Ze geeft de voorkeur aan eerst seks en dan massage.
Eerst word er geteast en je kan aan haar billen zitten die best wel lekker dik zijn en natuurlijk aanvoelen. Op bed word er een condoom om de jongeheer getrokken en slap beginnend te pijpen. Ze kan best wel diep hebben maar met een rete strakke condoom voelde het ook niet echt fijn. Diverse standjes intiem en uiteindelijk klaar gekomen. Korte massage gehad en daarna had ze weer intiem aangeboden. Helaas had ik de tijd er niet voor en voor een tweede rondo heb ik voor mijn leeftijd echt wel iets meer tussenpauze nodig.
Al met al geen spijt van het bezoek. Was top geweest als het pzc was en iets langer.

Terug
Bovenaan Onderaan