Recensie Ivona, Hausnr2B, Rheine 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://www.hausnummer2b.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ze vorige week in Haus nr 5 ontving, ontvangt ze deze week bij de collega's in Rheine. Wat een topper! Ik schat haar zo begin dertig, foto's komen helemaal overeen. Heeft een hoog girlfriend gehalte. Doet alle aanrakingen heel zacht, subtiel en intiem, zowel bij het pijpen als de seks. Zelfs de massage achteraf was zo goed, dat je er kippenvel van kreeg! Als je geen of niet zo goed duits kunt is ze misschien niet de dame voor je, ze spreekt namelijk nauwelijks Engels
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week Ivona bezocht. Kon moeilijk kiezen tussen de aanwezige dames en door de recensie van @Manbijtkat is mijn keuze gevallen op Ivona.
Eerste contact alles heel lief, zacht en netjes. Mijn kledingwens wilde ze wel uit proberen. Toen de actie eenmaal begon speelde ze redelijk goed in op mijn wens en brengt je snel op de juiste manier in extase. Tijdens de climax vroeg ze of ik of ik het leuk val vinden om het op een speciale manier af te ronden. Ze bood een extra waar ik niet voor betaald/gevraagd had, dus zal het maar zien als extra bonuspunten.
Daarna kwam onverwacht nog een extra climax, haar massage. De meeste dames doen maar wat, of kletsen de laatste minuten vol, maar Ivona bood een hoogwaardige massage die in een exclusieve massagestudio niet zal misstaan. De massage ging van top tot teen en zeer intens. Dit was je ogen sluiten, gedachten op nul en genieten.
Misschien een heel klein minpuntje dat ik verder niet echt een gesprek met haar heb gehad. Op wat kleine sociale vraagjes na, was het 30min actie, douchen en daarna vriendelijk afscheid nemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan