Recensie Ivona, Rotterdam (voorheen Utrecht) 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

southamerika01

Wandelaar
Forumpionier
36
01/07/21
48
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
https://www.kinky.nl/advertenties/6366990-ivona
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat ben ik blij dat ze weer terug is. Ik ben hiervoor al een paar keer bij haar geweest en het blijft gewoon elke keer een feestje! Ze geeft een echt gfe ze weet een gezellige sfeer te zetten en je op je gemak te voelen. Alles doet ze met passie! Zeker een aanrader!
 
Voor de liefhebber ze is er weer. Ben gisteren al langs geweest en kan niet anders zeggen dat ze nog steeds dezelfde goede service geeft. Kan wel een uitgebreide recensie schrijven maar dacht dit is net zo makkelijk. Als er een recensie wordt verwacht zal ik deze netjes schrijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2040706-ivona
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb Ivona bezocht. Lieve, sympathieke dame. Ontvangt in mooi appartement, bereikbaarheid prima. Sfeer was goed, dame praat prima Engels, een praatje is zo gemaakt. De seks was zeker niet slecht maar er mist voor mij toch wat. Stukje uiterlijke aantrekkingskracht (dame toch wat ouder dan ik normaal bezoek, borsten kleiner dan ik graag heb). Instelling dame is prima, probeert het je wel naar de zin te maken. Herhalingsgevaar qua Ivona, ik denk het niet. Maar ook geen spijt van mijn bezoekje.
 
Ze is weer terug alleen dit keer met een andere advertenties. Ze zei tegen mij dat haar vorige advertentie was geblokkeerd omdat ze te lang niet was ingelogd.


Ik ga binnenkort weer langs. Zal ik zeker weer een recensie schrijven kijken of ze nog steeds de goede service biedt!

//Edit mod: Dank, link aangepast in #1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6366990-ivona
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou ze is weer terug. Nadat ik al had geschreven dat ze terug moest ik het natuurlijk ff zelf uitgaans proberen. En het was weer in 1 woord fantastisch. Heerlijk een uurtje genoten en bij gepraat. Het is een leuke meid die je het echt naar je zin wil maken en eigenlijk een hele goede gfe geeft! Zeker een aanrader als je daar liefhebber van bent! Mooie schone locatie met parkeren om de hoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was dit weekend in Rotterdam en bezocht deze prachtige blonde dame voor het eerst. Ze werd aanbevolen door een andere wandelaar. Ik zal haar zeker nog een keer bezoeken. Een geweldige GFE zonder gekreun, zeer aangename sfeer.
 
Op aanraden van collega wandelaar (waarvoor nogmaals dank)ook pas geleden langs geweest bij Ivona.
Kan me goed vinden in bovenstaande reviews.
Leuke en vriendelijke dame, waarbij ik me gelijk op mijn gemak voelde.
Leuke date gehad waarbij er totaal geen sprake was van tijdsdruk of klokkijken.
Alles verliep van begin tot eind goed.
Kan ook een leuk gesprek met haar voeren (zal niet iedereen voor komen) en kan dat zelf zeker waarderen.
Ze is goed te bereiken met het ov.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6366990-ivona#overview
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden – kort voordat ze weer terugkeerde naar haar thuisland – heb ik een bezoek gebracht aan Ivona: een knappe, goed verzorgde en hartelijke dame waar ik me al snel bij op mijn gemak voelde. Bij binnenkomst in het mooie appartement, liet Ivona mij de slaapkamer zien, en vroeg ze of het ok was dat ik we daar de afgesproken twee uurtjes met elkaar zouden verpozen, wat ik erg attent van haar vond. Met zo'n mooie dame in een sexy zwarte body naast me, hoefde ik over dat antwoord niet lang na te denken.

Nadat we ons beiden even hadden opgefrist, kwam Ivona naast mij liggen en begon het spel met innig tongzoenen (dat kan ze goed!) en knuffelen. Na een tijdje zo ineengestrengeld te hebben gelegen, zakte Ivona af naar onderen voor een intense pijpbeurt (zc), die ik na een tijdje toch echt even moest onderbreken om niet meteen mijn kruit te verschieten. Zodoende werd het mijn beurt om lichaam van Ivona te gaan verkennen en verwennen; via haar zachte borsten met harde tepeltjes afdalend naar haar poesje, die al snel vochtig werd door mijn orale verwennerij. Helaas lag Ivona zo extreem te kronkelen, dat ik mijn befkunsten niet ten volle tentoon kon spreiden, en ik ook niet helemaal overtuigd was van de echtheid van het orgasme dat volgde. Na nog wat pijpwerk kroop Ivona bovenop mij en schoof ze mijn inmiddels berubberde gereedschap vakkundig in haar strakke poesje, waarna een wilde rit volgde die eindigde in een fijn orgasme.

Na dat explosieve feest, verwende Ivona mij met een massage. Dit deed ze niet onverdienstelijk, en nadien vond ik het dan ook hoog tijd om haar weer te plezieren met wat orale verwennerij. Ditmaal hield ik haar wat steviger vast, zodat haar kronkelbewegingen enigszins beperkt bleven, wat zijn vruchten afwierp in de vorm van een zacht gekreun en een orgasme dat deze keer intenser en oprechter op mij overkwam. Ivona moest er even van bijkomen en haalde vervolgens een nieuw rubbertje tevoorschijn dat ik na een tijdje in missio volspoot.

Al strelend, plagend, knuffelend en zoenend hebben we vervolgens nog rustig liggen nababbelen, en was uiteindelijk het moment aangebroken dat de kleren – na even douchen – weer aangetrokken moesten worden, en ik afscheid moest nemen van Ivona; een afscheid dat hopelijk niet té lang hoeft te duren :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6366990-ivona
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow want ben ik blij dat ze weer terug is. Ze is ,nu ik niet mee helemaal vrij kan wandelen, toch wel me guilty pleasure en favoriet! Het waren weer 2 heerlijke uurtjes bij me vaste dame die ik daarom graag wil delen!

Als je in de buurt bent zeker een aanrader. Leuke dame, mooie locatie en zoals altijd een top service!
 
Ik ben zeer benieuwd naar deze mooie dame. Ik begrijp dat ze GFE doet? Mijn vraag: is ze ook een beetje kinky en geil? Als in, geniet ze ervan en vind ze het lekker om stevig genomen te worden?
 
Pas geweest. Leuke dame aardig en sex was ook goed.
De foto's kloppen ook helemaal top!
Ik vind dat haar gezicht duidelijk ouder uitziet dan op de foto's. Zij is wel nog net zo slank.
Ik ben zeer benieuwd naar deze mooie dame. Ik begrijp dat ze GFE doet? Mijn vraag: is ze ook een beetje kinky en geil? Als in, geniet ze ervan en vind ze het lekker om stevig genomen te worden?
Ik denk niet, dat zij van stevig genomen worden gedient is. Ik zou haar niet als kinky beschrijven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nav. de enthousiaste recensies hier en van de foto's in haar advertentie een afspraak met de dame gemaakt. Dat ging snel en probleemloos via WA. Bekende ontvangstlocatie in Rotterdam-West, goed met OV bereikbaar.
De dame is vriendelijk, maar haar foto's zijn duidelijk een paar jaar oud. Zij is nog steeds slank, maar haar gezicht is duidelijk ouder. Spreekt goed Engels.
TZ is wat vluchtig en niet wat ik intens noem. Van begin af aan nepgekreun (daar houd ik op deze manier sowieso niet van). Ook de verdere actie op bed lijkt op het afspoelen van een vast routineprogramma. Ik voelde tijdens de seks niet echt een klik met haar. Met haar borsten/tepels mag niet veel, je moet vooral voorzichtig doen, zijn te gevoelig.
Beffen is idd zoals eerder hier beschreven: zij blijft maar voortdurend heen en weer kronkelen en daardoor kennelijk vermijden dat je haar clitje echt goed kunt stimuleren. En dan maakt zij er ook gauw zelf een einde aan.
Pas nadat ik klaar was gekomen lijkt zij te ontspannen en komt zij in gesprek opener over.
Niet voor het eerst dat ik dit bij een DVP meemaak, dat je pas een wat persoonlijker contact krijgt na de seks. Maar dat is niet waar ik voor kwam.
Vier van tien sterren, herhalingsgevaar niet hoog.
Prijs-prestatie-relatie valt voor mij negatief uit. Geen echte GFE.
Ik deel dus het enthousiasme van anderen hier niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan