Recensie Ivonne, Gent 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 169

Stamgast
Forumpionier
270
01/07/21
342
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ivonne-hot-duitsland-girl-first-time-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heel vlot een afspraak kunnen maken en een aantrekkelijke prijs. Ik dacht: ik waag het er op.
Eens aangekomen krijg je vlotte instructies naar het juiste appartement. Ze is net als op de foto's dus je ogen worden wel naar haar borsten geleid!
Eens op de kamer reken je af, krijg je een drankje aangeboden.

Nadien neemt ze het initiatief en kleedt ze je en haarzelf rustig en verleidelijk uit.
Haar pijpkunsten zijn een beetje te zacht voor mij maar ze neemt hem wel tot in haar keeltje en laat jou wel wat het ritme bepalen.
Ze laat zich met plezier beffen en vingeren, waar ze behoorlijk nat van werd. Mits wat begeleiding van haar, haar ook laten klaarkomen.
Tijdens het neuken wordt ze plots wel wat passioneler. Zodanig dat ik op een moment dacht dat ze me ging opeten. Ze blijft ook geil in je ogen kijken. Eens klaargekomen, laat ze je nog even in haar zitten en knuffelt ze nog wat.
Enigste minpuntje: tongzoenen is wat minimaal.

Op 2 augustus vertrekt ze terug naar Duitsland en ze weet nog niet of ze terug gaat komen. Ze heeft namelijk kinderen, wat je ook wel ziet aan haar lichaam (buikje). Ik probeer alleszins nog voor die datum terug te keren. Want het was eindelijk nog eens een leuke ervaring na de meeste middelmatige. Ze heeft 2 links, ik plaats ze beide.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Geluk gehad vandaag. Het was haar laatste dag en normaal ging ik er niet meer geraken maar toch nog een momentje gevonden.
Hartelijk ontvangen geweest en die hartelijkheid zette zich voort op de kamer. Direct een lekkere tongzoen en mijn handen vastnemen om ze naar haar borsten te brengen.
Ze moet vorige week echt wel genoten hebben van de befbeurt want ze gooide zichzelf al gauw op bed met haar benen open en in de lucht. Zeer uitnodigend! Liet zich opnieuw zeer gewillig beffen en rimmen, ook langs achter.

Of het nu was dat ze me al kende of ze was in een geile bui, geen idee. Maar waar het pijpen vorige keer te zacht was en het tongzoenen minimaal, dan was daar nu helemaal niks meer van te merken. Pijpte me heerlijk, liet me zacht haar mondje neuken ook.
Over het intiem kan ik kort zijn, was opnieuw zeer passioneel. Ware het niet dat het haar laatste dag was, ik had mijn vast adresje gevonden!
 
Door jouw eerste recentie kwam ik op haar adv. terecht. Lief gezichtje en heerlijke borsten op de foto's. Zin in gekregen.Beetje op en neer geappt en kan vanavond terecht. Lang geleden dat ik een dvp bezocht heb. Ben benieuwd. Ze lijkt me een heerlijke vrouw. Parkeren een beetje te doen daar in de buurt?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgesproken om 22.00. Voor mij ongeveer 40 minuutjes rijden en ruim op tijd een plaatsje in de buurt kunnen vinden. Flesje wijn en Licor 43 meegenomen. Viel zeker in de smaak.
Ik dacht n.a.v. de adv. met een Duitse te maken te hebben maar ze is Duits/Roemeens of Hongaars merkte ik op toen ze even telefoneerde.
Er was nog een "klant" in de hal beneden. Die bleek op hetzelfde adres een afspraakje te hebben met een andere dame.
Op de kamer aangekomen bleek al dat ik zelf ook wel in de smaak viel. Ze schatte me zo'n 10 jaar jonger in waar ikzelf denk dat ze zo'n 6 á 7 jaar ouder is dan de aangegeven 25 in de adv.
Drankje,zoenen en wat aftasten. Mooi gezichtje. Borsten hangen wat en zeker groter dan de D waar ze mee adverteert. Al met al toch wel lekker als je er van houdt. :p
Haar zo'n 10 minuutjes laten masseren incl. Body2Body. Beetje voorgenieten. Omgedraaid waarna ze ook met haar poes over mijn penis reed en zelf ook genoot en nat werd.
Heerlijk uitzicht op haar heerlijke tieten die ze prima weet te gebruiken. Ik voelde dat het niet lang zou duren voor ik mijn zaad zou verschieten. Ze keek alsof ze 'm er zonder in ging steken. Haar op d'r rug gelegd en haar poes verwend met tong en vingers wat ze merkbaar waardeerde. Hierna op haar gekropen en tussen haar borsten nog wat gespeeld waarbij ze gulzig pijpte. Vervolgens nog wat zoenen terwijl mijn pik haar poes masseerde. Ik zou het nooit doen maar ze manoeuvreerde zich zo dat ie er zo in zou kunnen zonder. In haar ogen zag ik zichtbaar dat ze genoot en zich niet totaal onder controle had. Rubber erover en in missionaris afgemaakt en zelf heerlijk klaargekomen.
Ze is nu terug naar huis maar zou terugkomen in september. Wie weet tegen die tijd.......
 
Afgesproken om 22.00. Voor mij ongeveer 40 minuutjes rijden en ruim op tijd een plaatsje in de buurt kunnen vinden. Flesje wijn en Licor 43 meegenomen. Viel zeker in de smaak.
Ik dacht n.a.v. de adv. met een Duitse te maken te hebben maar ze is Duits/Roemeens of Hongaars merkte ik op toen ze even telefoneerde.
Er was nog een "klant" in de hal beneden. Die bleek op hetzelfde adres een afspraakje te hebben met een andere dame.
Op de kamer aangekomen bleek al dat ik zelf ook wel in de smaak viel. Ze schatte me zo'n 10 jaar jonger in waar ikzelf denk dat ze zo'n 6 á 7 jaar ouder is dan de aangegeven 25 in de adv.
Drankje,zoenen en wat aftasten. Mooi gezichtje. Borsten hangen wat en zeker groter dan de D waar ze mee adverteert. Al met al toch wel lekker als je er van houdt. :p
Haar zo'n 10 minuutjes laten masseren incl. Body2Body. Beetje voorgenieten. Omgedraaid waarna ze ook met haar poes over mijn penis reed en zelf ook genoot en nat werd.
Heerlijk uitzicht op haar heerlijke tieten die ze prima weet te gebruiken. Ik voelde dat het niet lang zou duren voor ik mijn zaad zou verschieten. Ze keek alsof ze 'm er zonder in ging steken. Haar op d'r rug gelegd en haar poes verwend met tong en vingers wat ze merkbaar waardeerde. Hierna op haar gekropen en tussen haar borsten nog wat gespeeld waarbij ze gulzig pijpte. Vervolgens nog wat zoenen terwijl mijn pik haar poes masseerde. Ik zou het nooit doen maar ze manoeuvreerde zich zo dat ie er zo in zou kunnen zonder. In haar ogen zag ik zichtbaar dat ze genoot en zich niet totaal onder controle had. Rubber erover en in missionaris afgemaakt en zelf heerlijk klaargekomen.
Ze is nu terug naar huis maar zou terugkomen in september. Wie weet tegen die tijd.......
 
Jups, vorige week nog eens bijgeweest. De locatie is effe zoeken, zit echt goed verstopt. Je zou denken: lekker discreet, maarrrr… Als iedereen hem op de oprit van de buren gaat moeten draaien om weg te rijden van dat smal wegje… Ook is het hopen dat er na jou niemand anders toekomt of je zit geblokkeerd met de wagen.

Los daarvan een prettig weerzien, ze vroeg haar al af waar ik bleef. En dat ze blij was me te zien, heb ik mogen merken. Kon haar handen en lippen niet van me afhouden, zoog het wit uit mijn ogen, kreeg geen genoeg van het beffen en was weer erg passioneel tijdens het neuken. Weer een heerlijke tijd met haar doorgebracht.
 
Jups, vorige week nog eens bijgeweest. De locatie is effe zoeken, zit echt goed verstopt. Je zou denken: lekker discreet, maarrrr… Als iedereen hem op de oprit van de buren gaat moeten draaien om weg te rijden van dat smal wegje… Ook is het hopen dat er na jou niemand anders toekomt of je zit geblokkeerd met de wagen.

Los daarvan een prettig weerzien, ze vroeg haar al af waar ik bleef. En dat ze blij was me te zien, heb ik mogen merken. Kon haar handen en lippen niet van me afhouden, zoog het wit uit mijn ogen, kreeg geen genoeg van het beffen en was weer erg passioneel tijdens het neuken. Weer een heerlijke tijd met haar doorgebracht.
Was er geen ebony dame aanwezig ook
 
Lokatie eens opgezocht en is me niet echt duidelijk. Is het het huis vlak aan de spoorweg? Naast het huis is er nog een verharde weg parallel met het spoor
 
Nee, het is de onverharde weg oprijden tot je niet verder kan. Dan zie je links 3 huizen. Allé, 2 zie je niet, die zijn nog meer weggestoken. Het huis waar het is, zie je recht voor jou. Een wit met een garage vlak voor je
 
Nee, het is de onverharde weg oprijden tot je niet verder kan. Dan zie je links 3 huizen. Allé, 2 zie je niet, die zijn nog meer weggestoken. Het huis waar het is, zie je recht voor jou. Een wit met een garage vlak voor je
Lekker afgelegen dan , maar zetten we het verkeerde adres op hun adv
 
Hallo, Google maps ziet mijn een container daar naar links en rijd rechtdoor poort binnen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren eens langsgeweest, ontvangen vriendelijke bazin eigenlijk zin in deze ? stelde actie trio voor, ik zei oke met jouw erbij niet gelukt ?, ivonne heel vriendelijk en had er zin in, niet gevoel dat je direct buiten moet. Kan wel hevig tekeer gaan zoals bijten in mijn hals als borst en meeduwen voor dieper. Was leuk maar niet zo mijn type, te grote hang borsten.
 
Gisteren eens langsgeweest, ontvangen vriendelijke bazin eigenlijk zin in deze ? stelde actie trio voor, ik zei oke met jouw erbij niet gelukt ?, ivonne heel vriendelijk en had er zin in, niet gevoel dat je direct buiten moet. Kan wel hevig tekeer gaan zoals bijten in mijn hals als borst en meeduwen voor dieper. Was leuk maar niet zo mijn type, te grote hang borsten.
Ik ga zaterdag eens langs gaan , ben benieuwd
 
Gisteren eens langsgeweest, ontvangen vriendelijke bazin eigenlijk zin in deze ? stelde actie trio voor, ik zei oke met jouw erbij niet gelukt ?, ivonne heel vriendelijk en had er zin in, niet gevoel dat je direct buiten moet. Kan wel hevig tekeer gaan zoals bijten in mijn hals als borst en meeduwen voor dieper. Was leuk maar niet zo mijn type, te grote hang borsten.
Hahaha, dat wou ik ook eerst vragen aan de bazin ?
 
Heb Ivonne al paar keer bezocht sinds ze in nog Gent centrum ontving. De bazin was toen wel altijd slechtgezind. Ze droeg toen wel een négligé waardoor ik dacht dat zij daar ook ontving maar nu ik jullie berichtjes lees, lijkt het van niet.

Maandag heb ik Ivonne bezocht op de nieuwe locatie, inderdaad moeilijk te vinden.
Deze keer was de bazin veel vriendelijker en heb er een leuk gesprek mee gehad. Ik vond wel dat ze er dan veel beter uitzag, een echte milf.
Ze gaf me een compliment dat ik een mooie jongeman ben, maar pas achteraf ik klaar was met Ivonne. Volgende keer eens mijn kans wagen :sneaky:

Over Ivonne kan ik ook enkel maar positief zijn. Ze is heel passioneel en doet zeer actief mee. Zo actief dat ik meerdere keren een pauze nodig heb om niet te vroeg klaar te komen. De laatste keer merkte ik wel een rookgeur bij het tongen.
Ze gebruikt ook nooit glijdmiddel en is altijd zeiknat. Vind ik wel leuk om te weten dat ze er zelf ook van geniet.
Qua uiterlijk is ze mn ding niet, maar toch keer ik terug omdat ik altijd tevreden terug naar huis ga.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan