Recensie Izi, Breda (voorheen Roosendaal) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

loper076

Wandelaar
Forumpionier
35
01/07/21
31
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/591311-izi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame stond al jarenlang op m'n lijstje. Eindelijk is het ervan gekomen. Een aantal weken geleden heb ik haar bezocht.
de foto's geven aan hoe ze eruit ziet.
vriendelijke leuke dame. Na het opfrissen de kamer in waar gelijk de actie begint.
gelijk lekker knuffelen, zoenen en zij neemt verder het initiatief naar meer. Heerlijk uur gehad en moeilijk om haar niet te bezoeken als ze weer in de buurt is. Wisselt tussen Breda en Amstelveen. Helaas geen linkje, omdat ze nu niet actief is.
 
Lukte het jullie makkelijk om een afspraak te maken? Ik heb het twee keer geprobeerd met een net appje maar beide keren werd dit bericht gelijk gelezen maar verder genegeerd.
 
Lukte het jullie makkelijk om een afspraak te maken? Ik heb het twee keer geprobeerd met een net appje maar beide keren werd dit bericht gelijk gelezen maar verder genegeerd.
Ik heb makkelijk een afspraak kunnen maken. Appje met de vraag rond welke tijd ik wilde komen en hoe lang. Bij sommige dames helpt t om een selfie mee te sturen.
 
Dame ken ik al.lang heeft ook geprobeerd eigen esvort bureautje op te zetten ...jammer maar vergane glorie...date haar al toen ze 24 was echt lekker met.cim zoenen en kwam.zelf klaar..nu zakelijk alleen uurtjes ..en heeft neuk vriend in omgeving dus igv beffen beter niey
 
Heb haar vorig jaar bezocht in Breda. Vond het een heerlijk uur waarbij ze lekker gepijpt heeft en haar goed heeft laten beffen. Ik kan alleen maar spreken over goede hygiene en een mooi figuur (zeker gezien haar leeftijd. Reden dat ik geen tweede keer ben geweest is omdat ik zoveel mogelijk dames wil bezoeken en alleen bij absolute toppers een uitzondering maak. DAt was ze niet maar wel een zeer ruime voldoende.
 
Vreemd nooit problemen mee gehad. Haar ad staat wel online maar niet geüpdatet. Misschien dat het is. In haar wa status zei ze wel dat ze tot de 18 er was geloof ik.

Stuurt altijd wel een bericht terug als ze ontvangt of wel tijd heeft misschien nog wat geduld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan