Recensie Jackie, Breukelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hammertime

Wandelaar
58
14/12/21
70
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/breukelen/3224861-jackie
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij Jackie op bezoek geweest om mijn eerste BDSM-light ervaring op te doen. Afspreken ging soepel, uitgebreide prijslijst met opties en mogelijkheden. Ze had meteen tijd toen ik het berichtje stuurde dus op naar Breukelen. Ontvangst is prima, ontvangst niet in een slaapkamer maar in de woonkamer, niet zichtbaar vanaf de straat dus verder geen probleem. Jackie is een ietwat stevige jongedame, op kinky omschrijft ze zichzelf als mollig, ik zou het eerder normaal noemen.
Na alle plichtplegingen en uitleg gingen we aan de slag. Ik had gekozen voor pzc en rough deepthroat en daar heb ik gretig en uitgebreid gebruik van gemaakt :p hoewel het moeite kostte deede ze haar uiterste best om de Hammer helemaal weg te krijgen, wat ik erg kon waarderen. verder gesext in verschillende standjes, ze kan het ruw zeker waarderen.

Ik denk niet dat ik het volle heb gehaald uit de ervaring though, er was meer inbegrepen bij de prijs waar ik uiteindelijk geen gebruik van heb gemaakt. Dit lag helemaal aan mij though, ik dacht dat ik daar meer naar neigde maar uiteindelijk heb ik gewoon geile sex gehad met een erg volgzame dame :) Dit is ook de redend at ik dit niet onder BDSM heb geplaatst, ik heb die mogelijkheden niet echt gebruikt

herhalingsgevaar is groot, maar ik denk dat ik dan een andere optie probeer.
 
Nope, dat is wat het kostte. De prijzen wisselen, ik had al eerder contact gehad en toen waren de opties goedkoper, dus ik denk niet dat het veel zin heeft om de exacte opties en prijzen hier te noemen. Volgens mij is Jackie hier ook actief, dus misschien wil ze die zelf delen..
 
Ik heb deze dame een appje gestuurd, het leek mij wel geil.
€170 voor een uur
Pijpen zonder €100 extra
Zoenen €x extra
Deeptrhoat €x extra

Met alle opties kwam ik uit op 400/500.
Ik heb overgeslagen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan